Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jon-Inge 21 år fra Hjartdal Telemark. Er for tiden i nord-norge for å tjene konge og fedreland i Maskinkompaniet IngBn

Jobber til vanlig som tømrer og driver endel med bil og Hi-Fi(både i bil og kjellerstue ;D ) på fritiden.

Kjøpte min første bmw for ikke så lenge siden, og valget falt da på en 1996 320.

Storfornøyd med bilen og skal ABSOLUTT ikke se bort ifra at det blir en BMW neste gang også :)

b0sfkidc7dyi2xjoomzk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg heter Kristian og bor på Jessheim. Er 19 år gammel, og kjøpte meg BMW 320i E46 2000 modell for ca 1.5 mnd siden. Meldte meg på bimmers.no så jeg kan få hjelp til ting, lære og se på prosjektene til andre medlemmer. Blir insiprert til hvordan jeg skal fikse på bilen her, så det liker jeg! Hehe

Har ikke gjort særlig mye med bilen enda, men kan legge ut et bilde siden dere andre er så flinke til det

img0678ob.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg heter Camilla og er ny her.. :D

Og som dere ser på signaturen min er jeg madammen til Fredrik 90 :love:

Med en BMW-gal mann i huset har jeg blitt såpass påvirka at jeg vurderer å kjøpe en E39 som "konebil" :) Fredrik mener det passer seg best med to Bimmere i oppkjørslen! :wink:

Jeg jobber til daglig i en barnehage, og stortrives med alle de nydelige småtrolla løpende rundt! Kjører for tida rundt i en søt, liten VW Polo som egentlig er mamma sin. Men ho er så snill å la meg bruke den, siden de har en bil til :)

Madammen? Trodde det var fruen :wink:

Håper du ikke prøver og nærme deg bilens hans. Da tror han du vil kappkjøre :lol:

Lykke til på forumet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg heter Hans Martin, og har 2 stk Toyota ;) Er her noen ganger i året fordi jeg kjenner en del her og fordi BMW har ett par utgaver jeg kanskje ender opp med en gang, men måtte lage ny profil pga. noe tull nå.

Jobber på fabrikk.

Har detailing som hobby.1-2 helger i mnd. i snitt til nå..

Bor på Åndalsnes innerst i Romsdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel presentere meg etter snart 4 år som medlem her inne!

Navn: Robin C. Vittore

Født: 09.02.1989

Bor: Mathopen, Bergen vest.

Kjøretøy: 2002 E46 330ci kompressor.

Neste bil: E92 335i eller E92 M3

Stilling: Laboratorietekniker (mikrobiolog og kjemiker) hos Vannlaboratoriet, Bergen Vann.

Tidligere kjøretøy:

* En kollidert Toyota celica GT4 jeg aldri fikk rettet (første bil)

* E36 328i (bygget om fra importert 320, første bil på skilter/veien)

* E36 316i (kun for billig forsikring og skilter til 328i..*kremt*)

*'93 600SL

* E36 320i

* E36 318is

* E34 525i

* E34 520i

* DIV Opel, Ford, Hyundai, Audi.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Navn: Erik Aakervik

Alder: 30 år

Yrke: HMS-rådgiver/Bedriftsfysioterapeut

Bosted: Trondheim (kommer fra Levanger)

Kjører en eldre Mercedes (w124, 94-mod) og har hatt 3 nogenlunde like tidligere men konverterer snart til en 08-mod E91 320d stv. M-Sport m/177hk. Dette blir min første BMW, noe jeg gleder meg stort til!

Henter den i Tyskland 18 januar 2012. Legger ved bilde av bilen fra annonsen :)

3b1t8ivb5rgqho8p1ppd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei,

Jeg heter Kristian og bor på Jessheim. Er 19 år gammel, og kjøpte meg BMW 320i E46 2000 modell for ca 1.5 mnd siden. Meldte meg på bimmers.no så jeg kan få hjelp til ting, lære og se på prosjektene til andre medlemmer. Blir insiprert til hvordan jeg skal fikse på bilen her, så det liker jeg! Hehe

Har ikke gjort særlig mye med bilen enda, men kan legge ut et bilde siden dere andre er så flinke til det

img0678ob.jpg

Hm, er du bekjent av Stig Roar osv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...