Gå til innhold

Fahrfreude

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vi får notere oss bak øret hva som har blitt skrevet her men jeg synest ikke det er riktig å fortsette diskusjonen om en navngitt person som ikke er på forumet og kan forsvare seg, iallefall ikke når diskusjonen er negativt vinklet.

Jeg er forøvrig enig i at man skal opptre på en sikkelig og måte når man representerer et styre enten det er på et arrangement eller på klubbens diskusjonsforum.

Jeg synes ikke diskusjonen er så negativt vinklet, Vi har jo alle våre særtrekk :oops:

Men som jeg sa tidligere; Frederick har en fremtoning som kan virke litt sær på noen, men hvis man prøver å komme mannen litt under overflaten, så er han utrolig hyggelig. Og han har utrolig mye på lager ang oppsett av bil på bane (han er nøye...). Også er han veldig engasjert i det han driver med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble medlem i BMWCCN for en liten stund siden. skal si jeg ble skuffa over medlems kortet, en liten papir bit :lol: å rabatter hos BMW forhandlere (dyreste stedet man kan finne på å kjøpe noe) er jo ikke så mye å skryte av igrunn... Ble i utgangspungtet medlem for å se litt hvordan klubben er, å kanskje kjøre litt på bane til sommern. men et bra førsteinntrykk av klubben har jeg vel egentlig ikke fått.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble medlem i BMWCCN for en liten stund siden. skal si jeg ble skuffa over medlems kortet, en liten papir bit :lol: å rabatter hos BMW forhandlere (dyreste stedet man kan finne på å kjøpe noe) er jo ikke så mye å skryte av igrunn... Ble i utgangspungtet medlem for å se litt hvordan klubben er, å kanskje kjøre litt på bane til sommern. men et bra førsteinntrykk av klubben har jeg vel egentlig ikke fått.... :roll:

jeg har nå vært medlemm i BMW Car Club Norway i over et år og fikk det ordentlige kortet etter noen måneder jeg ble medlemm. men nå, sammen med FAHRFREUDE fikk jeg dette pappkortet igjen. hvorfor i alle dager sender de et nytt et? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan jeg skjønne godt. selv fikk jeg litt samme følelse som deg med en gang, men senere fikk jeg tilsendt et nytt kort, ala bank kort og liknende. jeg har pr. dags dato tjent inn medlemmskapet på deler jeg har kjøpt.

Det er visst ikke bare BMW forhandlere man får disse rabattene som BMW Car Club Norway gir. BMW-dele forhandlere gir også en rabatt, iallefall schmiedmann som jeg har handlet fra - 15% for medlemmer i BMW Car Club Norway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå vært medlemm i BMW Car Club Norway i over et år og fikk det ordentlige kortet etter noen måneder jeg ble medlemm. men nå, sammen med FAHRFREUDE fikk jeg dette pappkortet igjen. hvorfor i alle dager sender de et nytt et? :?

Papirkortet er medlemskortet i BMWCCN. Plastkortet er medlemskortet i BMW Club Europa eV. Sistnevnte kom alltid noen måneder senere enn det andre, og det er papirkortet som er det som teller til vanlig. Plastkortet du har fått er jo også kun gjeldende i noen måneder før det går ut igjen. Men nå som BMWCCN ikke lenger tilhører BMW Club Europa vil vi neppe få dette kortet mer.

ja, og jeg var tilstede :)

Var det mange kandidater? Hvordan ble resultatet av evt. stemmegivning? Kan alle klubbmedlemmer komme og stemme, eller er det kun styremedlemmer i hovedstyre/lokallag osv. som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man brukt bmwccn rabatten sin ved bestilling fra schmiedmann da? isåfall hvordan kan de da vite at du er bmwccn medlem?

Jeg bestilte mine E60 Sportsspeil gjennom E-post og sa nemlig at jeg var medlemm i BMWCCN. oppga ikke medlemmsnr. o.l. han trakk iallefall fra 15%..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble Frederick ny president i BMWCCN fra og med i dag av..

Ryktet i forkant gikk på at Robert skulle ta over :( Jaja

Det ryktet hørte jeg også, og ble skuffet over resultatet av valget..... Men men, jeg fikk ikke kommet meg til årsmøtet og stemt, så jeg får vel ikke lov å klage...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og jeg var tilstede :)

Var det mange kandidater? Hvordan ble resultatet av evt. stemmegivning? Kan alle klubbmedlemmer komme og stemme, eller er det kun styremedlemmer i hovedstyre/lokallag osv. som kan?

Det var litt omrokkering innad i styret (Robert ble vice-president, Christian Paus ble oppgradert til kasserer), også ble det 2 nye styremedlemmer. De 2 nye styremedlemmene var vel 41 og 57 år og har mye fartstid innen styrer osv. Han ene har visstnok vært veldig aktiv innen vannskisport tidligere :)

Alle klubbmedlemmer kan stemme, og et medlem kan ha med seg 2 fullmakter, styreformennene kan ha med seg 4 fullmakter mener jeg å huske. Jeg hadde f.eks. med meg en fullmakt fra Linn (du skriver bare et lite ark med at N.N. med medl.numer xxxx herved gir X.X. tillatelse til å stemme på mine vegne på årsmøtet 2006, og signerer).

Jeg mener å huske at alle avgjørelser var enstemmige og alle valg med unntak av valgkomitèen var enstemmige.

Også har vi satt ned en arbeidsgruppe som skal se på spørsmål rundt forumet der :) (about time....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå som BMWCCN ikke lenger tilhører BMW Club Europa vil vi neppe få dette kortet mer

iflg Henning Kleivmark, så kunne han skaffe det kortet til de som ville ha det, selv om BMWCCN ikke er medlemmer av BMW Europa lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...