Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Tony A Høiseth

Alder: 21 år

Bor: Jessheim

Sivil status: Samboer

Jobber som: Yrkessjåfør

Kjøretøy: 1991 525i

Prosjekt: Bruksbilen er blitt ett rullende Prosjekt.

Egen topic om dette kommer når deler å plass til å skru er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Ronny Karlsen

Alder: 74 mod

Bor: på Lesja, men er mye i oslo pga min samboer

Sivil status: Samboer

Yrke: Sjåfør/maskinfører

Kjøretøy: 1992 525TDS

Prosjekt: Mange, hehehehe alt for mye å gjøre, men min store lidenskap er bilstereo, så driver å bygger stereo i den i vinter + at jeg skal fikse opp en bil til samboeren.+ mye annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gull verdt denna sia for tyver:)

eg har ikkje tenkt å skrive alle detaljer her.

sorry offtopic:)

Enig!

Derfor litt mangelfull info om meg.

Heter Tommy men alias er Thunder

Bosatt på vestlandet.

Jobber i bildelbransjen.

jeg er en 1973 modell med frue, 3 unger og bikkje. Enebolig og 2 biler, 2004 BMW 520i E60 og 2003 Mini Cooper S. Fornøyd med livet.

Er egentlig en Subaru mann, men har alltid hatt sansen for BMW.

Min forrige bil var en Subaru Impreza WRX med 320+++ hk. Landets peneste WRX og savner den grådig. Må ha meg en slik en igjen snart.

BMWen er et prosjekt i seg selv. Jeg blir aldri fornøyd. Alltid noe nytt man kan kjøpe til bilen. Det er artig når folk snur seg etter bilen :lol::D

msn; bmw525is(@)powertech.no om noen vil legge meg til der.

Bilder2821.jpg

DSC002302.jpg

Foresterisolnedgang2.jpg

IMG_0844a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Eirik Lauritsen og kommer fra Tromsø. Bor for tiden i Trondheim med samboer og ny leilighet som er under oppussing. Fan, det koster penger å fikse hus. Er 33 år gammel og utdannet næringsmiddelingeniør. Jobber for tiden i produksjonen på Tine Midt-Norge og trives veldig godt med det. Begynte livet bak rattet i en '79 Ascona som ble senket langt forbi det praktiske og trimmet litt. Deretter ble det en '85 318i. Kjøpte så en Fiat Uno Turbo av en kompis. Fytti h.....vette hvor den bilen gikk. Kjørte flette av en 93 325i en gang. Han ble lang i maska da han fant ut at det var en 1,3 liter som hadde parkert ham :lol: Kjører nå en '95 318ia cab. Kongebil!

Ellers blir det endel trening på Kaliber Treningssenter i Trondheim og en liten fest i ny og ne. Er heavy metal-freak og hører på gamle storheter som Judas Priest, Kiss og Iron Maiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel slenge inn noen ord jeg og

jeg er 21 år gammal. har jobba med min 316 i e36 siden jeg fikk lappen å dimmet fra militæret i januar 2006. selger aldri bilen som no er ennå ik ferdig men ombygd til 325i. jeg er anleggs leder i et anleggs gartner firma. har jobbet der like lenge som eg har hatt bilen. ser etter jobb som maskin fører nå :)

jeg bor litt utenfor bergen å må mekke bil på det værst tenkelige stedet. 16-23 pukk underlag på et halvt mål åpent område siden løen brant ned : / og i tilegg er det ikke akkuratt tørr vær på vestlandet.

takk for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg heter Kjetil Solheim 43 år og gift med 3 barn og jobber for tiden i skoleverket. Jeg kjører en sølv 530D Touring med "alt" utstyr som BMW tilbød på disse modellene i 1999 -2000. Jeg har tidligere hatt litt forskjellige biler, også mange Opel Omega... Da med BMW diesel :) Jeg har skudd og modifisert mye rart, fra store zulzer og MAK skipsmotorer via anleggsmaskiner til gressklippere, men morro med BMW, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å lese hvem folk er og va de driver med :D

er selv en poijke som netopp ble 20 år.

For tiden arbeidsløs,å det suger bigtime.

har dame med 14 unger å 17 bikjer, neida,ingen unger å bikjer

Kjelken: bmw 325i e36 med snurre,

ellers så spiser jeg ca 4 måltider om dagen å trenger ikke piggdekk om vinteren, kyllingfileet er digg å jeg er like så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Glenn Hårseide

Alder: 85 Modell

Bor: I Bærum

Sivil status: Singel..

Yrke: Service Tekniker, Acer Norge

Kjøretøy: Leter etter en fin E39 523ia :)

Prosjekt: Og finne meg en E39 523ia, så sette den på stell etc, deretter og skaffe meg noen fine 19" og m5 fangere :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Odd-M

Alder: 27

Bor: Bodø

Sivil status: samboer

Yrke: Ingeniør, bygg og anlegg

Kjøretøy: E39 530dat, E30 325

Prosjekt: Pusse opp min småslitne E30 prosjektbil. Foreløpig null fremdrift.

Ekte "petrolhead" med sans for motoriserte kjøretøy.

Har eid/eier: 9 biler, 3 tunge mc, 2-3 mopeder, 1 crosser, 1 båt og 3 snøscootere.

Har satset endel på trackdays med mc. Fryktelig morro men også fryktelig dyrt. Møtte veggen totalt etter et par sesonger med mye uflaks og mange uhell, så jeg solgte alt og kjøpte meg opp på fire hjul i stedet. Tiden får vise hvor fornøyd jeg blir med det valget.

Jeg/vi har campingvogn i Sverige som base for diverse snøscooter-utflukter av varierende type og kvalitet. Kjører for tiden en 05 Arctic Cat F7 Snopro med diverse mods. Utrolig artig leketøy! Husk at det ikke finnes lakrismafia på fjellet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Svein

Født: 1982

Sivilstatus: Gift (ja, jeg er ung, ja jeg er kristen)

Barn: Ja, om en måneds tid får vi selskap av en liten guttunge! :D

Bosted: Oslo, Sørlandet fra sommeren av, utvandra Vest-Telemarking

Yrke: Straks ferdig utdanna økonom, satser på å gå videre med siviløkonomutdannelse til høsten

Mekkefasiliteter: Elendige! På fortauet utafor blokka vi bor i. En av grunnene til at jeg flytter fra byen, for å få råd til hus med garasje! Får heldigvis låne privatverkstedet til eieren på Brødrene London A/S når det virkelig kniper...

Interesser: Jakt, fiske, golf, ski, dykking, mc og bil!

Kjøretøyer: En BMW 318i touring 1996 (bruksbil/familiebil), en Honda VFR 750 1992 (egotripp og nytelsesmiddel), en MB 230 E 1984 (W123) (komfortabel cruiser under oppussing, skal holdes helt original).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Legger inn litt om meg selv jeg også:) Håper det går bra at jeg stjæler oppsettet ditt sveinis...Kult sitat forresten;)

Navn: David

Født: 1984

Sivilstatus: Kjæreste

Barn: Niks

Bosted: Oslo, utvandret fra Sørlandet (Kilsund for dere kjennere)

Yrke: Ingeniør

Mekkefasiliteter: Elendige! På skrått asfaltdekke i svært dårlig forfatning. Sånn er det når man bor i byen, har ikke på langt nær råd til hus med garasje!

Interesser: Kjæresten, sykkel, bil, musikk, jobben.

Kjøretøyer: En BMW 316ti Compact 2002.

Teite stålsåler på bildet, stakar bilen. l7mkpo2ke08oygdps80p_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...