Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 prut prut prut sier bare eg ja, skal få den ned meir, er foreløpig 260.000 inkl. reg tenkte meg meir, 240/250 eller noke rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 kjøp diseldil da ! selv min lille disel har jo mere dreiemoment enn den strekkmotoren men det var en pen bil da! 2,2 på 170hk er no vel for svarte bra! hehe! ekje m5, men det funka bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 kjøp diseldil da ! selv min lille disel har jo mere dreiemoment enn den strekkmotoren men det var en pen bil da! 2,2 på 170hk er no vel for svarte bra! hehe! ekje m5, men det funka bra! men du må nok ganske mye opp i forbruk vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Blir nok denne, skal se på den på onsdag. Visst det ser bra ut, så blir det naf test, og visst den er bra.! så kaboom! ny bil! 02. 520ia m utgave Imolarød 2,2 170hk 19" asa superstar, og 17" m5 felger Pris: 260000,- ka dere synst om prisen? UTSTYR: Skinn Klimaautomatikk Bmw radio profissional DSC III Alu.lister Regnsenor M-utgave Cruisecontroll Xenon Alt elektrisk. Steptronic Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 65.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Fin bil! Stygge felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Fin bil! Stygge felger. synst du? eg synes dei ser ganske bra ut. Ka du synes er fint på e39 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 kjøp diseldil da ! selv min lille disel har jo mere dreiemoment enn den strekkmotoren men det var en pen bil da! Nå er ikke dreiemoment alt her i verden heller og jeg mener at M54B22 motoren er et lite mesterverk. På mange måter er det litt vemodig at denne motoren ikke leveres til E90/E91 når den gjorde en så god figur i E46...og i E39. La oss ikke fokusere for mye på dreiemomentet...det handler faktisk om en rekkesekser på 170 HK; som i de aller fleste situasjoner er mer enn nok. Motoren leverer 210 Nm ved 3500 rpm og det er akseptabelt under normal belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Godt å høyre Men kva er en akseptabel pris å betale for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ....no må me verte lit seriøse her.. Mange kan ynskje mykje men kom ikkje dragande med samanliknig med M5, 530i.... Det er vel meininga at du Peoplez skal kjøpe ein bil du kanha råd til å betale. 2,2 lieren er ein svært dynamisk og god motor, har som sagt denne sjølv og er kjempefornøygd med den. Ikkje lat mototren vere hinderet om du likar bilen....mototren er flott! ...mange her inne som ville bytta motoren sin med ein 2,2 på 170 HK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 er sikkert en kjempemotor,skulle gjærne ha hatt den bilen selv var no mest for å få igang litt diskusjon hær at jeg kalte den for en strekkmotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 ....no må me verte lit seriøse her..Mange kan ynskje mykje men kom ikkje dragande med samanliknig med M5, 530i.... Det er vel meininga at du Peoplez skal kjøpe ein bil du kanha råd til å betale. 2,2 lieren er ein svært dynamisk og god motor, har som sagt denne sjølv og er kjempefornøygd med den. Ikkje lat mototren vere hinderet om du likar bilen....mototren er flott! ...mange her inne som ville bytta motoren sin med ein 2,2 på 170 HK! enig her, det vart mykje sammenligning med m5,530i. ingen som har peiling på pris på det her vidunderet `? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Synes prisen virket bra jeg. Men man må jo alltid prøve å prute litt. Jeg ga noe sånnt for min bil i april. Hadde gått like mye også. Og min er bare 2,0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 BMW Radial 17" er de fineste felgene på E39... medmindre man har en M5.. da er det M5-felgene som er ingen ... Alpina-felgene er også veldig fine.. men det blir for voldsomt med 19".... 17" alpina-felger eller disse BMW Radial 17" hadde gjort seg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 19 er langt i fra voldomt på en stor e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå