Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Mitt navn er Fredrik Gundersen, 19år og bor i Oslo. Jobber for tiden som lærling i telekommunikasjonsmontørfaget og trives godt i jobben hos YIT Building Systems AS. Konkurrerer i lærlingmesterskap og skal til VM i London 2012. Min interesse for BMW startet allerede som 3 åring da jeg fikk være med min far og en kamerat av han i hans kamerats BMW E30 M3 på et BMWCCN(mener det var i regi av klubben) treff på Rudskogen. Husker at jeg satt baki M3en i barnesete og husker det gikk fært og gikk hardt på svinga! Husker jeg sto og så på BMWr som kom sidelengs på svinga, det syntes jeg var dritkult! Opel har også interisert meg! Spesielt de gamle og særlig Senator!

Kravene jeg setter for en bil er at den har rekkesekser helst(firer er fyfy), bakhjulstrekk og er tysk.

Kjører idag en BMW klassiker en BMW 628Csi fra 76' min første bil jeg har blitt veldig glad i :) Bruker mye tid å penger på bilen for å holde den i stand! Kjøpte bilen et halvt år før jeg ble 18 år og byttet mye slitedeler.

BMW er nok det eneste ene når det gjelder bil! Ikke spesielt fan av E30, en helt origianl Mtech2har jeg mer sans for enn andre E30r.

Ikke veldig interisert i nyere BMWr inntil videre, liker de gode gamle, interessen stopper på E32 og E34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Glenn-Andre Johansen

Alder: 21

Yrke: Murer

Bil: e24 635csi/E34 M5

Ikke stort å si om meg egentlig. Er straks utdannet murer, har samboer å bilinnteressen har vært der så lenge jeg husker. Startet med volvo men gikk over til bmw etterhvert å har hatt endel av både volvo og bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Tina, og er fra Molde. Etter noen år med Merce, ble det omsider en BMW. Da jeg ikke har råd til motor ble det en e46 316i, men vi får se med tiden hva det blir.

Ellers er jeg og typen ofte å se på diverse biltreff, da han har diverse japs og BMW til banebruk. Han jobber på GS, så blir vel noen spennende biler etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Peter

Alder: 32 år

Yrke: Optiker

Sivilstatus: Single

Bil: BMW 135i + lite Performance deler

Svensk som testar på att arbeta i Norge. Har tidigare arbetat i Haugesund, men jobbar nu i Hedmark. Liker Norge, men ikke att bilar är dubbelt så dyra i Norge, att det mest är 80 km/h som fartgräns och att man får sitta i fängelse om man kör för fort :)

Fotograferar på fritiden, allt från bilar till bröllop. Åker skidor på vintern.

135_1.jpg

135_2.jpg

135_3.jpg

135_4.jpg

135_5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Stian Sæther

Alder: 1986 model

Yrke: Nestleder på en Rema1000 butikk

Kjøretøy: Bmw E30 318is bygget om til 325 turbo og Bmw E30 'M3' M50B25 :)

Jeg falt for E30 da jeg var 18 år gammel og prøvde det for første gang. Det var en 325 ix, men som desverre endte opp som et totalvrak da jeg havna i en fjellvegg i 140kmt oppe i Hallingdal! Bilen jeg bruker til daglig blåste topp pakninga på :P Så i vinter blir det smidd innmat og andre godbiter! :D

Jeg har egentlig aldri kjørt bakhjulsdrevet biler før, så dette blir spennende for meg! Jeg har bare kjørt biler som Rexton, ix, a4T og a8 Quattro for å leke meg litt + andre diverse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Wildhagen her, 1981 modell bosatt i Elverum sammen med en hund :).

I garasjen har jeg en E34 520 som er født i 88. Har planer om og hente meg en 535 i Sverige i løpet av vintern, så får man se om den blir brukt til drifting eller ombygging av 520'n. Jobber til daglig på Bama på Stange som produksjonsmedarbeider, og i helgene er jeg sjåfør for potetbaker'n i Elverum.. Og ellers finner du meg enten foran her, eller på Rollo foran en kaffe av noe slag xD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Stian Thomassen

Alder: 90 modell

Tjoheisann, 20 år i skrivende stund fra vindfulle nord, kjører derfor en tung bil ala 523 96 modell for å komme meg til nermeste nabo. Drømmen, som sikkert aldri går i oppfyllelse er en såkalt "eleanor" men tror jeg skal prøve å heller kapre meg en fin E30M3 med tiden, da jeg bare liker den bedre og bedre.. Ellers jobber jeg på havet, fint det forsåvidt, halve året å skru på. Bor sammen med en kompis i en helt grei leilighet og lever livets glade dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Martin Jonassen

Alder: 18 år

Yrke: Student, Vg3 realfag. Jobber på rema 1000 som medarbeider for å betale for min 525 IA 92 mod. Akkurat nå er den på oppretting etter en tur i grøfta.

Har vært bilinteressert siden to års alderen og kunne alle bilmerkene på rams allerde da. Bmw kom inn i bilde for noen år siden og har bare blitt mer og mer interessert. Skulle ønske skru kunnskapene var der men de kommer nok ;) En M5 eller en M535 E28 er nok drømmen men mange andre jeg gjerne sier jatakk til :)

Førstegangstjenesten er nok rett rundt hjørne samt befalskole hvis jeg kommer inn. Hva som skjer etter det er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Ole Jakob Enebakk

Alder : 20år

Yrke : Jobber som Lettmatros på en båt som heter Bourbon Surf.

Har tidligere eigd :

1986 BMW 325i

1992 Chevrolet Astro

2000 BMW 318Ci

Tenker på og kjøpe meg en E30 325 ijen og kansje montere turbo og div, Viss ikkje blir det en E34 525 24v.

Har ikkje så god peiling på Motorer med har utrolig lyst og lære ! Har god tid til det når enn er hjemme i 4 veker!

Håper dere kommer til og følge med Trådene mine frammover . Der kommer sannsynlig vis en Prosjekt tråd om litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Joakim Hjelen

Alder: Foreløbig 25år. (1985mod)

Yrke: Mekaniker

Hei.

Er vel på tide å presentere seg selv etter noen år her :)

Biler jeg for tiden har er en 1992mod E30 325iX Touring, 1986mod E28 M535i og ett vrak av en 1989mod E34 (planlagt prosjekt).

MEN har dessverre en ufrivillig pause bak rattet i en periode på 8.mnd. (Gleder meg til februar 2011).

Dette ble en kort presentasjon, men bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn- Anders Tretteteig

Alder: 19 år, 1991 modell

Yrke: Elektriker Lærling i fredrikstad

Jeg har siden september 2009 kjørt rundt i en peugeot 307 2003 modell med lakkerte lister og div utstyr,

men har nå insett at dette var total fiasko og blir nødt til og kjøpe meg en bmw :) Ny på forumet, og på

utkikk etter bil! (noe som viser seg og ikke være så lett likevel! :P) Peugeot'en er solgt og jeg føler jeg

da kvalifiserte til og melde meg inn her på forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Navn: Mads

Alder: 1992 mod

Yrke: 3år allmenn og jobber i utelivsbransjen

Kjører for tiden en e39 520i 97 mod. Kjørte før dette en e36 318 i stasjonsvogn og før dette en Mazda 323 (dritt bil) Har alltid hatt en kjærlighet for bmw da dette er merket jeg er oppvokst med i familien. Kjøpte først en mazda for å ha noe å lære å skru litt på, denne ble det vi kaller knuse harry og kunne vert i katalog for biltema med alt mulig drit derfra.. kjøpte bmw og kommer aldri til å ha noe annet..! Falt helt for e39 og elsker bilen bortsett fra litt liten motor. Blir nok større motor til vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Erlend

Alder: 1989 modell

Yrke: Har ikke noe jobb foreløping skal ta lappen på lastebil klasse C

Kjøretøy: Bmw E30 316i

Er tunghørt og bruker tegnspråk som andre språk

Er en Bmw entusiast

jeg kjører for i tiden en rød original bmw e30 316i

på fritiden er jeg med døve venner ute å cruise med bmwen, fester, data og er fotball idiot ^^

ellers er jeg veldig gla i gamle bmwer spesielt E30 som er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...