BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Satt å så på tv istad og fikk se den nye reklamen for BMW 1-serie der han derre grønne frosken (kermit?) spant noen runder ute i en ørken.. Noen som vet av en plass der en kan laste ned disse reklamene? har søkt på DC++ o.l men har ikke funnet noe. Var vel en reklame for E61 med en hund med hjelm også, hvis jeg ikke husker feil. Hadde vært morsomt og hadd disse på pc´en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Finnes mange tøffe!! Likte denne veldig godt, stod i et engelsk magasin for en tid tilbake: Hvis du søker på google på bmw-clip eller lignende så finner du mye rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 her er den med kermit ikke helt lik den på tv'n i norge men heller ikke langt unna http://www.cartoonland.de/archiv/kermit-im-1er-bmw/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Takker for filmen Sinnsykt kule reklamer det der.. Tar gjerne i mot flere linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Denne er bedre... ...og jeg har lyst på en 130i... http://www.bio-planet.com/BMW-1er-Spot0 ... Freude.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 Fant litt av hvert... En av Kermit i litt høyere oppløsning http://www.bio-planet.com/BMW-1er-Spot02-Kermit.mpg Men jeg savner den med E61 535 og hunden med hjelm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Sliter du med at dama ikke er fra øverste hylle? Fortvil ikke, det finnes løsninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 her er den med kermit ikke helt lik den på tv'n i norge men heller ikke langt unnahttp://www.cartoonland.de/archiv/kermit-im-1er-bmw/ Den der er og blir konge! Edit: Sliter du med at dama ikke er fra øverste hylle? Fortvil ikke, det finnes løsninger... Ut fra kroppen å dømme, hadde eg ikkje lagt meg på magen og nekta med mindre ho låg underst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Og ikke hadde det blitt en E46 compact heller... Ellers ligger det mange slike bildereklamer i "Reklamer" under "Bilder/Film" på menyen til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Sånn jeg har fått inntrykk av er BMW desidert det beste bilmerket når det gjelder markedsføring og kreative reklamer! Har ikke sett en som er dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Se Fun With Dick And Jane... Der er det massse BMW E38 Så den akkurat på kino Masse fine BMW`er, tilog med en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Hvilken kodek må jeg ha for å se på mpg filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Last ned VLC media player... den tar alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Sånn jeg har fått inntrykk av er BMW desidert det beste bilmerket når det gjelder markedsføring og kreative reklamer! Har ikke sett en som er dårlig! De har en god konkurrent i Audi... Den Quattro reklamen med bikkja er sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 ...mens A6 reklamen opp hoppbakken er teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå