Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Siden det har forandra seg mye siden sist jeg skreiv her, så får jeg skrive på nytt..

Heter altså Frederik, jeg er 18 år. Jeg har vært sammen med kjæresten min Stine i 15 mnd.

Jeg jobber som tømrer (fortsatt lærling) i et ålreit firma i Larvik. Trives der.

Jeg har nettopp solgt vinterbilen min (e36 316) og kjøpt meg en Toyota Hiace 2,5l turbo diesel. Har også en e36 318 som jeg kjøpte standard i november 2006. Som nå er lakkert i svart med røde flakes. Rieger infinity bredding, m tech plast, 10x18 og 8,5x18 rondell hjul.

Holder også på med en e30 som jeg bygger om til m3 karosseri. Planen var s38b38 men tenker litt på å sette i en m50b28 eller b25 og bygge turbo etter ei stund..

Isommer skal jeg på fantasy 16 juli med dama.

Så en kjøretur til tyskland med 2 kompiser.

Jeg tør vel å påstå at jeg har brukt alt for mye penger på DVD.. Har ca 850 stk.

Samme med modellbiler, har ca 70-80 stk i skala 1/18 8)

MEN, nå skal jeg ut i det oppvarmede bassenget vårt.. 28 grader.. Deilig...:D

Det var vel det meste om meg, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Geir Yngve Kristiansen

Alder: 35

Bosted: Lier

Min første BMW var en '77 316. Det var min andre bil etter at jeg fikk lappen i 1990. Etter det så har jeg hatt en E30 (89 mod) 2-dørs, '84 mod 518, 90 mod 520, 92 mod 318i, 87 mod 735i som jeg solgte for noen mnd siden. Angret som en hund på at jeg solgte den så derfor ble det nok en 735i av samme årgang. Manuellt gir denne gangen, den forrige var automat... Jeg simpelten elsker 7 serien og da tenker jeg ikke bare på karosseri, linjer og former men også på motor, komfort kjøreglede. Kjøreglede har det jo vært i alle BMW'ene jeg har hatt, til og med i den gamle 77 mod 316 var det en enorm kjøreglede og det er nettopp denne kjøregleden som bare BMW klarer å gi som er grunnen til at jeg alltid kommer til å kjøre BMW.

Av ting som skal gjøres med 7serien jeg har nå kan jeg nevne:

skifte dempere foran, div foringer i forstilling, nye hovedlys høyre side, tåkelys høyre side, muligens nytt eksosanlegg, heve den opp til standard (er senket nå) samt fikse div elektronikk.

Har vært medlem her siden januar 2004 men har ikke skrevet stort... Kommer seg etterhvert sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å presentere seg. Jeg heter Therese og bor på Setermoen, plassen hvor man kun finner soldater, pensjonister, asylsøkere og meg. Jeg har ikke lappen enda, men jeg er likevel på bimmers fordi jeg vil lære, og fordi jeg elsker BMW. Regner med å ha lappen i boks soon, og jeg håper jeg finner en snaisen BMW som førstebil. :) Jeg er sammen med D.C.V her inne på forumet, og vi har vært sammen i snart 4 år tror jeg.

Jeg har en meget merkelig smak når det gjelder biler. Jeg liker alt ifra Porsche til Mazda, men jeg liker ikke alle porscher eller mazdaer, og det eneste bilmerket jeg virkelig brenner for er BMW. Etter hvert håper jeg på å få skaffet meg en VW Beetle også. Ja jeg vet det høres merkelig ut.. Dan Christer her inne på forumet er altså grunnen til at jeg begynnte å få sansen for BMW da han fikk sin 316 for en stund siden. Nå har han en M5. Stefaren min har en Porsche 911 (996) turbo 2002 modell som jeg selvfølgelig ble forelsket i med en gang og som jeg håper jeg en gang får prøve, men jeg tviler selvfølgelig sterkt siden han kun har forsikringen på seg selv :P

dxld5uxfg16fwxqgfmk1.jpg

Ellers så liker jeg scooter også. Ski doo og polaris er det som gjelder.

xgjgal5plg7qhafitt06.jpg

Vel.. Jeg kom inn på påbygning VG3, og jeg planlegger å bli enten veterinær eller sykepleier for for tidlig fødte barn (premature). Anyway.. Legger ut et bilde av meg slik at dere ser hvem dere snakker med :)

Take care ;)

5ru9ihoqrs03wwylyhx3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ser det er populært og lage nye her, så jeg slenger meg på..

Navn: Steffen Andrè Guldager

Alder: 16

Yrke: Fotograf

Skole: Mallakoff Vidregående skole, går TIP.(begynner til høsten)

Bil: 1971' BMW 1602

Fortelle om meg ja, det er jo ikke like lett.

Kan begynne med at jeg har alltid vært en båt gutt, fikk min første som 5åring, og har bare ballet seg på siden den gang. Nå har jeg en 13.5fots Sunwind med 50hk.

Foto er også en stor del, fikk egentlig først opp øynene for foto rundt to år siden, etter det har jeg vært fast bestemt på og skaffe meg ordentlig foto utstyr, noe jeg tror jeg har nå.

Sykling var også noe jeg dreiv ganske aktivt med, helt til jeg fant ut at båt er mye mer behagelig, så sykkelen ble lagt på hylla.

Ellers har jeg planer om og prøve meg som motorsports mekaniker, se hvor langt jeg kommer innen det yrket, om jeg i det hele tatt kommer inn på den skolen. Hvis ikke blir det mekaniker, lette kjøretøy. Motorsport kan man jo lære seg uten skole også! :twisted:

tja, ellers er det vel lite og fortelle.. Har et stort verksted jeg står og skrur på i ny og ne, thats it egentlig.. Selvom jeg er litt motvillig, skal jeg legge ut et bilde. Takk for meg! :)

335efyt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Thomas Nylund

Alder: 35

Yrke: Driver med Bilimport, mest BMW så klart :)

Har også norges billigste felger å dekk til salgs! bare spør så får dere høre :)

Bosted: Bardufoss, ligger i Midt Troms.

Bil: E39, 523(8) 97 mod, som er stæsja ....

E46, 330 rakett... 00 mod, som også er stæsja :)

Drømme bil: enkelt svar BMW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Joakim

Født: 1985

Nåværende BMW: 2001 320 Ci E46

Tidligere bil: Renault

Bor i Lillestrøm og jobber på Lørenskog som vekter til daglig.

Vært medlem i E46 Fanatics en liten stund nå og der har jeg blitt helt hekta på modding av bmw`er. Så jeg driver fært på for øyeblikket.

Jeg er ikke medlem i BMW CCN da, men vurderer å joine der også.

Her er`n:

IMG_0097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Carl Haakon

Alder: 18

Bodsted: Oppland / Gjøvik

vet ikke helt hva jeg skal skrive om meg selv, men har i alle år likt alt som går fort og fremover. har også hatt en del biler siden jeg da har vokst opp på gård og starta som fører i en gamel bil ute på jordet. den første bilen endte fort opp hos huggern siden det stort sett gikk i 1 giret.

kjøpte min første BMW i fjord vinter som jeg etter planen skulle pusse opp og bruke når jeg ble 18. denne ble selvsagt solgt siden jeg fikk igjen litt mer en jeg ga får den. så ble det mye jobbing og slikt til jeg da endte opp med en 328 jeg fikk tak i til en bra pris. denne er planen og pusse opp slik at den blir helt rust fri med full M tech

ellers har jeg igjen ett år på skolen siden jeg går tre årig på noe som heter Data og elektronikk, da er planen og bli serviceelektroniker

jobber også på deltid hos et firma som heter Mjøsdata AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Trond Hylle

Alder : 18

Bosted: Stavanger/kr.sand.

*snipp*

- Hylle.

hehe, De corsane... De blir bare kalt for "tyddebæret" her nede. Spesielt om de er røde :)

Du får bare si ifra når du kommer nedover vettø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel like godt skrive meg inn her eg og da

Navn: Eivind Høviskeland

Alder: 18 år

Bosted: Tysnes,hordaland (nær bergen/stord)

Yrke: Elektriker Lærling hos Asator

kjøpte ein BMW 318I for ei veke siden, litt små rust her og der, litt "styling" som angle eyes, øyenbryn, bakrute senker, klare baklykter. det sitter koni dempere på den, og den er senka 35mm ned mot bakken.

interiør er den heilt strøken, skal sette inn nye klips i dør dekslet, heilt greit anlegg er det i den og :D

Planen for bilen er å få den mest mulig strøken og skikkelig

så det blir å fjerne rust og lakke, bytte diverse slite deler.

fekk lappen i dag

P7260049.jpg

P7260048.jpg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas HER... ! :D

Navn: Andreas som sagt!

Alder: 21

Bosted: Stavanger / Larvik

Yrke: Stavanger Offshore Teknisk Skole, deltid på Elkjøp :D

Jeg er en energirik østlending som bor i Stavanger for og gå på skolen dere ser over her, begynner og jobbe innen offshore etter skole.

Jeg er også skoleutdannet industrimekaniker og låsesmed, som dere ser så er jeg glad i og ha flere udannelser, flere veier og gå! :D hehe...

Jeg har likt BMW i alle mine år enkelt og greit, har bare hatt BMW som primærbil.

Jeg har som vane og få bøter! Har mista lappen en gang, fått masse bøter! Er 21 år og er snart ferdig med prøve tida mi på førerkortet :D hehe...

Jeg har nå en 325 MTech II som jeg er sinnsykt fornøyd med, jeg er veldig glad i prosjekter så når jeg begynner og jobbe offshore så har jeg mye tid til det. Litt turbo osv på 325'en kanskje :D

Det var det!

Hvis noen her er drevne og har lyst til og hjelpe meg med avatar bildet, så ikke nøl, ta kontakt! :D

Manchester United & Viking FK!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Trond Hylle

Alder : 18

Bosted: Stavanger/kr.sand.

*snipp*

- Hylle.

hehe, De corsane... De blir bare kalt for "tyddebæret" her nede. Spesielt om de er røde :)

Du får bare si ifra når du kommer nedover vettø :)

hehe, slipper heldigvis å få enda et tyttebær dernede, jeg selger min innen få uker! hehe og ja, den er rød! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dette forumet fordi jeg liker BMW og fordi jeg kjenner en del av medlemmene her.Har ikke BMW selv,men blir vel en gang om jeg får råd :D

Litt om meg

Navn: Hans Martin Silset

Bosted: Åndalsnes, Møre og Romsdal

Alder: 31

Sivilstatus: Singel oftest

Kjøretøy: Toyota mrll mk2 3gen 3s-gte

Til dagelig så sover jeg,for jeg jobber i perioder av året nattskift på en plastfabrikk her på Åndalsnes.I fritiden trener jeg styrke,holder på med bil,er hos familie/slekt/venner og bruker egentlig mest tid på å dagdrømme :) Bilen jeg har nå er min 17'de siden jeg fikk lappen i 1995,og blir sannsyneligvis aldri solgt siden jeg angrer hver gang jeg selger en mr2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...