Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo

Johan Løveng her, 20 år fra tettstedet Rena i Åmot, Hedmark. Jeg jobber midlertidig i Eidsiva Vannkraft her på Rena men vurderer å starte et budbilfirma med "316" er på forumet.

Jakter og fisker litt, ellers er det drekking hver helg!

Vært forelsket i bmw siden nabo`n hadde en E36 320 når jeg var rundt 10 år, den var så lav at vi måtte løfte den bak for å komme over fartsdumper ^^

Sommer`n 2005 kjøpte jeg bilen min, en E36 318i som hadde gått forholdsvis pent, var importert fra tyskland i 1998. Blitt endel timer i den<3

Nå kikker jeg etter E30-prosjekt, så om noen har en billig 323 eller 325 liggende å slenge er det bare å sende en pm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :)

Mitt navn er Kristian

Kommer fra ein liten plass i hardanger, jondal. Her trivest jeg godt egentlig, skulle aldri trodde det men sånn er det :lol:

Er sikkert den minste her, men er altså 17 år.

Fri tiden min er Dama (Emilie) Skru, venner, Jakt & Fiske.

altså, ett sundt og fornuftig liv :)

Driver med et Prosjekt som utvikkla seg til det store, det hele begynte emd og skifte en topp som igjen blei til hel rest & Turbo prosjekt.

mer om dette prosjekte? Se linken under her da vell :wink:

Takk For meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen.

Jeg heter stian og er en1980 modell, bor sammen med samboer Madeleine som har holdt ut med meg i over 10 år nå.

22 september ble jeg pappa for første gang til en nydelig gutt som heter Emilian.

Jobber til daglig som butikk/lagerleder på en Byggshop.

Min Første bil var en E36 325i

p4cgmyyelrh5fcqzg7qj.jpg

Mine nåværende biler E46 328 Touring og E28 M535i

iabk9y7hizifiyt4oznk.jpg

Slenger med et julebilde av Emilian også

mozh3j7bol86jxoyj7nd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :)

Mitt navn er Kristian

Kommer fra ein liten plass i hardanger, jondal. Her trivest jeg godt egentlig, skulle aldri trodde det men sånn er det :lol:

Er sikkert den minste her, men er altså 17 år.

Fri tiden min er Dama (Emilie) Skru, venner, Jakt & Fiske.

altså, ett sundt og fornuftig liv :)

Driver med et Prosjekt som utvikkla seg til det store, det hele begynte emd og skifte en topp som igjen blei til hel rest & Turbo prosjekt.

mer om dette prosjekte? Se linken under her da vell :wink:

Takk For meg!

Trodde aldri jeg skulle treffe noen fra Jondal her inne, rare greier! Mange fine biler i Hardanger, uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :)

Mitt navn er Kristian

Kommer fra ein liten plass i hardanger, jondal. Her trivest jeg godt egentlig, skulle aldri trodde det men sånn er det :lol:

Er sikkert den minste her, men er altså 17 år.

Fri tiden min er Dama (Emilie) Skru, venner, Jakt & Fiske.

altså, ett sundt og fornuftig liv :)

Driver med et Prosjekt som utvikkla seg til det store, det hele begynte emd og skifte en topp som igjen blei til hel rest & Turbo prosjekt.

mer om dette prosjekte? Se linken under her da vell :wink:

Takk For meg!

Trodde aldri jeg skulle treffe noen fra Jondal her inne, rare greier! Mange fine biler i Hardanger, uten tvil!

Hehe, ja, mange fine biler=`)

Kommer du her ifra kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :)

Mitt navn er Kristian

Kommer fra ein liten plass i hardanger, jondal. Her trivest jeg godt egentlig, skulle aldri trodde det men sånn er det :lol:

Er sikkert den minste her, men er altså 17 år.

Fri tiden min er Dama (Emilie) Skru, venner, Jakt & Fiske.

altså, ett sundt og fornuftig liv :)

Driver med et Prosjekt som utvikkla seg til det store, det hele begynte emd og skifte en topp som igjen blei til hel rest & Turbo prosjekt.

mer om dette prosjekte? Se linken under her da vell :wink:

Takk For meg!

Trodde aldri jeg skulle treffe noen fra Jondal her inne, rare greier! Mange fine biler i Hardanger, uten tvil!

Hehe, ja, mange fine biler=`)

Kommer du her ifra kanskje?

Har hele slekta der oppe, på andre siden av fjorden, vel å merke. Så ja, kommer derfra, men oppvokst i Stavanger. Har vært der oppe noen somre og et par ferier, så er greit kjent med både biler og folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ny her.

Jøss, det har aldri vært så vansklig å skrive noe om seg selv for å introdusere seg uansett hvor mange ganger jeg har gjort det i forumer før. Men jeg prøver, blir det teit for det heller bare bli det.

Begynner med nicket først, "ullsokken, hvor teit er ikke det?" er det sikkert noen av dere som tenker. Vært mitt nick i over 6 år så dere får mene hva dere vil om det, jeg bryr meg ikke.

Byttet tidlig ut barbie med biler. Det hele begynt vell da mamma skaffet seg knall påske gul gelandewagen da jeg var ca 8-10 år og jeg ble kjent med stjerne logoen. Da var det det som gjaldt og jeg var hysterisk i baksetet hver gang jeg så en bil med denne logoen, DA viste jeg hva det var og speidet etter dette. Så gikk det fra mercedes til BMW da jeg var ca 13 og møtte min første ordentlige kjæreste på sommer ferie, ny forelsket, både i gutt og bil merke. Gjennom årene forsvant forelskelsene og jeg gikk gjennom de fleste andre bil merker, til 16 års alderen hvor jeg oppdaget Lamborghini og Gumball3000, og ble veldig hektet på bil etter det. Rundt denne perioden (stygt å si det) begynte BMW for meg å bli noe jeg tok sterkt avstand til og heller vendte meg til japser helt til for noen mnd siden. Mitt første etterlengte bilkjøp var i planene. Etter en del titting, ønsking og lån søking skulle jeg dra til Sarpsborg for å se på en Mazda jeg hadde sett på nett. Denne hadde ikke gått mye og var veldig bra priset, men da jeg kom til forhandleren for å se var det så klart solgt allerede. Jeg tenkte, "F", men tanken forsvant fort da jeg bestemte meg for at når jeg først var der kunne jeg da titte litt rundt. Gikk inn for å se på godbitene og der, "den er lilla"... EKTE kjærlighet kom tilbake som magi! Så etter en ukes mas, min Lilla BMW 520ia Individual (uten tre detaljer i int. jeg HATER det!) var min.

Jeg elsker historier med en lykkelig slutt. Håper ikke det ble for mye.

Vi bor i Østfold.

Jeg jobber i Securitas og BMWen er alltid med på jobb.

Vi er 11 og 21 år.

Er det noe noen lurer på så bare spør på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg heter jim og er 21 år gammel.. jobber som landbruksmakaniker på ak-maskiner avd. berg i nordland... bor sammen med min folovede i den lille byen bønnøysund.. :lol: har nylig pusset opp en 85mod e30 320i som jeg har vidre planer for.. 325 turbo var planen :) og til kona kjøpte jeg en 94 mod 316i e36 med m3 styling.. billig i drift de :lol: vell vell, da vet dere litt mere om meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita jente som er 84 modell fra Akershus. Utdannet ambulanse arbeider men jobber ikke med dette for tiden.

Jobber nå på kundemottak verksted frem til januar. Fått tilbud om jobb som oppretter så får se hva det blir til.

Min første bil var en 92 e36 318 etterfulgt av tre BMWèr på rappen.

Hadde en "pause" fra BMW og hadde 4 s14, 1 volvo og en MB. Er nå tilbake til BMW og har nå en dakar gelb 94`M3.

Blir nok BMW en goood stund fremover nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita jente som er 84 modell fra Akershus. Utdannet ambulanse arbeider men jobber ikke med dette for tiden.

Jobber nå på kundemottak verksted frem til januar. Fått tilbud om jobb som oppretter så får se hva det blir til.

Min første bil var en 92 e36 318 etterfulgt av tre BMWèr på rappen.

Hadde en "pause" fra BMW og hadde 4 s14, 1 volvo og en MB. Er nå tilbake til BMW og har nå en dakar gelb 94`M3.

Blir nok BMW en goood stund fremover nå :-)

Velkommen =D

Må bare si at...du har rukket igjennom ENDEL biler^^ Men bra du er tilbake på Bmw (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny her på forumet, håper jeg får det trivelig sammen med andre.

Jeg heter Sondre, er en halvfeit liten gal hadledning fra jarencity, jobber på tollpost i oslo.

Ettersom noen kamerater av meg har BMW, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg, så jeg endte opp med en e30 1986 mod. Denne bilen skal få gjennomgå en forandring, og kommer egen prosjekt tråd på dette :)

Kjører forøverig en corsa ellers.

Nå er vi tre stk. som heter Sondre her inne (som jeg har fått med meg). :wink:

jeg heter også sondre da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Even Vindheim, bor for meg selv i Spydberg som jeg kjøpte meg hus her i 2005.

Jobber som biloppretter på Stenshagen bil i Oslo, og har gjort det i snart 8 år. Der retter vi for det meste BMW MINI, Volvo og Honda.

Kjører BMW 123d Limited Edition 3 dørs.

Har et vinterprosjekt av en 90 modell preface lift overligger 325 ix som jeg totalrenoverer.

Har også en 98 e36 320iM som jeg har ikke hatt hjerte til å selge da det er en av de aller siste e36 sedan produsert, og itillegg alt utstyr.

Dette var litt om meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...