hagenisse Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Jepp, da kom det en eisenmann bakpotte på isbilen. Byttet ut sebringen med ereksjonstut. Bilen er absolutt ikke ren, den er normalt sort Sånn ser det ut. Mye bedre er min mening Lydmessig er det betydelig mer bråk enn med sebringen som stod på, spesielt mellom 2500-3500 hører man det bra. Noen ville kanskje funnet dette plagsomt, men jeg synes det var helt greit egentlig. Mye tøffere lyd også. Effektmessig er det helt rått, den går som en M3 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Da mener du vel en m3 GTR sikkert? hehe.. Neida, 2 stk pene stusser det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 M3 ja.. Pent, litt vask no så blir det bra.. Moongoose er min favoritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Ble skikkelig elegant! Du hadde DTM tuter tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 nett som m3 dette ja dei to der likte eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Uuu yeaah..nasty *har lyst på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 H.nisse'n, dette ble flott, få tatt et bilde av hele hekken imorra da . Eisenmann har de fetest enderørene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Du hadde DTM tuter tidligere? Jepp, det jeg prøvde få frem. Par bilder fra den svært så ryddige garasjen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 De passet sinnsykt bra på ein ellers nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Pent. ble det store rør? Hvordan gjorde du det mellom kat. og potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 2x76mm tror jeg. Det ble montert hos motor technik og de har bare brukt deler av sebring-anlegget som stod på før. Så hvis noen vil ha en sebring bakpotte til 318is (ikke fullstendig altså) så får de skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 mye skal du ha for sebring potta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Bare en symbolsk sum, jeg har ingen bruk for den. Den er verken ren eller fullstendig; så det mangler et rør frem til kat. Skal ordne bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Stygge baklykter, nice eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Så det ble Eisenmann til slutt... ...gratulerer og det ser meget bra ut... Eisenmann er rimelig sjef på E46 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå