Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Hva er liksom hensikten med denne avgiften? utgiftene for å endre navnet i registeret er sikkert ikke 28000..? Nå må dere tenke litt... Dersom du har en lastebil som du selger til meg, så må jo biltilsynet endre navnet i vognkortet... Jeg kommer inn døra på biltilsynet, trekker kølapp, får hjelp i skranken, hun må bruke datasystemet sitt, kanskje spørre noen andre om hjelp, trykke litt på internett, sine egne sider, skrive ut nytt vognkort, makulere det gamle, trykke litt på tastaturet osv... Pluss litt rot her og der som må ordnes opp i seinere + eit par datakræsj osv så kjeme det nok til å koste 28.000kroner... Slitasje på tastatur, mus, dør, golv, kølapputgifter, makuleringa osv osv osv... Mange faktorer som speler inn... 28000kr er faktisk berre rett og rimelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 årsavgifta er helt syk, og den blir ikke bedre av det man leser om at de ikke bruker mer enn en brøkdel ut igjen på veier. Hvorfor heter det da veiavgift viss det ikke er det det skal brukes til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Hehe... Det er bare slik politikk er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Der var de kommet i posten. 2865 + 1615 = 4480 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Stemmer det Hylland. å ta 28 000 kr for å lage et nytt vognkort er helt over mål. skulle virkelig ikke vært lov. Dyr papirlapp man har liggende i bilen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Der var de kommet i posten.2865 + 1615 = 4480 2865 x 2 er ennomeir. Dette følest meinigslaust med ferjer og bommpeng rundt meg uansett kor eg skal..... Men no vert kanskje S og Fj. eit prøvefylke på gratis ferje.. Samferdslemenistar Liv Signe Navarsete kjem herifrå, takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå