PenguiN- Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Ja, da var 320`n tatt nærmere moder jord. Senkesettet er Supersport Gewindefahrwerk coilovers og står her på max. må DESVERRE justeres litt opp synes dette er ubergromt jeg da men men... flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg synes også det ser ubergromt ut. Men du kommer ikke langt med den plogen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hva synes du ellers om det senkesettet der? Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 samma settet som jeg hadde det der.. men på norske veier er det ikke mye vits og ha den så lav..måtte selv justere opp litt så det gikk an å kjøre.. men ser på fronten at den ikke ser helt stabil ut på høyre side..? stort mellomrom under blinklyset ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Ser ikke helt påsatt ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Senkesettet er stivt og fint, når det gjelder frontfangeren så er den ikke helt festet på passasjer siden Skal justere opp i løpet av dagen...digg med justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 JA det er rått å subbe bort i over alt! Denne eyecandy bilen er søskenbarnet mitt sin, har kjørt den og den er jo nestn ikke kjørbar på vanlige veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 skal jekke opp i dag å justere litt opp Får du jekken under bilen . Ser bra ut, men er nok litt for lav for våre slitene landeveier . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 .....får vere den første eg då.... Dette ser ikkje bra ut i mine auger.....dette vert nesten litt harry! Senking er fint, men plog er det Mesta som køyrer om vinteren. Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Senking er jo greit nok, men å ha den så lav er neppe praktisk. Til slutt må vel frontfangeren bøte med livet.. Ps.. fronten hadde blitt mye penere med sort gitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Det er da ingen utfordring å senke en bil lavt med de hjula du har på der. Det er når du kommer med breie 18" eller 19" det begynner å bli litt utfordring. Og da ser det kult ut. Dette så jo bare helt dumt ut, felgene er jo 1 meter innenfor hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Ja her må du få på noen feite felger først..ingen problem å få bilen så lav med de felgene der Men du har kanskje noen felger på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Det er da ingen utfordring å senke en bil lavt med de hjula du har på der. Det er når du kommer med breie 18" eller 19" det begynner å bli litt utfordring. Og da ser det kult ut. Dette så jo bare helt dumt ut, felgene er jo 1 meter innenfor hjulbuene. Må si meg enig her gitt! Lav bil med små felger er ikke så fett egentlig. Men er det bare meg eller er det STORE fargeforskjeller på fangeren og bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå