Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Gry

Født: 1976

Bosted: Oppvokst i Skien, jobber på Hønefoss og bor i Bærum

Yrke: Jobber med kommunikasjon i offentlig etat

Kjøretøy: E30 325ix, E87 118i

Liker å fikse ting sjæl, med fokus på hardcore bilpleie (aka detailing)

Var ihuga Toyota-fangirl til jeg falt for en Bærumsgutt som stort sett mener at alt annet enn BMW er bæsj på hjul. Så nå frakter jeg matpakka mi med en 2005 E87 (har en tråd på denne på forumet) og eier halvparten av en 1987 E30 som brukes på bane

_DSC2219.jpg

_DSC1916.jpg

Edit på tags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Torgeir

Født : 1979

Bosted: Våler/Østfold er fra Son Akershus

Yrke: Elktro ingeniør / "trikker"

Kjøretøy : Mistsubishi ASX, Renault 19 :)

Etter å ha lest her i lang tid og registererte meg i høst er det vel greit med en rask introduksjon

Jeg har alltid drevet med bil, og mekanikk. Selv de siste årene har det vert mye fokus på bilpleie da dette er en generel lidenskap, de siste årene har jeg også hjulpet andre med dette. og brukt flere 1000 timer i året på dette.

Nå er imedlertid savnet etter prosjekt bil blitt for stort, så nå skal jeg jakte det jeg ville ha på 90-tallet.

Så er på jakt etter E30 som skal brukes både til show og kjøring. muligens også E24 eller E28 om det skulle dukke opp noe som drar ditover.

Mitt første møte med BMW sitter i minnet, en Alpina B7 turbo ombygget fra M535 gjorde stort inntrykk som 12-åring :)

Etter jeg solgte denne for godt over 2 år siden er savnet etter noe eget å bruke på bane for stort. så nå skal ny bil på plass i løpet av året..

(Vet det ikke er BMW og mange får sikkert vondt nå)

IMG_0285.jpg

IMG_7777-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Daniel

Født : 1980

Bosted: Bergen

Yrke: Instrument tekniker hos Aker Solutions

Kjøretøy: Bmw 320DTA E91

Bor i Bergen med samboeren min og vår herlige Staffordshire bullterrier. Har hatt diverse Bmw`er oppigjennom tidene, og er veldig fornøyd med den vi har nå.

n0nqhsosbdd8q19kwenx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg heter Torbjørn, er 51 år, og har vært medlem her i et par år, om ikke så aktiv.

Jeg bor i Ørskog i Møre og Romsdal, og jobber som driftssjef i boligkjeden Byggmann.

Kjøpte min første BMW E60 520iA 2004 for 4 år siden, og i går kjøpte jeg min andre, en F10 520d 2010-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann, heter Andreas, 17 år og bor i Fyllingsdalen/ Bergen. Har vært her inne i vell 1 år og dagdrømt, men fikk for ca en måned siden realisert min "drøm", kjøpte meg da en BMW, en 93 318is coupe for å være mer spesifikk! skal til sommeren begynne på læretiden min som bilmekaniker hos Jæger, Minde. dessverre ikke BMW. glad i fart og det meste som bråker med stor motor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Remy

Alder: 26 år

Bosted: Opprinnelig fra Moss, men bor nå fortiden på Røyneberg/Sola

Jobb: Swedol Forus

Kjøretøy: BMW E39 523iat 99..

Bor nå for tiden på Røyneberg etter å bodd i Kirkenes 2 år. Bor her sammen med min kone, 2 barn og en liten Jack Russell Terrier. Jobber nå hos Swedol på Forus med butikk og hydraulikk etter jeg sluttet på Hydroscand.... Mye av tiden går for det meste med unga og jobben. Men når jeg får tid så er det bil og detailing som opptar resterende tiden min.

3xfrneopk0vwyrewigu1.jpg

w5sitj2jwjmcxwq5518o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Ståle, 29år, gift, 1 barn 6mnd, en til på vei.

Jobb. Ordresjef Thaugland Trelast.

Kjører en f11, kjøpt april 2013.

Nr 6 bmw i rekka.

Har hatt andre merker og, men Ingen er bedre enn Bmw.

nyd6msmpulfqmc3xg0ns.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...