Steffan C Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Skal si denne gikk bra ja og den så ut til å ha gode kjøreegenskaper . Så sinnsykt rått, dette må jo bare være artig å kjøre og fy og det må flytte seg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Det påstås at det er en bmw-motorisert sak... kan se ut som en S50. Nope... Audi R8... Hvis du ser på filmen, så samsvarer dekoren mer med bilen jeg nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Hører forresten også på lyden at det mest sannsynlig er 12- eller 6 sylindre, ikke 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Hører forresten også på lyden at det mest sannsynlig er 12- eller 6 sylindre, ikke 8. Jeg holder en knapp på at det er en flat-plane V8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Flat - plane V8??? Det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 høhøhøhøhøh. Gir f i hvilken motor det var. Går sykt godt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Har lest flere steder at dette er en Audi R8. Høres ikke ut som en 6'er det der nei... Men speilene passer faktisk bedre med den med BMW motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg mener så absolut på at det er en sekser, samsvarer godt med lyden i andre seksere jeg har hørt i racing. Ref. også til lyden i klippet med M1 i tidligere post. Hvis dere så absolutt mener at dette er en R8 med V-åtter i, kan dere begrunne dette? Se videoen igjen, og sammenlign dekor på bilen med de bildene jeg postet, og med bildet "bmwE9" postet. Jeg tror jeg har en sterk sak her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg mener så absolut på at det er en sekser, samsvarer godt med lyden i andre seksere jeg har hørt i racing. Ref. også til lyden i klippet med M1 i tidligere post.Hvis dere så absolutt mener at dette er en R8 med V-åtter i, kan dere begrunne dette? Se videoen igjen, og sammenlign dekor på bilen med de bildene jeg postet, og med bildet "bmwE9" postet. Jeg tror jeg har en sterk sak her. Det er mye mulig at du har en sterk sak, men hvordan finner vi ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Flat - plane V8??? Det er? Du kan evt. lese mer om de grunnleggende egenskapene vedr. de forskjellige motoralternativene på denne siden (se avsnittet "The V8-Engine")... http://www.e31.net/engines_e.html V8 motoren i f.eks E6 550i er en "cross-plane" V8...V8 motoren i E46 M3 GTR er en "flat-plane" V8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Uansett er rå bil, og ikke minst en modig sjåfør som holder den farten på de veiene der! Er forresten mye råe biler som kjører bakkeløp nede i Tyskland/omegn. Gamle formel-biler, prototyper (type le-mans 24h biler). For ikke å glemme Georg Plasa sin råe Judd-motoriserte E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Med ein slik bil, så har man noe som henger bra, så da er det bare å gi flat pedal gjennom svinga... Men han hadde nok gjort det ett par gonger før for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Helt konge... hadde vært drømmen og fått prøvd noe sånt engang... hvis jeg hadde klart å håndtere den da, vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Er nok en Audi r8 ja.har sett denne filmen florere på audi forum oxo. Angående Bmw så har jeg mine tvil på om den er like rask. Ser ut som en S52 motor og den er jo ikke overladet så tviler sterkt på at det er noe mer en kanskje 400-450hk i den,vanskelig å få ut noe mer uten turbo gitt. Men for all den,den går nok greit den oxo. Men skal man ha power er nok dette veien å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 gjekk jo brukbart den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå