Gå til innhold

Når kommer årsavgiften?

Fubar
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er liksom hensikten med denne avgiften? utgiftene for å endre navnet i registeret er sikkert ikke 28000..?

Nå må dere tenke litt... Dersom du har en lastebil som du selger til meg, så må jo biltilsynet endre navnet i vognkortet...

Jeg kommer inn døra på biltilsynet, trekker kølapp, får hjelp i skranken, hun må bruke datasystemet sitt, kanskje spørre noen andre om hjelp, trykke litt på internett, sine egne sider, skrive ut nytt vognkort, makulere det gamle, trykke litt på tastaturet osv... Pluss litt rot her og der som må ordnes opp i seinere + eit par datakræsj osv så kjeme det nok til å koste 28.000kroner...

Slitasje på tastatur, mus, dør, golv, kølapputgifter, makuleringa osv osv osv... Mange faktorer som speler inn... 28000kr er faktisk berre rett og rimelig!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der var de kommet i posten.

2865 + 1615 = 4480 :cry:

2865 x 2 er ennomeir. Dette følest meinigslaust med ferjer og bommpeng rundt meg uansett kor eg skal..... Men no vert kanskje S og Fj. eit prøvefylke på gratis ferje.. Samferdslemenistar Liv Signe Navarsete kjem herifrå, takk for det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...