Gå til innhold

NAD Husforsterker selges/byttes i cd spiller til bil

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
må jo legge inn en påminner her innimellom allt snikk snakket,så folk husker hva det går i [-X

Hmmm...hvis jeg var deg ville jeg ha vært rimelig tilfreds med at folk diskuterer på bakgrunn av annonsen...de fleste salgsannonsene går rett i "arkivet"...forøvrig er det heller ingen selvfølge at folk snakker pent om produktet som skal selges... :roll:

Skrevet

eg har endel erfaring med hus stereo og nad sammen med rotel er det beste du kan handle med tanke på pris\kvalitet

hadde engang ett system med nad 1020 forforsterker og en rotel 1070 effekt forsterker som dreiv patos lyri 402.. kan ikkje sei anna en dette var fantastisk,, nad har laga endel dårlig men mesteparten er bra, nad forsterkerene driver det meste, men high end er det ikkje som nevnt tidlegere

Skrevet
eg har endel erfaring med hus stereo og nad sammen med rotel er det beste du kan handle med tanke på pris\kvalitet

hadde engang ett system med nad 1020 forforsterker og en rotel 1070 effekt forsterker som dreiv patos lyri 402.. kan ikkje sei anna en dette var fantastisk,, nad har laga endel dårlig men mesteparten er bra, nad forsterkerene driver det meste, men high end er det ikkje som nevnt tidlegere

Jeg mener at det ikke er relevant å sammenligne NAD med såkalte high-end stereo produkter som f.eks Mark Levinson. NAD markerer seg først og fremst ved at de utvikler objektivt bra produkter til en rimelig penge. Man kan ikke forvente alt og man får heller ikke alt, men som et rimelig kompromis er NAD i den seriøse enden. Mark Levinson inkl. mange andre high-end stereoprodusenter har kompromisløse modeller der prisen er underordnet...billigste dual-mono effektforsterker fra Mark Levinson (No. 431) koster her i Danmark dkr. 59000,- og den dyreste (No. 33H) koster dkr. 110000,- for en monoblokk...ergo trenger man to stk.... :lol:

Et par seriøse high-end forhandlere... 8)

http://www.audiovision.dk/

http://www.oslohificenter.no/

Skrevet
må jo legge inn en påminner her innimellom allt snikk snakket,så folk husker hva det går i [-X

Hmmm...hvis jeg var deg ville jeg ha vært rimelig tilfreds med at folk diskuterer på bakgrunn av annonsen...de fleste salgsannonsene går rett i "arkivet"...forøvrig er det heller ingen selvfølge at folk snakker pent om produktet som skal selges... :roll:

jeg fatter godt hva sinten mener da..hadde selv en salgstråd som ble til noe helt annet en slagstråd.der man diskuterte i all retninger og hele tråden ble barre surr.er jo ikke noe å diskturere igrunn.nad er jo et kvaltitets produkt..han skal selge noen som vil ha? :lol:

Skrevet

jeg fatter godt hva sinten mener da..hadde selv en salgstråd som ble til noe helt annet en slagstråd.der man diskuterte i all retninger og hele tråden ble barre surr.er jo ikke noe å diskturere igrunn.nad er jo et kvaltitets produkt..han skal selge noen som vil ha? :lol:

Jeg forstår også hva sinten mener, men poenget er jo nettopp at denne tråden ikke bare er surr...vi diskuterer NAD vs. alternativer med fokus på hvor bra NAD egentlig er... :wink:

Jeg skal imidlertid ikke kverulere...jeg anbefaler NAD...og overlater herved ordet til interessenter og/eller sinten... :D

Skrevet

for all del har aldri ment å bite noen i leggen,d er vell få som kan komme og si at NAD er dårlig kjøp for pengene. så dere "hi-fi" folk må bare holde tråden min varm :wink: . D biter vell en på kroken til slutt :D

Skrevet

Jaja Sinten...

Om salg:

Jeg trenger en forsterker til garasjen min, for den gamle er nå snart utav drift...

Skulle kanskje hatt oss ein prat en kveld over en Marlboro?? :wink:

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...