Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Navn: Morten

Alder: 27

Bosted: Arendal

Bil: '04 320dt m-sport

Utskremt trønder som ble førstegangs bmw-eier for knapt et halvt år siden. Når bilen står i garasjen går det stort sett i data-relaterte sysler, gitarklimpring og sykling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Må vel ha dannelse nok til å presentere meg jeg også.

Pål-Jørgen er navnet. Jeg er en halvgammel gris, (39 år for noen dager siden) som aldri blir helt voksen. Mentalt har jeg vært 21, helt siden jeg var 19. :roll:

Jeg er egentlig en amcar mann, men da fruen skulle ha ny(ere) bil i fjor, falt valget på en grønn 97' E39 525 TDSa touring.

Ser vel ikke bort fra at det kommer til å bli flere BMW'er i fremtiden også.

Har for tiden ikke råd til noen strøken hobbybil, så jeg lapper og pynter litt på konebilen innimellom. Ny front og øyelokk ligger og venter på lakkering, og skal monteres i forbindelse med overgang til sommerhjul.

Her er vi ute og lufter datterens hest:

mf7ep6p1xpv6axo5ygoe.jpg

Ellers er jeg lastebilsjåfør av yrke, hobbyer er litt bilcross, mc, og familien.

(Har et lass med unger, og et barnebarn.

Her er min forrige, og nåværende mc. (Den blå har jeg nå.)

kxms7yxxxnojpcyof83d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Malin R. Lofthus

Født: 13.05.1990

Bor: Sauda - Rogaland

Kjøretøy: Bmw 318is 96mod.

Av interesser utenom bil - BMW så er det venner/famile, trening å festing.

Er under utdanning etter 2år med Kjøretøy (Bilmekaniker) går jeg nå på Helse og Sosial (Helsefagarbeider) og skal nå i lære innen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tom Arnesen

Alder: 82' modell

Bosted: Froland/Arendal

Status: Samboer

Kjøretøy: 1993 E36 316 Sedan, VW Golf III 1.8 STV 1994

Yrke: Terminalarbeider DSV,Stoa

Hobby: Bil, 2-takt morro (moped, cross, dingser generelt), Litt data, Fiske

12669_373495375450_906810450_10323062_4181125_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje komme med en oppdatering her siden det har skjedd mye siden sist jeg skrev her.

Navn: Fredrik

Alder: 22 (23 til sommern)

Bosted: Tromsø

Status: Singel

Yrke: Student (studerer medisin) og deltidsarbeider

Hobby: Bil, snøscooter, data, friluft m.m

Kjøretøy: 2003 BMW 320dT, 1974 BMW 2002 Ti Touring, 1972 Honda CB 125, 2003 Ski-Doo MXZ 800 Rev.

Studerer medisin (altså legestudiet) her i Tromsø og trives i grunn med det. Siden jeg som liten har vokst opp med BMW og garasje har mine interesser selvsagt fortsatt i de spor som ble grunnlagt som liten.

Begynte å øvelseskjøre med 02'a som 16 åring og brukte den som førstebil det første året fram til jeg som 19 åring kjøpte en 1992 BMW 318iS. Kjøpe i januar 2008 en 525 iX som jeg hadde noen få måneder før jeg solgte den å kjøpte meg drømmebilen som jeg har nå. Den ble importert fra Tyskland i 2008 med det meste av utstyr som er å få tak i. Høsten 2009 kjøpte jeg meg ei 2005 Kabe Safir XL som benyttes som hytte når jeg om høsten og vinteren nyter livet på fjellet i Kilpisjärvi som er en to timers kjøretur fra Tromsø.

I kilpis er det selvsagt snøscooteren som er hovedprioritet. Så jeg slenger inn noen bilder fra kilpis :)

Her er et dårlig bilde av mine herligheter samlet nyttårhelga 2010

k2cr1vrji86ffrc1c91j.jpg

Utsikt rett nedenfor campingvogna og utover mot fjellene og vannet som vi kjører på. Tatt siste helga i Februar 2010 i -25 herlige grader

r1416eemovy96q1ox6x7.jpg

Sitter fast i djupsnøen i Sverige

6q3ejs2scytken7ohqyl.jpg

Et lite hopp fra vinteren 2008

6gbdlh002lex6glwm69h.jpg

Etter å ha havarert scootermotoren for andre gang på 1 år måtte jeg låne pappas MXZ 800 renegade mens jeg fikset min. Det endte i at jeg krasjet i et tre (ikke scooteren) noe som medførte i 2 bristet ribben og en scooter som rullet 4 ganger rundt før den stoppa midt i bakken.

tk22ogpkd2e6g9x8gtgn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Patrik Axelsson Alder: 40

Bosted: Lycksele,Västerbotten,

Bil: 02 Passat combi

Gift sedan 17år, 3 pojkar mellan 8-14 år, jobbar i skogen som arbetsledare, håller på med Bmw turbo, just nu BMW 318 IS som ska laddas med 2,7 lit M20, ska bli mer breisladd och bana är det tänkt, inte så långt till Mo I Rana

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg heter Mats, er 18 år og fra Sarpsborg. Går allmenn og har for tiden ingen jobb, men søker. :D

Jeg kjører en 1993 BMW 316. Ja, jeg vet. Liten motor, men er helt grei for det jeg trenger den til for øyeblikket.

På fritida er jeg mye sammen med venner, interesserer meg smått for data, og har et ønske om å lære meg og skru bil, for jeg kan så godt som ingenting nå. Prøver å få trena en 3-4 ganger i uka og trives med det. Var vel ikke så mye mer å si, håper å møte en del hyggelig folk her inne som er imøtekommende.

Mvh,

Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Håkon

Alder: 17, straks 18

Bosted: Hurdal

Bil: BMW 520d E39 '01

Yrke: Energimontørlærling til høsten

Har litt erfaring med å skru fra div mopeder og lettsykler, men det er jo noe helt annet en bil..

Kan en del om bil i teori, men ikke fult så mye når det kommer til praksis, men det kommer nok etterhvert :)

Ellers så er det en del skruing på 2-taktsdråg, være med venner og festing det går i ;)

16092009014-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik Haukefær

17 år, blir 18 i desember

Bmw E32 730i

Jeg hetter Henrik Haukefær å bor på en øy som heter stord mellom Haugesund og Bergen. Har dreve en god del me moped, men nå har jeg skaffet meg bil :) Går på TIP, har søkt Maritim neste år. Sku egentlig blitt lærling til sommeren men så byttet jeg linje så da ble det 1 år til på vg1 ;)

jl3sdxi7dukiitiyjkbj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble usikker på om jeg har skrevet her før. men fyrer laus

Navnet er Kim andre, 1988 modell

Bor i Marnardal i vest-agder helt i sør

ellers har jeg samboer, hus og 2 bikkjer

jobber som IT mann i BR.reme

Den store hobby'n er jo motor.

liker alt med mye motor :lol:

kjørerfortiden en m3 e36 coupe 3.2l

har et verksted sammen med noen kammerater der vi bygger å herjer div bygg på fritiden.

6obpflahc9tecmuav2kh.jpg

10432_148172059133_529464133_3423467_258790_n.jpg

10432_148173374133_529464133_3423474_2592242_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...