Knekten Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Navn: Morten Alder: 27 Bosted: Arendal Bil: '04 320dt m-sport Utskremt trønder som ble førstegangs bmw-eier for knapt et halvt år siden. Når bilen står i garasjen går det stort sett i data-relaterte sysler, gitarklimpring og sykling!
pajoe Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Heisan. Må vel ha dannelse nok til å presentere meg jeg også. Pål-Jørgen er navnet. Jeg er en halvgammel gris, (39 år for noen dager siden) som aldri blir helt voksen. Mentalt har jeg vært 21, helt siden jeg var 19. Jeg er egentlig en amcar mann, men da fruen skulle ha ny(ere) bil i fjor, falt valget på en grønn 97' E39 525 TDSa touring. Ser vel ikke bort fra at det kommer til å bli flere BMW'er i fremtiden også. Har for tiden ikke råd til noen strøken hobbybil, så jeg lapper og pynter litt på konebilen innimellom. Ny front og øyelokk ligger og venter på lakkering, og skal monteres i forbindelse med overgang til sommerhjul. Her er vi ute og lufter datterens hest: Ellers er jeg lastebilsjåfør av yrke, hobbyer er litt bilcross, mc, og familien. (Har et lass med unger, og et barnebarn. Her er min forrige, og nåværende mc. (Den blå har jeg nå.)
Bmw Mathias Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 God dag! Navn: Mathias Skåtun Alder: 17, snart 18 Bosted: Fusa, utforbi Bergen Yrke: Skule slitar Hobby: Bil og lyd. Bil: 1988 E34 520i Elske lokto av svidd gommi !
Malin Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Navn: Malin R. Lofthus Født: 13.05.1990 Bor: Sauda - Rogaland Kjøretøy: Bmw 318is 96mod. Av interesser utenom bil - BMW så er det venner/famile, trening å festing. Er under utdanning etter 2år med Kjøretøy (Bilmekaniker) går jeg nå på Helse og Sosial (Helsefagarbeider) og skal nå i lære innen det.
316 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Bilmekaniker og litt "sykepleier" da. Ikke dumt, ikke dumt...
325icab_88 Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Navn: Stian Klausen Født: 1989 Yrke: Kalkulatør Bosted: Sarpsborg Kjøretøy: E30 325 cab - første bilen, pusses nå opp. Fiat Coupe 20V Turbo - kosebilen MB 230TE - bruks/vinterbil Fiat Uno Turbo - banebil prosjektet
nidfrost Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Navn: Tom Arnesen Alder: 82' modell Bosted: Froland/Arendal Status: Samboer Kjøretøy: 1993 E36 316 Sedan, VW Golf III 1.8 STV 1994 Yrke: Terminalarbeider DSV,Stoa Hobby: Bil, 2-takt morro (moped, cross, dingser generelt), Litt data, Fiske
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Må vel kanskje komme med en oppdatering her siden det har skjedd mye siden sist jeg skrev her. Navn: Fredrik Alder: 22 (23 til sommern) Bosted: Tromsø Status: Singel Yrke: Student (studerer medisin) og deltidsarbeider Hobby: Bil, snøscooter, data, friluft m.m Kjøretøy: 2003 BMW 320dT, 1974 BMW 2002 Ti Touring, 1972 Honda CB 125, 2003 Ski-Doo MXZ 800 Rev. Studerer medisin (altså legestudiet) her i Tromsø og trives i grunn med det. Siden jeg som liten har vokst opp med BMW og garasje har mine interesser selvsagt fortsatt i de spor som ble grunnlagt som liten. Begynte å øvelseskjøre med 02'a som 16 åring og brukte den som førstebil det første året fram til jeg som 19 åring kjøpte en 1992 BMW 318iS. Kjøpe i januar 2008 en 525 iX som jeg hadde noen få måneder før jeg solgte den å kjøpte meg drømmebilen som jeg har nå. Den ble importert fra Tyskland i 2008 med det meste av utstyr som er å få tak i. Høsten 2009 kjøpte jeg meg ei 2005 Kabe Safir XL som benyttes som hytte når jeg om høsten og vinteren nyter livet på fjellet i Kilpisjärvi som er en to timers kjøretur fra Tromsø. I kilpis er det selvsagt snøscooteren som er hovedprioritet. Så jeg slenger inn noen bilder fra kilpis Her er et dårlig bilde av mine herligheter samlet nyttårhelga 2010 Utsikt rett nedenfor campingvogna og utover mot fjellene og vannet som vi kjører på. Tatt siste helga i Februar 2010 i -25 herlige grader Sitter fast i djupsnøen i Sverige Et lite hopp fra vinteren 2008 Etter å ha havarert scootermotoren for andre gang på 1 år måtte jeg låne pappas MXZ 800 renegade mens jeg fikset min. Det endte i at jeg krasjet i et tre (ikke scooteren) noe som medførte i 2 bristet ribben og en scooter som rullet 4 ganger rundt før den stoppa midt i bakken.
Ruska Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Navn: Patrik Axelsson Alder: 40 Bosted: Lycksele,Västerbotten, Bil: 02 Passat combi Gift sedan 17år, 3 pojkar mellan 8-14 år, jobbar i skogen som arbetsledare, håller på med Bmw turbo, just nu BMW 318 IS som ska laddas med 2,7 lit M20, ska bli mer breisladd och bana är det tänkt, inte så långt till Mo I Rana
Matz Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Hei. Jeg heter Mats, er 18 år og fra Sarpsborg. Går allmenn og har for tiden ingen jobb, men søker. Jeg kjører en 1993 BMW 316. Ja, jeg vet. Liten motor, men er helt grei for det jeg trenger den til for øyeblikket. På fritida er jeg mye sammen med venner, interesserer meg smått for data, og har et ønske om å lære meg og skru bil, for jeg kan så godt som ingenting nå. Prøver å få trena en 3-4 ganger i uka og trives med det. Var vel ikke så mye mer å si, håper å møte en del hyggelig folk her inne som er imøtekommende. Mvh, Mats
Maniac Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Navn: Håkon Alder: 17, straks 18 Bosted: Hurdal Bil: BMW 520d E39 '01 Yrke: Energimontørlærling til høsten Har litt erfaring med å skru fra div mopeder og lettsykler, men det er jo noe helt annet en bil.. Kan en del om bil i teori, men ikke fult så mye når det kommer til praksis, men det kommer nok etterhvert Ellers så er det en del skruing på 2-taktsdråg, være med venner og festing det går i
Haukefer Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Henrik Haukefær 17 år, blir 18 i desember Bmw E32 730i Jeg hetter Henrik Haukefær å bor på en øy som heter stord mellom Haugesund og Bergen. Har dreve en god del me moped, men nå har jeg skaffet meg bil Går på TIP, har søkt Maritim neste år. Sku egentlig blitt lærling til sommeren men så byttet jeg linje så da ble det 1 år til på vg1
Dirty Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Ble usikker på om jeg har skrevet her før. men fyrer laus Navnet er Kim andre, 1988 modell Bor i Marnardal i vest-agder helt i sør ellers har jeg samboer, hus og 2 bikkjer jobber som IT mann i BR.reme Den store hobby'n er jo motor. liker alt med mye motor kjørerfortiden en m3 e36 coupe 3.2l har et verksted sammen med noen kammerater der vi bygger å herjer div bygg på fritiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå