Gå til innhold

her er E92 335Ci umaskert

Share

Anbefalte innlegg

Ser flott ut!

Likte både endestussene og lyktene jeg, men må si jeg fikk mer MB-assosiasjoner av hele bakenden inkl. baklykter enn Audi.. bortsett fra endestussene da, men de har jo BMW hatt for 20+ år siden.

Og når det gjelder E90 sine lykter, hvilken Avensis eller Mitsubitshi er det egentlig dere mener de ligner på? Nissan Primera er den nærmeste jeg kommer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feteste i by'n! sku hatt rå til en slik;(

Tror at dersom man setter Avensisen ved siden av denne, så ligner den ikke. Altfor lav,fet og med karakter til det :lol: eneste likheten jeg kan tenke meg er at begge er personbil...

No affence :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele baken på Avensis har ett likhetstrekk med nye sedan

Jeg synes virkelig ikke at E90 ligner mer på Avensis enn hva Golf V gjør en Lada Niva. ;)

Profilen på kanten av bakluka på Avensis ligner faktisk på E34.

E90 ligner derimot mer på Primera..

primera20-02.jpg

Samme deling av lyktene og knekk på bakluka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da Gunnar.. Hehe, på det bildet der er jo helt enig.. Men mener og huske at dette ble diskutert før her for ett årstid siden. Og da ble bilder av Avensis'n sammenlignet med BMW'n.. Eller var det også Primera'n? Mulig jeg surrer litt..

Men ser likheten på Primera'n der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror spionbildet av E92 335i er rimelig troverdig...CAR´s spionbilde av den nye 7-serien (F01-kommer på markedet i 2008) følger de samme designlinjene. Legg merke til at Banglemann´s omdiskuterte design er kastet på bilhistoriens skraphaug... :lol:

7_serie_anno_2008.jpg

Bildesignere omtaler Banglemann´s design som "visual energy" eller "flame design"...dette er hva Chris Bangle sier til CAR 02/06:

The old 7-series, the E38, was a lovely, elegant car, an evolution of the classic BMW look. But it was not penetrating the luxury market as we desired. It just didn´t have the presence to be noticed. Then you factor in the changing demographics...we knew China and Asia as a whole would be the big growth markets. So we needed to do something new.

Så nå vet vi i det minst hvorfor dagens BMW´er ikke er like elegante som de var tidligere...snakk om knefall for de nyrikes ofte heller dårlige smak... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...