Larslol Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hmmmm , jeg leter et bilde med alle generasjoner 3 serie..... noen som har det eller vet hvor jeg finner det? Ikke helt wallpaper, men.... takk!!!! akkurat det bildet jeg mente...... wallpaper eller ikke, nå er det på skrivebordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Har fikset en høyoppløselig utgave av samme bildet: http://bimmers.no/files/5_gen_3-series.jpg Det er i 1600x1200. Kan legge ut enda større om noen skulle ha behov for slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Greier du noe som ser bra ut i 1920x1200 Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Greier du noe som ser bra ut i 1920x1200 Gunnar? Hmmm...1920x1200 hadde vært noe...hvorfor klarer ikke de fleste billige flatskjermer en høyere oppløsning enn 1280x1024 ? ... Takk til Gunnar forøvrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 God skjerm er viktig. Jeg sitter med en Dell 2405 og greit nok; 8500,- er mye penger for en skjerm, men med tanke på hvor mye jeg faktisk bruker den (og kommer til å bruke den) så synes jeg det er en grei ting å bruke penger på. Etter noen dager med 24" og 1920x1200 er det helt rart å komme til folk med 19" og latterlige 1280x1024. Eneste er at det er litt vanskeligere å finne wallpapers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Du har utvilsomt et godt poeng...hmmm...jeg har en relativt billig LG Flatron 19" skjerm i tillegg til den bærbare, men jeg angrer på kjøpet av den skjermen. Den er hurtig, men ikke spesielt bra når alt kommer til alt. 8000 danske kroner er imidlertid veldig mange penger for en skjerm...hvordan skal jeg nå klare å overtale FTK til et slikt kjøp ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Du kan prøve deg med at det er 25% rabatt akkurat nå; og at den derfor er et røverkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Hehehe...dirty trick... ...BMW her i Danmark kjører for tiden en kampanje på E90/E91... 10,3 % rabatt på bl.a E90 320i i forhold til ordinær utsalgspris...hmmmm...jeg må åpenbart en tur i tenkeboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå