Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg heter Patryk og er fra Polen. Bor i Norge litt over 2 år. Jeg er utdanet som tekniker mekaniker, men jeg jobbet c.a.4 år som billakkerer og biloppreter. Nå jobber jeg på et bakeri men håper skal finne ny jobb på et bilverksted.

Jeg er 29 år, samboer i 10 år, ingen barn enda. Jeg vet at min norsk er svak men lærer meg hele tiden, norsk er vanskelig :)

Jeg hadde 14 forskelige biller i 12 år, nå har jeg BMW E39 520i 97' og Ford focus 99'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel legge ut no her også jeg da :P

Navn: John Olsen

Alder: 23

Født: 23.09.88

Bor: Haugesund!

Yrke: Jobber for tiden på flyplassen her

Kjøretøy: 1999 320i E46, skulle ønske jeg hadde litt større motor, men det får blir senere, kan ikke ha alt på første bilen min! :P

Kjøpte den i fjor juli, og har hatt en del utlegg på den kan du si, den var helt standard :)

kflgc1s0wkkeb9g8ggb0.jpg

7djla22xxqykzogyvl5e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg heter Folke og Bor i Ålesund.

Har nettopp kjøpt en E91 325iat, etter å ha hatt en E88 118i siden den ble lansert.

Har ellers hatt noen E30'r opp igjennom, men har vel vokst meg litt fra den skru og slipe rust perioden...

Legger ved noen bilder av noen biler jeg har hatt og har ;)

rgl88lasya1reojk65cx.jpg

cawv9oe6nrcljvpfb454.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den 1-serien flere ganger, pen bil ;) Og i og med at både den og e91-en stod/står mye i gaten utenfor blokken jeg bor i, så går jeg utifra at det er her i området du også bor :)

Ja er det, 1'rn stod i gata en stund før den fikk seg garasje, som touringen nå har tattover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Jeg er ny her på forumet så får vel introdusere meg da :)

Navn: Marius

Født: 1989

Bosted: Veme/Sokna, ikke langt fra Hønefoss. (Ringerike)

Kjøretøy: BMW 320D 2000 mod (136hk), Peugot 406 2.0 1997 mod.

Eks-kjøretøy: Ford Sierra 2l ohc, BMW e36 316.

Yrke: Telemontør

Anskaffet meg for en ukes tid siden min BMW nr.2: 320D med innsatt sportsinteriør, hvite blinkere + utskiftning av noen lister innvendig, ellers veeeldig standard (litt tam) men også veldig fornøyd med bilen så langt :)

For øyeblikket må jeg desverre spare penger til fornuftige ting (Service + eu-kontroll på 2 biler og muligens tectylbehandling) men drømmer om:

- Nye felger (17" eller 18", liker godt GS Tracksilver looken (BBS LM, ASA, RK, RX - ish) men kunne også tenkt meg 5-6 eika)

- M-tech fangere eller liknende

- Kanskje, og bare kanskje (!) chiptuning - vi får se hva tiden og økonomien bringer.

Jeg liker biler med en clean look! Må si jeg syns Kim Jannike ("janka") sin bil her på forumet er sinnsykt fin og en fin mal for meg med sølvbil ;)

5fsrrq5kazvvnub92qb4.jpg

591mr9n0aamitf1q7iet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Fredrik

Født: 1987

Bosted: Ålesund :)

Kjøretøy: BMW 318d 2007

Eks-kjøretøy: Golf, Opel Omega, Opel Vectra, Ford Sierra

Yrke: Fisker

Fikk bilen for ca en uke siden, og jeg er mega fornøyd. Eneste som jeg sitter å fundere på nå er: Hva skal jeg gjøre med den?. Har lyst å få den litt finere og mer "snasen:P".

Ellers kjekt å se så mange feite biler å virker som at her er det en kjekk gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Fredrik

Født: 1987

Bosted: Ålesund :)

Kjøretøy: BMW 318d 2007

Eks-kjøretøy: Golf, Opel Omega, Opel Vectra, Ford Sierra

Yrke: Fisker

Fikk bilen for ca en uke siden, og jeg er mega fornøyd. Eneste som jeg sitter å fundere på nå er: Hva skal jeg gjøre med den?. Har lyst å få den litt finere og mer "snasen:P".

Ellers kjekt å se så mange feite biler å virker som at her er det en kjekk gjeng.

felger, nye nyrer, splittere/lippe, senk, baklukelist, diffusor etc. finnes mye fint på nettsider som f.eks. schmiedmann.no eller gsbildeler.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt sent ute etter flere år på bimmers, men skriver litt likevell :)

Navn: Aleksander

Født: 1989

Bosted: Bergen

Kjøretøy: E39 523ia

Tidligere-kjøretøy: Mazda 929 2.0, Opel omega-B 2.0 16v, bmw e39 523ia,audi a4 1.8TQ, VW Passat 1.9TDI

Yrke: Overstyrmann hos Bukser & Berging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Norge! Jag heter Kjell-Arne (norska föräldrar), bor i Sverige och arrangerar Sveriges största BMW-träffar.

Vi har en mycket aktiv Facebookgrupp med nästan 900 medlemmar. Vår första träff för året är lördagen den 26 maj, i Eskilstuna (40 mil österut från Oslo).

Vi hade tre stycken träffar förra året och vid den sista var det över 300 BMW från hela Sverige.

Idag 26 april är det en månad kvar till träffen och det är i skrivande stund 436 anmälda!! Det kommer bli en galet bra träff med det bästa Sverige har att visa i BMW-väg. Många åker 60-70 mil för att delta.

De största företagen inom BMW kommer också att finnas på plats med otroligt bra priser.

Alla som kommer måste betala 40 svenska kronor. Dessa pengar går oavkortat till Barncancerfonden. För detta får varje BMW-bil som kommer en lott.

I slutet av dagen lottar vi ut mycket fina priser. Allt från nya däck till bilen, till presentkort och BMW-kläder.

De som vill kan anmäla sig till bankörningen där över 30 redan är anmälda. Max är 50 stycken (läs info i länken nedan)

Det går 12 samåkningar från hela Sverige till träffen och dessa + ALL info finns att läsa på vår informationssida ---> http://www.bimmersofsweden.se

Till höger på sidan står de utställande företagen.

ALLA BMW är välkomna! Hur många från Norge får vi se?

Här är vår Facebookgrupp där aktiviteten är helt galen ---> http://www.facebook.com/groups/315495808488749/

Info om mig då! ;)

Navn: Kjell-Arne

Født: 1975

Bosted: Eskilstuna, Sverige

Kjøretøy: E60 M5

Tidligere-kjøretøy: BMW Z3 2.8 Roadster, BMW Z3 2.8 Coupé, BMW Z3 M Coupé, Porsche 996, Porsche Cayenne S, Porsche Cayenne Turbo

Yrke: Säljare på Telenor Sverige

Här är min BMW (sista bilden är från GTBoards event där jag körde mot M5 F10):

DSC_0819.jpg

7045789053_86c1107586_b.jpg

DSC_0363.jpg

467090_10150680570120905_512500904_9457387_849508069_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Morn.

Heter Thomas, 92 mod og kommer fra Oslo. Holder til i Lillehammer området hvor jeg studerer dataingeniør i forsvaret.

Kjører rundt i en Imperialblå E36 318i cab. Har tidligere kjørt en Bostongrønn E36 316i compact, som min yngre bror nå har overtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Isak Bråthen

Alder: 17

Født: 05.07.94

Bor: Årnes i Nes

Yrke: Fått lærlingplass som industrimekaniker men begynner ikke før midten av August

Kjøretøy:

- 1995 318IS, bilen er grønn og har full utvendig mtech og diverse andre småting :)

- 1967 Ford Cortina mk2. Arva bilen av min bestefar når jeg var 8 år gammel. Bilen har rulla 47 000 å er nesten rustfri.. gikk igjenom EU i fjord sommer med 0 feil så bilen bærer preg over at den kun har vært i familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...