Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Kim Jannike.. æven kallad Jim kanikke! Ær en tjej på 24 år som bor på kolbu, før tillfællet. Har varit bilintresserad sen liten och de tog væl av året føre jag fyllde 18 och fick en toyota Celica.. glædjen av att køra framhjuldrift var lika med noll och jag bytte den i en e34 525i :D Nu har jag en e46 320D som bruksbil e34an som blivit ett projekt och førhoppningsvis kommer sig utpå banan en gång #-o T

Allt som spinner ær kul så bilarna dæremellan har vart vinterbilar/sladdebilar en Ford sierra Lazer

och en skrikandes grøn volvo 240 och e34 525TDS (smokey). Har fått æran att køra før Team Japan auto så nu ær de fokus på banekørning med supran Lucky=)

Vi har kjørt forbi hverandre før! På vei fra Lena til Kolbu.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Pk her!

Kjører en sort 00`328ci kompressor

Fisker av yrke og kommer fra rett utenfor Ålesund:)

På utkikk etter brukte/nye 19" Vertini Riviera S,

så har du noen å selge ta GJERNE kontakt!!!!

Lag tråd på e46'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Jannike.. æven kallad Jim kanikke! Ær en tjej på 24 år som bor på kolbu, før tillfællet. Har varit bilintresserad sen liten och de tog væl av året føre jag fyllde 18 och fick en toyota Celica.. glædjen av att køra framhjuldrift var lika med noll och jag bytte den i en e34 525i :D Nu har jag en e46 320D som bruksbil e34an som blivit ett projekt och førhoppningsvis kommer sig utpå banan en gång #-o T

Allt som spinner ær kul så bilarna dæremellan har vart vinterbilar/sladdebilar en Ford sierra Lazer

och en skrikandes grøn volvo 240 och e34 525TDS (smokey). Har fått æran att køra før Team Japan auto så nu ær de fokus på banekørning med supran Lucky=)

Bmw 320D

67916_482824880539_660565539_7321577_1102415_n.jpg

01_72679655.jpg

DSC01003.jpg

Fy fader for en deilig E46 ^^ personlig liker jeg ikke faceliften så jækli, men denne tok seg virkelig ut ! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg heter Camilla og er ny her.. :D

Og som dere ser på signaturen min er jeg madammen til Fredrik 90 :love:

Med en BMW-gal mann i huset har jeg blitt såpass påvirka at jeg vurderer å kjøpe en E39 som "konebil" :) Fredrik mener det passer seg best med to Bimmere i oppkjørslen! :wink:

Jeg jobber til daglig i en barnehage, og stortrives med alle de nydelige småtrolla løpende rundt! Kjører for tida rundt i en søt, liten VW Polo som egentlig er mamma sin. Men ho er så snill å la meg bruke den, siden de har en bil til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

Mitt navn er Ole-Marius Granerud aka Omg :lol:

Jeg jobber som bilmekaniker hos Autovie. Altså Citroen

Bor i Enebakk og bil er den store lidenskapen

Har gått i innkjøp av en e30 320 som skal bygges om til 325 turbo utover vinteren :evil:

Ellers kjører jeg en C4 VTS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:mrgreen:

Hei alle.

I den siste tiden har jeg vært mindre på BIMMERS så jeg tenkte tiden var kommet for en liten presentasjon. Grunnen til "fraværet" er at jeg skriver og håper å bli annerkjent som forfatter med tiden og når det går mot mørketiden er det liksom min tid ved tastaturet. Vintrene brukes flittig på dataen mens sommrene blir brukt sammen med notisblokken.

Ellers er jeg 41år, teknisk/mekanisk/verktøy-maskiner/kjøretøy utdannet så bilen er ikke ny for meg, det har også blitt noen mil da jeg har kjørt både til Alta og Porto i portugal. Selvfølgelig noe jobb men faktisk mest privat-bil. Bilhistorien intreserer også en kan trygt si bilen i dag byr på få overraskelser :shock:

Det har også blitt en "kræsj-test" i praksis så idag har jeg ryggbrudd og nedsatt førlighet.

Jeg er egentlig på vei inn i en ufør-ordning men tittelen passer pussig nok ikke med navnet mitt så jeg håper skrivingen gjør meg selvdrevet :D

Selv er jeg mildt sagt "drittlei" nyere biler, ja også BMW da jeg mener en bil bør innholde et drifts-budsjett og en viss pålitelighet. Min 95 bruks-opel blir den nyeste bilen jeg kommer til å ha 8)

Så min kjærlighet ligger i eldre biler men kun de som er bygget "riktig"!

(LES: Bakhjulstrekk med front-montert motor)

Jeg ser på BMW som de ultimate asfalt-kjøretøy innenfor mitt budsjett og håper min gamle e34 ruller etterhvert :D Planen foreløpig er diesel men da med mekanisk pumpe :shock: og 5-trinns kasse med giring 1:1 på 4de gir!

Drømmer har vi alle og jeg MÅ vel innrømme at det ligger planer om en eldre modell BMW om budsjettet tillater det, la oss si at jeg ønsker meg en bil som står til "forfatter-personeligheten". Jeg sikler ofte på gamle coupe'er men har innsett at jeg favoriserer 4-dørs-biler! Jeg tror jeg har funnet en eldre 4-dør BMW som jeg liker men da bilen for meg er en studie i linjespill, plassering av hjul i forhold til vekt og derav kjøre-karakteristik liker jeg og komme med presentasjoner etter evt bilkjøp, men ja den er ikke uoppnåelig på sikt :D

Editer en liten tillegg-koment. Over gjennomsnittet opptatt av Tyskland, tysk bil, tysk hund og tysk bikjemat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Mitt navn er Haakon og befinner meg i Skien.

blir 18 den 9.sept, og har fått oppkjøring den 13.sept :)

Kjører en fin 318i e46(2001)

Skal nå snart ut som lærling også så det blir bra! :D

Ellers er igrunn veldig aktiv på forumet og holder meg oppdatert, :D.

På fritiden går tiden stortsett til venner, pc, hockey(vinteren),bmw,jobb,osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...