Gå til innhold

her er E92 335Ci umaskert

Share

Anbefalte innlegg

Sånn. da var nye BMW 3 serie coupe klar. Bilen som vises på bildet er en 335i. Motorspesifikasjoner har jeg ikke peiling på enda, men her er iallefall bilen. rompa er endra, og venter spendt på bilder av fronten også. tipper det bildet vil komme ganske så snart, i.o.m at dette bildet har kommet ut. Nyt bildet!

DSC00043.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock:MYE bedre ut dette kontra Mitsubishi lyktene på E90!

Men jeg liker bedre når endestussene er samlet. :? Jaja, blir spennende å se resten av bilen...

Ikke Mitsubishi, men Toyota Avensis..

Men uansett, denne så rå ut..

Litt Audi baklykter, men på den nye audi'n er baklyktene tøffe. Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bakenden der var vesentlig bedre (bedre at det ligner på audi lykter enn toyota etter min mening) og jeg syntes faktisk den eksosen der er ganske pen jeg. Får liksom litt nostalgisk følelse når man tenker tilbake på E21:

00190.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite informasjon om den, iallefall av det jeg har funnet. Det er nok enda usikkert på om hvem som sleppes ut først, men 20 modellene har jo vært de som har blitt sluppet ut som en av de første når en ny generasjon har kommet. :? (20 modeller: 120, 320, 520). tipper det blir sluppet ut en motorsterk og en mindre motorsterk motor i starten. jeg gleder meg virkelig til denne begynner å rulle på veien. baklyktene er mye bedre enn E90 lyktene. fra denne vinkelen jeg ser det synstes jeg designet ser utrolig vellykked og en 335Ci med I-Drive hadde absolutt ikke vært noe dårlig alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...