Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Sånn. da var nye BMW 3 serie coupe klar. Bilen som vises på bildet er en 335i. Motorspesifikasjoner har jeg ikke peiling på enda, men her er iallefall bilen. rompa er endra, og venter spendt på bilder av fronten også. tipper det bildet vil komme ganske så snart, i.o.m at dette bildet har kommet ut. Nyt bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Den så jo fet ut bakfra hvertfall! Syntes baklyktene hadde litt Audi-preg på det bildet der... bare meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Så MYE bedre ut dette kontra Mitsubishi lyktene på E90! Men jeg liker bedre når endestussene er samlet. Jaja, blir spennende å se resten av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 kanskje litt uvant med såpass smale lykter, men blir nok vant til det også. Ser jo foreløbig veldig bra ut da, spennede å se fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 var det ikke 335 som skulle komme med turbomotor? syns jeg leste om dette en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 så fin ut den kommmer det bare ut eksos ut av det en røret eller er det bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Audi-lykter og -enderør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Så hvertfall bedre ut med de lysene... Eneste E90 lyktene jeg likte var på 320si . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Såg bra ut den..spennende å se om de har forandret litt på fronten også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 BMW 335i får iht. relativt sikre kilder en turbomotor på 330 HK basert på N54B30 motoren i bl.a 130i og 330i, men sikker skal man aldri være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 UGG! den eksosen var jo bare skikkelig guffen... håper resten av bilen er FET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Så MYE bedre ut dette kontra Mitsubishi lyktene på E90!Men jeg liker bedre når endestussene er samlet. Jaja, blir spennende å se resten av bilen... Ikke Mitsubishi, men Toyota Avensis.. Men uansett, denne så rå ut.. Litt Audi baklykter, men på den nye audi'n er baklyktene tøffe. Synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Den bakenden der var vesentlig bedre (bedre at det ligner på audi lykter enn toyota etter min mening) og jeg syntes faktisk den eksosen der er ganske pen jeg. Får liksom litt nostalgisk følelse når man tenker tilbake på E21: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Gleder meg til å se andre bedre bilder, men eg vart ikkje imponert av det her, men fleire bilder gjer seg Skal ihvertfall prøvekjøres da den kommer, men den kommer vel som 320ci først? I norge ihvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er lite informasjon om den, iallefall av det jeg har funnet. Det er nok enda usikkert på om hvem som sleppes ut først, men 20 modellene har jo vært de som har blitt sluppet ut som en av de første når en ny generasjon har kommet. (20 modeller: 120, 320, 520). tipper det blir sluppet ut en motorsterk og en mindre motorsterk motor i starten. jeg gleder meg virkelig til denne begynner å rulle på veien. baklyktene er mye bedre enn E90 lyktene. fra denne vinkelen jeg ser det synstes jeg designet ser utrolig vellykked og en 335Ci med I-Drive hadde absolutt ikke vært noe dårlig alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå