Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en til salgs? Må være eu godkjent for ikke lenge siden.. Alt av interesse. Pris rundt 10000.

Både e30 og e28 og andre merker som kanskje har 4x4..

(Og ikke fiesta'n din T.A.S. :) )

Skrevet

hepp!

jeg har en e30 323 som jeg vurderer å selge.. legg meg til på msn om du er intressert, eventuelt legg igjen en pm her på bimmers =)

det er '85 320 kaross, men motoren som sitter i er en 323.. hadde bilen nettopp på etterkontroll (1 uke siden), og den gikk glatt igjennom. Senkefjører kan medfølge, samt litt ekstra deler om du skulle trenge noe ;)

Er 4-dørs, har også mtech1 sideskjørt og mtech1 bakfanger liggende, men fangeren er solgt :P

Følger med vinter og sommerfelger, sommerfelgene er alu, men noen av de må dessverre rettes før du kan ta de i bruk =/ 16".

Følger med ekstra panser siden det er litt bøyd =)

scirre@hotmail.com er msn

Skrevet

Og prisen på den er? Samme hvordan den ser ut egentlig, bare den er eu godkjent og at jeg får kjørt med den. Skal bare ha en oppbruk/arbeidsbil.. Send meg bilder på StianGud@bbnett.no .

Skrevet

Har en 85mod 325i 4dørs.

nytt sebring eff anlegg

eu ok til 07

17toms sommer 14 piggfri vinter

senket, papirer medfølger + papirer på spissingskontroll 05

lite rust

nye bremseskiver hele veien

Mye nytt og en del påkostet

send på en pm hvis inntr :wink:

Prisantydning- diskuterbart..

Skrevet

Er du interessert i min 528i? EU godkjent i heilt ok stand, men må bytte håndbrekkwire. Venstre kanal må byttes etter en liten avkjøring, men dette skal jeg ordne før slag.

Detta har eg bytta det sista året:

- Begge framskjermane inkl. lakk: 4000 Kr.

- Caliperne framme: 2000 Kr.

- Alle bremserør bakover.

- Bremseskjoldene bak.

- Olja, oljefilter, bensinfilter.

- Satt på Greenfilter.

- 2 stykk nye vinterdekk 2000 Kr.

- Diffolje.

- Bremsevæske.

- Fjørene framme 1200 Kr.

I tillegg sitter det komplett Zender styling på bilen, frontfanger (en del knekt desverre), sideskjørt, bakskjørt og baklukespoiler og 15" felger.

Exclusive-pakken, med elektriske vinduer, speil, soltak, sentrallås velourseter.. Den har også hengerfeste.

Finnes ikke rust på bilen utenom i innerskjermene framme. Har fikset ett hull, men det gjenstår å tette ett hull.

Lagt ut 7000 kr i deler på bilen siste år, har kvitteringer på nesten alt. Kjøpte bilen for 15.000 selv, men vil ha E34 og selger den for 10.000 kr ferdig prutet!

Skrevet

Dere får begge sende bilder.. Alt av interesse egentlig. Får se hva det blir til. :) Send bilder til StianGud@bbnett.no ..

M3cabriolet: Ble jeg brått stille? Hvordan det? Har da bumpet hele tiden her jeg.. :) Og er jo ikke så lenge siden sist. Fredag kl.2215.. Du tenker kanskje på ang bilen din..? Vel, ja 30k er egentlig 10k for mye for meg ettersom jeg skal koste på litt på 328'n og så har jeg bestillt meg bærbar pc.. Så er veldig i tenkeboksen der.. :)

Skrevet

Bump...

Ettersom ingen av dere to siste sendte noe bilder, så får jeg bumpe enda en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...