Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Ja, som sagt, hvilket interiør liker dere best i E34? Synest personlig dette hvite skinninteriøret med litt treverk rundt er dritfint... Ser ikke så mange av disse!
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Lånte bilde fra Månedens bil september 2005 Perfekt, til og med eg ska godta tre i denne bilen..
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 Ja, men hadde ikke kvitt skinn vært finere igjen? Kvitt skinn i svart bil?? NYDELIG!
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Ja, men hadde ikke kvitt skinn vært finere igjen?Kvitt skinn i svart bil?? NYDELIG! Synst ikkje lyst, rødt skinn er noe fint, eneste som duger for meg, er svart, så vist eg finner en bra cab med lyst blir det bytta, vist den er billig nok..
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 Cab MÅ ha svart skinn med mindre det er Rolls Royce... Altså en svær luksuscab.. da skal det være hvitt..
eriklepe Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Ja, men hadde ikke kvitt skinn vært finere igjen?Kvitt skinn i svart bil?? NYDELIG! Synst ikkje lyst, rødt skinn er noe fint, eneste som duger for meg, er svart, så vist eg finner en bra cab med lyst blir det bytta, vist den er billig nok.. Kan ikke bli mer uenig Svart skinn er for a4 for meg, kjedelig. Jeg har gråhvitt skinn i sedanen og rødt skinn i cabben. Jeg har svarte biler og svart katt kan ikke ha svart skinn i tillegg da.
Nautiluz Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Vil si at denne kommer høyt på lista!!! Lekkert... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=973902
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 Framsetene var meget fine framme, men bildet som er tatt bakifrå var ikkje so fine... Men baksetene var meget lekre... Kunne kanskje spart seg desse svarte strekene i sømmene!!!
Dr_S Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Sort M5 interiør, Alpina sitt blir for mye båtinteriør
Gunnar Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Synes igrunnen det er mange seter som er ok, men må si jeg synes dashbordet ser best ut i svart. Det er noen dashbord i E34 som er blanding av svart og andre farger, og det er sjelden pent. Tvilstilfeller finnes, men de er få..
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Sort M5 interiør, Alpina sitt blir for mye båtinteriør båtinteriør?? Tenke på treverket?? Er heilt enig, men hadde eg hatt en alpina B10, så hadde eg nok ikkje endra interiøret. Men ellers heilt enig..
Dr_S Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Nei, det hadde jeg heller seff ikke gjort, men nå var ikke det spørsmålet
Fredrik Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Nei, det hadde jeg heller seff ikke gjort, men nå var ikke det spørsmålet Nei...spørsmålet var hvilket interiør er det fineste i E34 ? ...og det er uten tvil Alpina E34 B10...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå