Fredrik Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Slenger meg på det med vinterfelgene, de oser power, sommerfelgene har for mye pimp-faktor synes jeg. Fargen er nyydelig. Glem 4 enderør, to holder. Jeg støtter denne kommentaren... en fin bil som den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Nydelig Bil, ta vare på denne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 "Kjempe fin bil. Hva med å lakke de sorte listene i bilens farge?" Jeg joiner denne. Ser litt fetere ut når faceliften blir mere komplett. Men kanskje det blir for mye rødt? Det er hvertfall pent på sølvfargede biler. Har du faceliftlykter bak forresten? De med CELIS? De er sykt sykt fete på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 med m-teck var ikke listene lakert... selv ikke på facelift-modellene ... eller tar jeg helt feil nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Nydlig bil, misuner deg front spoileren. Og ikke mere enn et dobbelt rør ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 "Kjempe fin bil. Hva med å lakke de sorte listene i bilens farge?" Jeg joiner denne. Ser litt fetere ut når faceliften blir mere komplett. Men kanskje det blir for mye rødt? Det er hvertfall pent på sølvfargede biler. Har du faceliftlykter bak forresten? De med CELIS? De er sykt sykt fete på kvelden. det er jo 2002 mod, så faceliften kom jo i 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Kanon rå bil.... Du som bytter bil så ofte, gi meg en lyd ved evt. salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kanon rå bil....Du som bytter bil så ofte, gi meg en lyd ved evt. salg Hehe, det skal eg gjere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 de kan si sommerfelgene er wolla , bling å hva ikke negerene har.. men fy det så bare rått ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 de kan si sommerfelgene er wolla , bling å hva ikke negerene har.. men fy det så bare rått ut =) synes felgene ser bra ut eg Vaska og polerte dei igår. Så nå venter eg berre på varme grader og tørre veier Blir spennene å sjå korleis blir med dei felgene, og 275 bakdekk, og 255 framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Skal du selgje bilen no. synst eg såg den på autodb med dei nye bilda dine på http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1002788 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 var ikkje helt planen, en kamerat av meg som fiksa bildene for meg. så la han ut bildene. har vært respons på den. men vil ikkje selge den enda da... hehe. bør nok ta å fjerne annonsen jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 ja lurte litt når eg såg salgs annonsa berre ei veke etter du hadde kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Synes ikke du skal lakkere listene. Forsåvidt aldri sett det på 5-serie så kan jo hende det er stilig... Denne bilen er kjøpt fra en annen på forumet her? Mener jeg har sett den rundt her før. (om ikke det er en annen rød 5-serie da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå