Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tjenare!

Richard heter jeg..24år og bor for tida i Holmestrand som ligger i Vestfold. Jobber for Norsk Hydro som aluminiumslakkerer ut juli og etter det så flytter jeg tilbake til "hjemtraktene" i Akershus. Nærmere bestemt Lillestrøm. Begynner som bilklargjører/utleie agent for Bilutleiefirmaet AVIS.

Ellers så har jeg alltid hatt en stor interesse for biler og kjøretøy med motor generellt!

Kjøpte min første ordentlige BMW (rekke 6`er) for en ukes tid siden og ble automatisk frelst!

Syns det er veldig underholdende og lærerikt å "henge" her inne på forumet..plukker opp og lærer nye ting hele tida! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Dag-Andre

Alder: 26

Sted: Oslo

Kjøretøy: E30 325i Cab, Argentina hot boat ( Løpsbåt)

Jeg er 26år og fra Oslo. Er en stor E30 fan, med drøm om å få kjøpt meg en E30 M3. Driver med båtsport, og kjører offshore i klassen 3c med cockpit båt om sommeren og spiller ishockey og skrur BMW om vinteren. Elsker fart og spenning og generelt alt som bruker bensin og går fort.

Legger også ved bilde av bilen og båten. ( Båten er med gammelt løpsnr. nytt løpsnr er C-73)

7l6lubj6rcr6cqs3d2cz.jpg

zcus6hckzqfh01h9cs18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Terje Berg

Alder: 21

Sted: Sandnes (Stavanger)

Kjøretøy: E36 M3GT #274

Hei, Terje heter jeg. Har bil som stor lidenskap og har en svakhet for banekjøring. Driver fortiden å pusser opp en M3GT, og så fort jeg er ferdig begynner jeg på et renspekka banebilprosjekt. Kan nevne småting som E30 M3 og Turbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn: Geir Andre

bosted: Hønefoss/Drammen

alder: 20

kjøretøy: e32 740il, e30

jobber som mekaniker på gamle Tronrud bil i hønefoss men tilbringer mest tid med venner og på verkstedet i drammen. bruksbilen er 740il med alt utstyr og drømmer om en ordentlig mafia e38:) prosjektbilen en 2dørs e30 med m106 bane/gatebil. har tidligere også hatt ett par andre bmw bruksbiler e34, e30, e23 745turbo. ser meg ofte i drammen city by night. peace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tonje Mari her :)

Er 18 år og har lappen, kjører rundt i en E34 525i og er stor fornøyd med det :D Bor på Verdal og er samboer med Olelink her på forumet.

Starter snart som lærling hos Tine Meierier Midt Norge.

Slenger med et bilde av bilen :D

i3rr661z1whjmx8pm1mp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Odd Arne

Alder: 29 år

Yrke: Offshore kranfører(Aker Drilling)

Bosted: Skodje(25 min fra Ålesund)

- Har vert Bmw entusiast så lenge jeg kan huske. Min første BMW var en 1992 320 IA M-tech. Etter det ble det 1996 328i Cabriolet M-tech. Så en liten periode med en 1999 E46 318i(Automote). Etter det en 1994 M3,så en 2002 325CI M-tech. Nå er jeg den stolte eiger av en flott 1993 modell BMW M3!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=123925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Navn: Espen

Alder: 19

Sted: Østfold

Kjøretøy:

Hadde en ford fiesta. (haha). Den ligger nå på skroten ett sted :P

Er på utkikk ett en 318i/is eller 320i. Sedan. Med tillhengerfeste :P

Eller en annen bil som ikke bruker mye suppe :P

Så bra som mulig for 22k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...