|_BMW_| Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Finnes det noen råere og mere Clean fanger?? Syntes den fronten er noe av det råeste jeg altså, også tanken på at allt bare "detter" på plass når det gjelder montering...Med tanke på at det er orginalt... Men hva mener dere? Vil gjerne se bilder hvis noen har noen andre synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 jepps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Orginalen er best, jeg sparer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Alpina-fronten er fin fin... men M-front er også knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 M-fronten er desidert den fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 "Hvem er den Råeste fangeren" Ta et kurs i Norsk rettskriving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Digger det bildet der... E39 M5 er og blir min favoritt-BMW... by far.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 "Hvem er den Råeste fangeren" Ta et kurs i Norsk rettskriving Er ikke alle som kan norsk så godt som deg Tror vi overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 "Hvem er den Råeste fangeren" Ta et kurs i Norsk rettskriving r e t t s k r i v -N- i n g ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Nå er det vel ikke rettskrivning vi er her for og diskutere... Men hva slags "splitters" passer på denne fangeren, mener de "vingene" som er montert på hver side under, sånn som det første bildet jeg la ut... Noen som evnt. vet hvor jeg kan få tak i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Men hva slags "splitters" passer på denne fangeren, mener de "vingene" som er montert på hver side under, sånn som det første bildet jeg la ut...Noen som evnt. vet hvor jeg kan få tak i disse? Min mening spiller selvfølgelig ingen rolle, men uansett. Splitters ser generelt bare teit ut, spesielt på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 hvis det er splitters jeg ser på det øverste bildet, så er jo det very nais. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Har hatt E39 selv, nydelig bil! Personlig syns jeg den orginale M5 fronten tar seg best ut. Alpinaen ser håpløs ut,og splitters... er ikke min greie. Den røde E39, over her - den var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå