Viko Skrevet Februar 15, 2006 Skrevet Februar 15, 2006 Jepp min favoritt Ac Schnitzer type II. Tror det er kromutgave på bildet.. penere med vanlig "felg-farge". Jepp.. NICE
Gunnar Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Tror det er Hamann-felger. Ser bra ut synes jeg! Kufangeren og stigtrinnene er også fete.
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Jeg er enig med gunnar at kufangeren og stigtrinnene var kule på den bilen. jeg har nå litt sansen for disse her jeg da:
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Jeg er enig med gunnar at kufangeren og stigtrinnene var kule på den bilen. jeg har nå litt sansen for disse her jeg da: Helt enig.. Korfor lakkerer dei ikkje heile bilen ned?? Blir såå mye finere..
BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Er ikke det OZ canyon felger? Passet bra egentlig, men bilen skulle vært litt lavere..
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 lavere X5? er det bare jeg som syntes X5 er tøff når den er i originalhøyde, at den er litt høy?
BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Finnes jo sports understell til X5 også. Senker vel 30mm om jeg ikke tar feil. Når mellomrommet mellom felg og bil blir som på bildet med OZ felgene synes jeg det blir seende rart ut. Ikke det at en X5 trenger å senkes, men når dette mellomrommet skapes blir bilen mindre pen spør du meg. Da må en enten senke, kjøre større felg eller kjøre høyere profil på dekkene. EDIT: Kan være sola på bildet som spiller meg et puss også
Fredrik Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Finnes jo sports understell til X5 også. Senker vel 30mm om jeg ikke tar feil. Når mellomrommet mellom felg og bil blir som på bildet med OZ felgene synes jeg det blir seende rart ut. Ikke det at en X5 trenger å senkes, men når dette mellomrommet skapes blir bilen mindre pen spør du meg. Da må en enten senke, kjøre større felg eller kjøre høyere profil på dekkene.EDIT: Kan være sola på bildet som spiller meg et puss også Men hvis man senker en X5 hva er da poenget med en X5 fremfor en annen BMW med xDrive ? ...
BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Senking og senking fru blom... Sportssettet fra BMW gir jo marginalt lavere bil ( 30mm som jeg husker i farta). Så jeg tror at en X5 fremdeles vil ha mye høyere bakkeklaring enn en vanlig personbil. Men poenget jeg prøvde å få fram var at hvis en setter på store felger med lav profil på en høy bil, blir det litt merkelig. Da må en kompensere en plass... Men dette er jo såklart flisespikkeri fra min side. Er jo kun på jakt etter den berømte prikken over i´en. Da kan en heller kjøre grei størrelse på felg med litt høyere profil, så ser det ikke like "rart" ut og man slipper gjøre noe ut over det..
runstra Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Skrevet Februar 16, 2006 jeg har sportsunderstell fra fabrikk men synes bilen er høy for det. Men etter min mening er det slik den skl være. Relativ stor forskjell fra e-60 iallefall, selv om det også var en super vinterbil. Skal si jeg merker fordelen med høy bakkeklaring om dagen. Her jeg bor er det 30-40 cm snø i veien rimelig konstant. Flaks med timingen ift kjøp av bilen og været.
Lien Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Må si meg enig med deg her balleknalle. 30mm gjør nok ikke så mye og du beholder jo fortsatt bakkeklaringen som er ganske vital når du først går til innkjøp av en slik bil.
soft-ice Skrevet Februar 17, 2006 Skrevet Februar 17, 2006 Sjekk denne http://www.demec.fi/modules.php?name=galleria#14
Hakon Skrevet Februar 17, 2006 Skrevet Februar 17, 2006 is-felgene er veldig fine.. hadde jeg helt glemt.. hva md Alpina-felgene .. om man virkelig skal slå på stortrommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå