Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Født en dag før deg, og fikk lappen en dag før deg. hehe:p

gni det inn :D

En kjæreste på 4mnd :shock: det var ikke litt ungt da :lol:

jo kanskje det, men du vet, jo nærmere null, jo trangere hull:) hahah, var kanskje litt merkelig skrevet av meg, mente at vi har vært sammen i 4 mnd ;) men det skjønte du egentlig? :P

Ho er forresten 16, muligens litt ungt det også, men som de sier nærmere null, jo trangere hull:) heaha:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Jørgen Iversen Lie

Er født i det året e30 325 kom!!

Kommer fra Smøla i Møre og romsdal, men bor nå i Kristiansund å går Teknisk fagskole for å bli maskinist.

Har vel vært BMW entusiast så lenge jeg kan huske ( Utenom min kjærlighet til Opel Kadett C som jeg vistnok skulle ha fra en alder av 5år i følge gammlingen :lol: ) Har hatt noen BMW`er, 6stk e30`er av ymse slag og en E46.

Holder nå på med en facelift E30 320 som skal gjennomgå litt forandringer etterhvert. Har holdt på en del med bil siden min far har vært bilmekaniker i over 30år. Lært mye fra ham og er kjekk å ha om det er noe jeg lurer på. Har som regel alltid ett svar jeg kan leve med! (utenom en del regler som BT har laget :lol: )

Tilbringer nok litt tid på bimmers for å følge med delesalg, bilsalg prosjekter osv, det er jo en bra inspirasjon og en kilde mann kan bruke for å lære ting eller finne ut av ting på!! Ellers ser jeg frem til å bli ferdig på skolen våren 2010 slik at planene mine kan begynne å ta form på skikkelig.

Så jaah, dette var litt om meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Christian Aakre

Alder: 17, blir 18 i November, altså 1991 modell

Yrke: VG2 Arbeidsmaskiner, neste år VG3 Anleggsmekaniker

Hobbyer: Er vel alt som turer og går, men for det meste bmw!

Bosted: Steinkjer

På fritiden så driver holder jeg på med e30 prosjektet som skal gjennomgå's litt overhaling og fiksing på! (se i signaturen). Ellers så går det en del tid til dama. :)

Har hvert bmw frelst jeg så lenge jeg kan huske, som mange andre her også. Jeg har hatt mest sansen for e30, da de er noen nydelige biler, klassiker!

Må bare si takk til bimmers forumet, forumet har hvert til stor hjelp. Det man ikke finner på dette forumet angående BMW, da er det bare og spørre, for det er alltids noen som vet det! :D

Så er jeg forresten stolt trønder !! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Stensland!

19 år, blir 20 2. Juli.

Er vikar i barnehage, så blir det skole til høsten igjen.

Fritida går til kjøring av bimmern og å slappe av en god del med venner.

Og helga er til for å brukes, så da er'e på flaska. :)

Ellers så har jeg vært gærn etter bimmer siden jeg var fluedritt på månen. Husker godt et par av pappas e30 da jeg var liten.

Drømmebilen for meg er e34 M5, og en dag står den i gården. ;D

Takker MYE for all støtte jeg har fått her på forumet. Folka her er blandt de beste. Alltid positive og glade, og gir alltid svar på det du lurer på :)

Over&Ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fant ut at det var på tide å presentere meg jeg også..

Navn: Raymond Molhampour

Alder: 33

Sted: Trondheim

Yrke: Jobber hos Tevodekk i Trondheim.

Er nå den lykkelige eier av en E30 M3, men har alltid likt BMW sine biler. Har blant annet hatt de fleste av BMW`s modeller.

Er daglig innom Bimmers, men holder meg litt i bakgrunnen når det gjelder diskusjoner og kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henge meg på jeg også:

Navn: Patrick Ørsal

Alder: 23

Yrke: Jobber i nordsjøen på en borerigg som heter Transocean Arctic

Hobbyer: Kroppsbygging, bil, mc ja det meste med motor.

Bosted: Molde

Hatt mye bmw`er opp igjennom. Driver for tiden å bygger opp en e30 m3 evo med sugetrimmet s14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Jonas Dragseth

Alder: 16 år

Yrke: Skole :x

Hobbyer: Bil og fiske

Bosted: Sunndal

Bil: Bmw E30 325 Cabriolet :wink:

På fritida går det mest på bil. Litt lekser også kanskje :lol:

Har nesten bestemt meg for å gå TIP på vidregående skole. Tror det blir bra :wink: Hvertfall en fordel når du har bil å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var det vel min tur.

Jeg heter Marius, er 24 år gammel og jobber som journalist i Aftenposten. Samtidig studerer jeg siv øk på BI i Oslo. Interessen for BMW begynte da jeg var 7-8, og jeg drømte alltid om e32 og e34 da jeg var liten. For tiden har jeg en e34 520IA Touring 1995 modell. Egentlig hadde jeg glemt kjærligheten for e34 og kjøpte bilen fordi jeg trengte en billig og grei bil. Men jeg falt fullstendig igjen. Driver og setter bilen i topp stand nå. Har samtidig begynt å se meg om etter en e32 som ekstra/hobby bil. Begynte å skru litt selv for å spare verkstedregning, men fant ut at jeg stortrives med å fikse selv. Det er digg avkobling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en 19 år gammel gutt fra Tromsø/Lyngen me alt for mye gjeld:p Har akkurat gått til anskaffelse av en BMW 323CI 2000mod. Jobber forøvrig som tømrerlærling. Er strålende fornøyd med å ha fått min første bimmer, da dette er noe jeg har drømt om i flere år:) Kommer vel bilder og info om bilen etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er kanskje på tide å skrive litt om meg også :)

Navn: Jonas Andersen

Alder: 18, blir 19 år 12.mars

Hobbyer: Bil, bil, bil, kjæreste og venner

Min bil: BMW E36 320 Cab 1997 mod

Bosted: Sarpsborg

Yrke: Skole og jobber på deltid i Boys Of Europe

Jeg har hatt en stor lidenskap for BMW siden jeg var liten. Jeg drømte da om å få enten en E30, E34 eller E36. Valget 10 år seinere falt da på en BMW E36. Er strålende fornøyd med bilen og kommer aldri noengang til å velge noe annet enn BMW igjen :D

Bruker stort sett alt jeg tjener på bilen og derfor er det ikke lett å spare seg opp til noe med litt mer krutt i. Bare fra i fjor har jeg kostet på bilen 43.000 kr. Dette vil jeg nesten si er galskap for en student på snart 19 år, men jeg er gal etter bil og det kommer jeg alltid til å være. Prøver derfor på å få en jobb hvor jeg kan tjene greit slik at jeg har råd til min dyre interesse BIL, nærmere sagt BMW :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg heter Bård er 44 år elektriker , bor i Bærum har kone og to flotte

og bilinteresserte gutter .

Helt siden jeg kjørte 525i E-12 skolebil hatt Bmw som favorittmerke

men liker også en masse andre merker.

Noen Bmw èr jeg har eid :

E28 :

4 x 518

1 x 518i

2 x 520i

1 x 525ia

1 x 528i (535 Hartge motor)

1 x M535i orginalbil

E23 :

1 x 728 ia

E 32:

1 x 735 ia

E30:

1 x 320i

I dag har jeg en Sytner bygd 83 modell Bmw alpina B9-3,5 som jeg

har importert fra UK, skal restaureres når tid og penger tillater det !

Tror det er eneste Rhd B-9 i Norge , og en av kun 64 bygde.

Ellers består samlingen av diverse tyske , Japanske og Amerikanske biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Biringvad, 28.12.89. Harrytass med perfekt smak.

Interesser/fritidssysler:

-råning.

-modifiser(t)e turbodiesel-motorer.

-store skøgs/landbruksmaskiner.

-country/danseband.

-store stereoinstallasjoner i bil.

-turing.

-språk.

-styrketrening.

-ta vare på gamle norske tradisjoner(tømmerhøgst,råning osv.)

Misliker: Sosser.

Har disse bilene nå:

-00' Mercedes 300 turbodiesel

-84' Mercedes 300 turbodiesel s123(extreme dieseltuning)

-81' Mercedes 300 turbodiesel s123(strøken originalbil)

-90' Mercedes 250td (bruksbil)

-85' Mercedes 200e (w124)

-90' Mitsubishi Pajero 2.5tdi (lav km.stand/strøken)

-83' BMW 745iA m102b32

-83' BMW 732iA

-69' BMW 2800cs (eks-banebil: perlemor, modifisert kaross, csl-optikk++)

-83' Ford Taunus 1.5 bravo 2

-85' Volvo 240(isbil/rallybil)

Utdannelse:

-3 år allmenn fag med vitnemål

-1 år på BI(gidder ikke mer enn fram til sommerferien)

-framtidsplaner: språkstudier og fagbrev maskinfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Navn: Bjørn Marius Øyehaug

Alder: 87 Modell

Yrke: Musiker

Bustad: Ørsta

Kjøretøy for øyeblikket: Bmw E46 2000mod, Nissan KC 1985mod, Mercedes 230CE 1979mod

Tidligare bilar:

-Mb 190e 2,3 16v

-Mb 190e 1,8

-Mb 190e 2,6 16v

-Mb 230e 2,3

-Nissan KC 2,4D

-Nissan KC 2,4TD

-Ford Sierra 1,6

-Ford Econonline

-Jeep Cherokee

-Daihatsu Hijet

-Toyota Carina II

-Toyota Hiace

Ja, er ikkje mykje å sei om meg, og om noken lurer er det betre dei spør en å drive å ramse opp her! hehe :wink:

Men eg er då altso 21 år, bur i Ørsta komune i eiga leiligheit, interessene mine er Bil, Hifi og Musikk.

Jobben min er vel kansje noke for seg sjølv... Vekene gjer eg nøyaktig som eg vil og helgane farta eg land og strand rundt i ein stor gul turnèbuss med bandet VASSENDGUTANE, der eg spelar trommer!

Det var litt om meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kan ikke huske å ha presentert meg her enda heller, så da får man vel slenge seg på. (er vel på tide nå?) :wink:

Jeg heter Daniel, og fyller 25 om to uker.

Jeg har slått meg til ro på hedmarken, nærmere sagt Stange, etter å ha bodd både på Skjetten, Stryn, og Larvik.

Bor her med min kjære samboer, og en serdeles bortskjemt katt.

Jeg er utdannet billakkerer, og eier og driver et skade/lakkverksted som heter Korsbakken Auto AS.

Hva gjelder hobbyer, så er det vel bil det er snakk om i hovedsak, med litt variasjon. RC-biler er også moro, og en genial måte å avreagere litt. :P

Er egentlig BMW-mann av natur, og det er det merket som ligger mitt hjerte nermest, og jeg har hatt flere opp igjennom. selv om jeg ikke har en Bayer pr dags dato (men samboeren har) så kommer det en i garasjen etterhvert skal dere se. skal bare bli lei av nåværende bil først. 8)

slenger ved et par bilder av noen tidligere transportmidler, og dagens leketøy (riskoker) og arbeidsbil (yankee-tralle) 8)

ha en fin dag.

bmw3b.th.jpg

dsc00562mji.th.jpg

picture004qsi.th.jpg

dsc00258m.th.jpg

dsc00123halv.th.jpg

dsc000941.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...