Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Jim H. Fiskvik

1981 modell

Bosted: Skatval, Nord Trøndelag

Yrke: Råner Trondheim Lufthavn Værnes med MAN highloader catering lastebil

Kjører for tiden en sliten E36 93 modell 320i. Skal prøve å få den i tipp topp stand til sommeren. Trenger ny lakk, senkesett og noen små oppgraderinger før den blir komplett. Eier også en svart 92 modell Golf GTD Special.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Christer Gundrosen

Født: 250187

Bosted: kråkerøy i fredrikstad

Sivilstatus: kjæreste

Yrke: Skole. Automatikkmekaniker.

Bil: Bmw e36 320 og e30 320

Har alltid likte bmw, har vel også oppvokst med bmw så interessen kommer nok fra familien.

Men den store interessen må nesten også bli båt, som mesteparten av tiden går til.

Biler jeg har hatt:

Toyota Cressida 77, bmw 91mod e36 318. Opel kadett gsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Hans Thomas Blom

Født: 07.05.84

Bosted: Bergen

Sivilstand: Samboer og en en liten datter

Yrke: Importør/agent for trelast i familiebedriften, egentlig utdannet serviceelektronikker

Har vært plagsomt (etter det samboeren sier) bilinteresert så lenge jeg kan huske, sikkert takket være over gjennomsnittet Autofil familie. Har nå endelig fått kjøpt meg min første BMW (Beg. jan. 07) etter å ha kjørt ganske mange av de (og andre biler) i alle størrelser og fasonger.

I tillegg til en 98' E39 520i har jeg også en 94' Carina E som er noe mer modifisert og mindre familiær.

Har også hatt en 85' Camry 2.0i som er dypt savnet av alle(!), og en 87' Camry 1.8 som det neppe er noen som savner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Navn: Johnny Kragseth

Født: 28.11.1989

Bor: Ulsteinvik i møre og romsdal

Bil: BMW 525i 12v

Nettopp kjøpt meg min første bil, en bmw 525i 12v som skal fikses eller bygges om til 24v. Ellers går eg VK1 elektro og driver aktivt med gokart :D

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Meg framme til høgre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg heter da altså Bjørn - Olav Wang, kommer fra en liten plass i Nord - Troms som heter Skjervøy egentlig, men er nå bosatt i eia hus på Løten. Skjervøy er en sånn plass jeg kunne fortalt dere om, men istedet for at æ måtte drepe dok, kom dok t å kjede dokker i hjel da så d gidd vi ikke.

Bilen min e en svart liten rakker, skjønt 5-serien er vel ikke akkurat liten, som er importert fra Tyskland en gang i tida. det er iallefall en '90 mod. Tror jeg er tredje eier på den. Men sjøl om den e gammel har den 'bare' gått 160k. Men dog e d bytta topp på den.

D e forøvrig min første selveide BMW. Har kjørt noen før, men aldri hatt en selv.

Ellers kan æ nevne at æ har sambo og dyrehage.

Bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Frederik Borgen Manvik.

Har elsket alt som har med bil å gjøre siden jeg kunne åpne øynene.

Samler på 1/18 modellbiler. Har 70/80stk.

Har 650 orginale dvd'er.

Har kjørt cross siden jeg var 4 1/2.

Kjører en 318i e36.

Bor på en stor gård ytterst i Larvik.

Er snekkerlærling i et tømrerfirma.

har funnet ut at bil er DYRT:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

woey.

Martin Strand, født i 1988, stolt av det

Bor på en gård på sunnmøre, og er lærling i et tømrerfirma, men skal gå mer skole etter lærlingtid og sikte meg inn på ingeniørutdanning:)

Har en BMW 318i, 92'.. fantastisk tralle, men skal snart byttes ut med en 320.. evt audi :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Daniel Hansen

Født: 05.01.84

Bosted: Troms,Harstad

Arbeid: Driver på å tar sertifikat innen sveising

Ble forelsket i en 85 mod 323 da jeg var 10 år gammel siden viste jeg at Bmw var min type bil.

Nå har jeg en 325 som jeg driver på å resturere. har fått tak i strøken mtech interiør og høveli ok mtech styling som trenger litt små fix. siden jeg jobber som sveise lærling så tar jeg all rust selv. skal etter kvært legge ut et par show off bilder når bilen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Even Vildalen

Født 30.08.86

Sivilstatus: Kjæreste

Bil: 2001 BMW E46 Coupé

Interesser: Styrketrening, boksing, festing, venner og div.

Jeg er altså 20 år, bor på mosby, ei lita bygd som ligger ca 1 mil utenfor kr.sand, mye av dagene mine går til styrketrening. veldig stor interesse for.

Er utdanna bilmekaniker, men går for tiden på et hydraulikkurs på skole og jobber på sylinder service etter kurset på dagen :) Veldig greit, skrur på båter nå.

mer er det vel ikke å vite.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. 8)

Patrick Johnsen, 17år og bor i Drammen :wink:

Går kjøretøy linja på Åssiden vgs. og jobber som mekaniker på Tronrud Bil Drammen etter skolen :D

Har ikke lappen, og bilprosjekt har jeg ikke tid til ettersom jeg jobber sent hver eneste kveld på Tronrud :wink:

Er for det meste bare jobb som tar tiden, men hender at jeg trener og er med dama noen ganger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki! jeg heter øystein grøttan å kommer i fra bjugn, ca. to timers kjøring i fra tr.heim.

jobber som lærling på ein tråler (vesttind. tilhører røkke!)

er 20 år.

akkurat no som har æ ein e36 touring 318i 99mod. hatt den en månes ti nå, har bestilt styling, så jeg skal begynne å montere når jeg kommer heim. eller så er d ikke no mer å skrive om;) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Harde fakta:

Navn:Martin Alsmark

Født: 17/10-88

Oppvokst: Bærum og Hole/Ringerike

Bosted: Hole, Sundvollen

Sivilstatus: Singel

Jobb: Jernbaneverket, Signalmontør lærling (Aspirant)

Bil: BMW E36 320I 94Mod, M-Tech

Kort om meg:

Har en far som er hardbarket BMW fanatiker, -og hva ville vel ikke vært mer natrulig enn at jeg skulle gå i hans fotspor?

Har vel vært over gjennomsnittet opptatt av bil(bmw) siden de første hjernecellene begynte å svirre rundt under topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn:Knut S. Olestad

Født: 25.09.72

Oppvokst: Isfjorden

Bosted: Isfjorden

Sivilstatus: Samboer

Jobb: Tekniker, montør reklame og profilering

Bil: 1983 E28 520i

Har en stor kjærlighet for eldre BMW modeller, er på jakt etter en E12 jeg kan skru på når jeg har noen timer til overs.

Drømmen er en E28 Alpina B7 Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...