Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Roger her, 31 år gammel:(

bor i målselv i troms

3 barn :D kevin på 8, alexander på 6, og ronja emilie på 6mnd 8)

jobber som slakter for tiden. utdannet biloppretter og billakerer, men har jobbet som rykker på nye troms, og rørlegger tidligere, i tillegg til fiskebruk på husøya, maler i oslo, norsk dekkgjenvinning i svarstad++++uintressant :lol:

første bilen min var en 76 mod datsun 120A, kjøpte den i 94, den ble styla den:)

så oppgradert til en 82 Taunus 2,0l, så ned til 71 og 73 mod Taunus.

dæretter har jeg hatt 77 Ford Capri 2,0v6, Ford Granada 2,8l,

Volvo 244 stv. 81 Golf gti, 86 Golf II, 76 Dodge ram 350, 86 Opel Rekord 2,0l.

93 Audi 80 2,0S, 86 Ford Scorpio 2,0l, kjøretøy nå 82 mod Bmw 528i :lol: Yamaha RD 350 ypvs, Polaris indy 700, Lifan Monkeybike.

ellers holder jeg på med rc fly/heli/båt etc:)

og fiske :D

lq58wgfl0fl6sibwxec0.jpg

l2g8qx2tngmmnekp6tv8.jpg

8lgeprt5rv58b7c6j9lj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesiann,mitt navn er Sylvia,jeg er 28 år og er vel det man fint kan kalle en bmw fanatiker! jeg bruker store deler av livet mitt på BMW...Jeg jobber hos Jæger Sentrum AS (autorisert BMW forhandler) i Bergen og eier for tiden en E46 320ci,2001 mod, 2,2l 170hk..denne har jeg lakert fra sølvgrå til original bmw farge, Estorilblå.Har også skiftet alt av utvendig til M-pakke,er nesten ferdig med bilen da det eneste som mangler er å få satt kompressor i den (tenker å bruke ESS)...tidligere har jeg hatt en E36,og sammen med tidligere samboer en Z3 cab..

Jeg sitter også som styremedlem i BMWCCN HORDALAND(som første kvinne i styret..."briefe..briefe" :) i tilegg har jeg også nå begynt med banekjøring og er litt hekta på det nå,håper å få kjøpt meg en E30 eller E36 som banebil,da jeg egentlig ikke burde bruke coupen til "grisekjøringen" ;-)

Ellers så kan jeg tilføye at jeg har en datter på 3 år og bruker den tiden jeg har igjen på min datter og trening(aerobick,fitness,spinning m.m)

andre forumer jeg bruker mye er bmwcccn og EVO.no

så det var vel litt om meg,da er det bare å sitte i gang med å lese tråder her inne ;-)) ps.bilder kommer senere i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesiann,mitt navn er Sylvia,jeg er 28 år og er vel det man fint kan kalle en bmw fanatiker! jeg bruker store deler av livet mitt på BMW...Jeg jobber hos Jæger Sentrum AS (autorisert BMW forhandler) i Bergen og eier for tiden en E46 320ci,2001 mod, 2,2l 170hk..denne har jeg lakert fra sølvgrå til original bmw farge, Estorilblå.Har også skiftet alt av utvendig til M-pakke,er nesten ferdig med bilen da det eneste som mangler er å få satt kompressor i den (tenker å bruke ESS)...tidligere har jeg hatt en E36,og sammen med tidligere samboer en Z3 cab..

Jeg sitter også som styremedlem i BMWCCN HORDALAND(som første kvinne i styret..."briefe..briefe" :) i tilegg har jeg også nå begynt med banekjøring og er litt hekta på det nå,håper å få kjøpt meg en E30 eller E36 som banebil,da jeg egentlig ikke burde bruke coupen til "grisekjøringen" ;-)

Ellers så kan jeg tilføye at jeg har en datter på 3 år og bruker den tiden jeg har igjen på min datter og trening(aerobick,fitness,spinning m.m)

andre forumer jeg bruker mye er bmwcccn og EVO.no

så det var vel litt om meg,da er det bare å sitte i gang med å lese tråder her inne ;-)) ps.bilder kommer senere i dag....

Velkommen til bimmers Sylvia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor, 19år fra Gjøvik.

Jobber for YIT building systems som elektriker(lærling)

Kjører for tiden en BMW 1996 BMW 318Is Individual. Dette er en bil som fattern står for innkjøpet av. Så er på jakt etter ei kjerre som jeg kan drive litt fritt med slik at jeg får den slik jeg vil.

Har vurdert andre merker og, men er veeldig fornøyd med BMW, så ser ut som det blir neste bil og :)

Kjerra

kzs22g0zggrwjls7jj32.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber her med ansvarsområdet for selve telefon systemet bak 05000, når du ringer 05000 havner du i talemenyen jeg jobber med å få så bra som mulig.

Aha, så det er DEG!

"Gjelder det bedrift eller privat?" - Bedrift (...)

"Gjelder det bedrift eller privat?" - BEDRIFT! (...)

"Jeg skjønner ikke..." - BEDRIFT, BEDRIFT, BEDRIIIIFT FOR SVINGENDE!!

"Har du problemer med adsl-tilkoblingen?" *klikke*

:twisted:

For 20 kr minuttet blir bare svart ditt og datt, og bedt om å gjenta osv.

F.... Dritt og dra Herr C.Nygaard.

Hadde jeg gjort faget mitt like godt som bilmekaniker, hadde jeg i dag skrudd plenklippere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det var da Syvert og må vel føye til forlover Aud Me da 2 stykk bmw og ein capri samt ein god arbeidsbil Subaru Justy. :D

Sønnen Joakim på 10 og Marius på 2 så det er full fart.

Me har då vært lenge bmw frelste men det begynte for fullt i 1999 med ombygging av 325 til m3 etter det har me i tillegg hat ein e46 som i dag er byttet med ein 5 serie (e60)

Er kanon fornøyd med bmw og kommer til å vere trofast kunde.... :D

Her er bmw våres i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da Kala Syvertsen og må vel føye til forlover aud kile Me da 2 stykk bmw og ein capri samt ein god arbeidsbil Subaru Justy. :D

Sønnen Joakim på 10 og Marius på 2 så det er full fart.

Me har då vært lenge bmw frelste men det begynte for fullt i 1999 med ombygging av 325 til m3 etter det har me i tillegg hat ein e46 som i dag er byttet med ein 5 serie (e60)

Er kanon fornøyd med bmw og kommer til å vere trofast kunde.... :D

Her er bmw våres i dag

ups her er bildenetaha5pgzmxxfguc4kfqk.jpg

icfoxj6due2e8umm0cgo.jpg

81sljeqtnadf3xax2r6t.jpg

ir6hr7z88gwhqtkw9qmr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kala!

Utrolig godt tatt vare på og strøkne biler dere har :-).

Treffes vel på våler.

P.s husk nøkkelen nå da, he he ;-).

Ja den reserve nøkkelen er med. Ja den 5`er din har nå blitt utolig pen da,er ikkje mange som er så pene av dem lengere,du holder den utrolig godt,har du fått justert panseret??

Javist snakkes me på Våler,regner med at du er fast gjest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Mats O. Bristol

Fra/bor: Larkollen, Rygge kommune

Jobb: Vekter

Hobby: foto, lyd-,lys-,scene- og studioteknikk, TV- og filmproduksjon.

Kjøretøy: 1998 E36 318iT Individual

Vokst opp i en familie der foreldrene mine har kjørt BMW så lenge jeg kan huske.

På merittlisten står bla. en 1971 2002 og en 1971 1602 cab, som forøvrig var Norges eneste registrerte da den ble solgt.

Idag går det i 1995 318 cab, 1997 Z3, 1998 728 og 2007 316.

I 2005 fikk jeg første bilen min, en 1994 316 coupe.

Dønn strøken og perfekt, til jeg parkerte den opp-ned i Stangeveien på Hamar.

Etter det fikk livet en solid nedtur, og jeg handlet inn en 1989 190E.

Denne gikk til den ikke gikk mer, nå starter den ikke engang...får ikke solgt den.

Men så, en vakker dag i juni var det en islending bosatt utenfor Drammen som solgte en nydelig liten touring, som jeg fikk tilslaget på.

Rare greier egentlig, trodde ikke jeg skulle få den da det var 3 polakker som var der før meg og var veldig interesserte.

Bilen lå ute til 48.500, og de prutet den ned til 46.000.

Dermed sa jeg at jeg kunne gi 47.500 på stedet, og fikk den...glemte forresten å takke polakkene som prutet ned bilen for meg...jaja.

Jobber som vekter i Sexytass, og driver med foto de andre timene jeg er våken.

Legger nå merke til at jeg har skrevet en del, så jeg lar andre få ordet ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn. Ole mathisen

Bor: Larvik i vestfold.

Jobb: Offshore Elektriker

Bil: Bmw e39 523ia.

Sivilstatus: samboer

Har fått lære fra første dag at Bmw er det beste bil merke!

Har en far som ikke kjører noe annet, Det har vist smittet over. hehe..

Begynte med en e30 320 en gang i tiden som jeg kjøpte som 16 åring og

koste meg med å bygge om denne fram til jeg var 18. legger med bilde lenger ned.

Lidenskapen er selvfølgelig bil men også båt og musikk. spilt trompet i 15 år!

Bilen jeg pusset opp en gang i tiden og angrer som en hund på at jeg solgte!

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/txo1r15vopakf9au1z4m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...