Custom Edition Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg er nok den eneste som synes at e46 m3 er mye finere, tanken på lykter og linjene du er nok ikke det. E46 M3 Er og blir den peneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Kommer M3 som sedan, eller er det bare denne som er det? hvis du leser teksta under bildene så står det der at M3 kommer som sedan/4-door, coupe og cabriolet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 OT: Håper de lager M5 touring igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2006 Mye tyder på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg er nok den eneste som synes at e46 m3 er mye finere, tanken på lykter og linjene Du er absolutt ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Mye tyder på det.. http://www.bilnorge.no/export/bb_33399.jpeg http://www.bilnorge.no/export/bb_33401.jpeg http://www.bilnorge.no/export/bb_33404.jpeg http://www.bilnorge.no/export/bb_33405.jpeg Storveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg er nok den eneste som synes at e46 m3 er mye finere, tanken på lykter og linjene Det er du ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 touring blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Kommer M3 som sedan, eller er det bare denne som er det? hvis du leser teksta under bildene så står det der at M3 kommer som sedan/4-door, coupe og cabriolet! Når en skumleser og har dårlig tid, har jeg en lei tendens lei å gå etter de harde fakta; V8 4.0l 415hk etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 E46 M3 er meeeget rå, men jeg har trua på E90'n også jeg da, blir spennende å se det endelige resultatet . Er det bare jeg som har drømt det, eller kommer E90'n også som M3 Touring? Mener jeg har lest det et eller annet sted(ikke i denne tråden da ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 13, 2006 Share Skrevet Februar 13, 2006 Hvis det der er en M3 så syns jeg det var stusselig med eksosrør ut bak der, selv om det kanskje ikke er så lett å se på det bildet.. Jeg er nok den eneste som synes at e46 m3 er mye finere, tanken på lykter og linjene Støtter den jeg også! Som sagt så mange ganger før, ræva på E90 ødelegger hele bilen. Det irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 det er en m3 se nærmere på bremser og under bilen på den siste bilde. så ser du at det går ut eksos fra hver sin side. dvs v8 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Se på nyrene da.. er ikke toppen av nyrene festet i panseret på vanelig e90? Her var de jo "hele", minner mer om de på e60.. Det var en vri ingen hadde ventet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reino Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 det er en m3 se nærmere på bremser og under bilen på den siste bilde. så ser du at det går ut eksos fra hver sin side. dvs v8 motor Vanskelig å se, men det ligger kanskje to potter under der. Men jeg syns det ser mer ut som at den har eksosrør som peker rett i bakken som på en dieselbil. Hadde det vært en M3 hadde vel stussene stått rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 husk at dette er en kamuflert bil. BMW vil sikkert ikke avsløre det hele med å la det stikke ut 4 enderør. tror i første omgang at de prøver å kamuflere mest mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå