Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Haha.. Den var faktisk ganske rå! Skal vel slite hardt for å få tak i ein sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/galleriet/galleriet_rs2002_bld09.jpg Stemmer. Det er en slik jeg vil ha. Akkurat denne gikk i Arendal, og jeg kjenner tidligere eier. Var og så på denne, men den var så mye rusta i takkonstruksjoner at jeg droppa den.... Hva med dere Kristiansandere? Ingen som har sett den Schulz'en jeg tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Du kan jo få kjøpe den gamle Schulz'en min... Spørs nok om ikke jeg må ta en prat med Olav snart.... Har han den enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Spørs nok om ikke jeg må ta en prat med Olav snart.... Har han den enda??? Det har han.... Og han har lyst til at jeg skal kjøpe tilbake E34 550 Touringen min.. Bilene bare står, for han har ikke tid til å ferdigstille noen av de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hmm.... Tenke, tenke, tenke....... Er det aktuellt for deg å kjøpe 550'n tilbake? Kanskje jeg kan få bytta litt med han...... Eller tror du dette er litt søkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Trenger på ingen måte 550en igjen... Har nok å henga fingra i.. Denne helga er det girkassebytte (fra aut. til man. på en 325i E36) som er tema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Trenger på ingen måte 550en igjen... Har nok å henga fingra i.. Denne helga er det girkassebytte (fra aut. til man. på en 325i E36) som er tema... Hvis alle nødvendige deler er tilgjengelige... hvor mange timer (pris) beregner du på prosjektet alt inkl. ? Er det forøvrig mer arbeide fra manuell til automat enn den andre veien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvis alle nødvendige deler er tilgjengelige... hvor mange timer (pris) beregner du på prosjektet alt inkl. ? Er det forøvrig mer arbeide fra manuell til automat enn den andre veien ? Er mer arbeid fra man til aut enn andre veien ja. Har beregnet en 8-10 timer på denne jobben. Slik at det er tid til en røykepause og 2 også... Skulle ha begynt på fredag, men pga noen interne familiegreier, så er jobben drøyd ut litt. Begynner i kveld etter ungene er lagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Er mer arbeid fra man til aut enn andre veien ja. Har beregnet en 8-10 timer på denne jobben. Slik at det er tid til en røykepause og 2 også... Skulle ha begynt på fredag, men pga noen interne familiegreier, så er jobben drøyd ut litt. Begynner i kveld etter ungene er lagt... BMW her i Danmark tar ca. dkr. 45000,- (ca. 48000,- norske kroner) for et automatgear til en E46... tror du at man kan utføre konverteringen fra manuell til automatgear for et noe lavere beløp... la oss si 30000,- kroner alt. inkl. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Har nok å henga fingra i.. Denne helga er det girkassebytte (fra aut. til man. på en 325i E36) som er tema... Må girkasse bytte godkjennes i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 BMW her i Danmark tar ca. dkr. 45000,- (ca. 48000,- norske kroner) for et automatgear til en E46... tror du at man kan utføre konverteringen fra manuell til automatgear for et noe lavere beløp... la oss si 30000,- kroner alt. inkl. ? Helt sikkert og det...... @Lien... egentlig så skal en sikkert det, men ser ikke pointet med det stresset. Så det blir bare tut og kjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 NÅ har jeg jaggu kjøpt meg en...... Bilder kommer til å dukke opp i en ny prosjekt-tråd etterhvert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 link til prosjekttråden din på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg sverger jeg så en Schutlz for salg her før helga. Var enten på finn.no eller autodb.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Uff, nå må caravanfolket skjerpe seg!http://www.e28.de/e28.de/pic/exoten/a_E28wohnmobil1.jpg Får vondt i sjelen av sånt... De vil vel ha den rette bilen de også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå