Gå til innhold

Haste tur til hytta!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mener så absolut på at det er en sekser, samsvarer godt med lyden i andre seksere jeg har hørt i racing. Ref. også til lyden i klippet med M1 i tidligere post.

Hvis dere så absolutt mener at dette er en R8 med V-åtter i, kan dere begrunne dette?

Se videoen igjen, og sammenlign dekor på bilen med de bildene jeg postet, og med bildet "bmwE9" postet.

Jeg tror jeg har en sterk sak her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener så absolut på at det er en sekser, samsvarer godt med lyden i andre seksere jeg har hørt i racing. Ref. også til lyden i klippet med M1 i tidligere post.

Hvis dere så absolutt mener at dette er en R8 med V-åtter i, kan dere begrunne dette?

Se videoen igjen, og sammenlign dekor på bilen med de bildene jeg postet, og med bildet "bmwE9" postet.

Jeg tror jeg har en sterk sak her. :)

Det er mye mulig at du har en sterk sak, men hvordan finner vi ut av det... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er rå bil, og ikke minst en modig sjåfør som holder den farten på de veiene der! :)

Er forresten mye råe biler som kjører bakkeløp nede i Tyskland/omegn. Gamle formel-biler, prototyper (type le-mans 24h biler). For ikke å glemme Georg Plasa sin råe Judd-motoriserte E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en Audi r8 ja.har sett denne filmen florere på audi forum oxo.

Angående Bmw så har jeg mine tvil på om den er like rask. Ser ut som en S52 motor og den er jo ikke overladet så tviler sterkt på at det er noe mer en kanskje 400-450hk i den,vanskelig å få ut noe mer uten turbo gitt.

Men for all den,den går nok greit den oxo.

Men skal man ha power er nok dette veien å gå!

ted2.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...