Spinx Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Navn: Marius Syvertsen Alder: 18 Yrke: Går vg2 på Mur på Lumber. Bosted: Kristiansand Ride: Bmw Coupe E36 Fritidsinteresser: Driver og løfter litt vekter på Lund treningsenter. Elsker alt som finnes av biler spesielt Bmw.Åsså blir resten av dagen borte med venner og dama<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Navn: Dag Klæstad Alder: 39 år Bor: på fjellhamar Sivil status: Samboer og to barn Jobber som:IT-konsulent i ergogroup Kjøretøy: 2001 320diesel touring Prosjekt: 1968 BMW 02 som jeg kjøpte når jeg var 18 og det sier vel alt.Dette er ment å bli et turbobygg og jeg regner med 250+ HK. Resten av bilen skal selvfølgelig ha ordentlig understell og bremser, men bilen skal ellers se original ut utvendig og innvendig. Sjekk ut http://bmw.fjellhamar.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Artig at det er så mye alders spredning her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 kommer vel av at BMW drar både entusiaster og de som velger førstebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Thomas 21år Sørfold/Florø 325TDS BMW Artic Cat Båt Jakt Fiske Friluftsliv ØL Fernet Branca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 ukgf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Navn: Morten Kveim Alder: 16 Født: 17.05.1991 Om meg: Elsker alt med motor, ser ofte på motor og bil program på tv om det går noen Ellers kjører jeg moped (ikke så mye å skryte av nødvendigvis) Liker også å prøve seg frem med forskjellige frager på ting, slik som å lakkere ting på nytt. Har vokst opp med bare Tyske biler som: Bmw 520, Golf GTI, Golf, Merchedes Benz E-klasse. Ja jeg er bortkjemt, men hjelper ofte andre venner når det gjelder båt, mc, bil og annet som har med motor å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Johnsen, opprinnelig fra Mo i Rana men bor for tiden i Oslo og jobber i politiet. Har kjørt 325i E30, 318is E36 og 328i E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 hadde det ikke vært greit med bilder av medlemmer på bimmers? tror det hadde vært fint det siden vi har nå muliughet med å uploade bilde nå via siden her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 navn:Toini Berg Alder:21 Bor:jessheim city Yrke:"service"medarbeider,skal vell bli noe stort en dag jeg å men ikke enda bil: 1991 mod 318i e30 cab fatter`n har alltid hatt bmw`er av alle slag,og er av typen som vasker bilen med q-tips,så etter å tatt livet av førstegangsbilen min i et skogholt(ford mondeo), som skulle være billig i drift og en fin ungdomsbil,dreit jeg i hva andre sa og fulgte hjertet og kjøpte meg min første bmw nå føre jul. synes e30`n er en god gammel sjarmør og makan til morro fins ikke i noen mondeo i alle fall da får det koste litt mer å trykke på gassen.hehe... både søster`n og jeg har fått bil interessen fra far,men var kun jeg som endte opp med riktige varer,hu kjører nemlig rundt i rosa riskoker... planen er å lære seg å skru bmw,fiffe opp børsja og etterhvert kanskje få en bil som jeg kan ha med på treff.er som fatter`n,går med endel qtips planer:senke 40/40,nye "sko", bedre lyd inni,stylingkit og det generelle som man må drive med da man har en gammal e30;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Ja får vel bare henge meg på jeg også.Navn: Lasse Larsen Bosted: Hamar, Hedmark Alder: 18år Kjøretøy: BMW E36 520i 1991/1992mod Bilder av bilen min kommer snart. Noe du lurer på send pm Spesiell bil du har Lasse. Gleder meg til bilder Hehehe....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg glemte å legge ut bilde av bicepsen min Jeg og.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Heter da Marius Tronstad, bor på øssia (fredrikstad) og kjører BMW E36 1993 320i M-tech. Med Vader interiør i hvitt skinn ! jobber som lærling på Seal-Jet Norge AS som maskin operatør der jeg dreier tetninger / foringer osv osv. er 19 år gammel og har nå min andre BMW, første var en E36 318i 94 mod. lurer på og bygge om min BMW med ett turbokit for og få litt mer fart på sakene ! ellers ikke stort mer og si, liker og holde på og vaske og kose meg ;b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneElisabeth Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Får presentere meg jeg å da:D Navn: Anne Elisabeth Alder: 20 Bosatt: Porsgrunn Har stor interesse for bmw.. helst de som går fort. Samboeren min har bare en 318, men har lyst til å kjøpe meg en 320 å sette inn en 325 motor når jeg får meg fast jobb:D Er av den typen som syntes det er moro å leke seg på glatta, kjøre fort å studerer bmw om dagen. Tar tid å lære meen det kommer det kommer:D Ser etter et mørkt interiør til 318 forresten hvis noen skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Får presentere meg jeg å da:D Navn: Anne Elisabeth Alder: 20 Bosatt: Porsgrunn Har stor interesse for bmw.. helst de som går fort. Samboeren min har bare en 318, men har lyst til å kjøpe meg en 320 å sette inn en 325 motor når jeg får meg fast jobb:D Er av den typen som syntes det er moro å leke seg på glatta, kjøre fort å studerer bmw om dagen. Tar tid å lære meen det kommer det kommer:D Ser etter et mørkt interiør til 318 forresten hvis noen skal selge. velkommen til bimmers prøv og hør i ønsket kjøpt tråden om noen har et intreør til deg. her http://www.bimmers.no/viewforum.php?f=13 er det til 4 dørs eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå