jimriaz Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei! Vurderer sterkt å kjøpe en X3, har sett på noen.. Men lurer på hva som er forskjellen på 2004, 05 og 06 modellene? Noen som vet? Takk på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 De nyere kan vel fås med lakkerte støtfangere. Spør noen som driver med BMW-import, de har veldig god greie på slikt. Kjenner godt en som driver et slikt importfirma og som er veldig dyktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 uten å være impertinent anbefaler jeg på det sterkeste at du kjøper en X5 fremfor en X3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 uten å være impertinent anbefaler jeg på det sterkeste at du kjøper en X5 fremfor en X3. Den uttalelsen er jeg helt enig i...E53 er i en helt annen klasse enn E83... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 X5`en blir en dyrere bil igjen.. VIDARL: Hvem kar er dette da? internett side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hmm... da anbefaler jeg en E90 325xi uten utstyr. eller en lettere brukt E46 330xi som også er en go'sak. tror du vil bli mye mer fornøgd med en av disse alternativene... X3 er ikke noe særlig..egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvis jeg skulle kjøpt 3 serie, måtte ha blitt det nyeste karosseriet.. men alt alt for dyrt for 4X4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 nå har jeg ikke sjekket.. men skulle ikke tro at en 325xi er så mye dyrere en en X3 2,5 ? tror de ligger på rundt 500-600.000 begge to ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 nå har jeg ikke sjekket.. men skulle ikke tro at en 325xi er så mye dyrere en en X3 2,5 ? tror de ligger på rundt 500-600.000 begge to ? Billigste jeg har sett ligger på 700.000.. på Finn.no Tenkte meg en X3 2.0i eller 2.0D .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Nå fikk jeg virkelig lyst på en X3. er egentlig ikke noen fan av bakfangeren, men den gjorde deg skikkelig bra på denne. her sitter det forøvrig 20" Original BMW felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Interiøret er etter min mening det mest kritikkverdige vedr. X3...det er skikkelig billig plastikkvalitet i forhold til X5 og designet er heller ikke noe å skryte av... E53 (X5) E83 (X3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 X5`en blir en dyrere bil igjen..VIDARL: Hvem kar er dette da? internett side? www.autohandel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 synes nå x3 x5 er mindre pene... noen som så testen av x3 på topgear foresten? kjøp en 5 serie touring ble konklusjonen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Gratulerer med å finne det styggeste int. av X3 jeg noen gang har sett... med beige eller grått ser det forresten ikke SÅ ille ut... en E90 320xd hadde vært det beste alternativet her... kommer ikke det snart da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 en konkurent til A4 1,8 Tq og Jaguar Xtype 2,0 osv.... er vel bare mercedes og BMW som ikke har 4-huls-trekk på de mindre motoralternativene.... men vi må jo også huske på at selv om Kvaliteten i X3'en ikke er helt E38 ( som etter min mening er helt konge på int. kvalitet) så er det ikke SÅ ille sammenliknet med hvasomhelst av americanske biler f.eks. X3 er er BMW og det må jo være bra.. det er bare litt i feil ende av -bra-skalaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå