Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Sjekket prisen på ny fanger på BMW.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har ikke det, men regner nok med at jeg må ut med en 6000-7000 kr tenker jeg. skader jo aldri å høre. Jeg kjøpte min fanger for 1000 kr så da venter jeg heller til jeg finner en brukt en med litt skade.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Har ikke det, men regner nok med at jeg må ut med en 6000-7000 kr tenker jeg. Til en Mazda 323 2001mod koster ny frontfanger 16000kr, da en kamerat sjekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 nei, du tuller?. hvis det er tilfelle så må jeg iallefall vente til det kommer en brukt en til 1000 lappen. skal sende en mail til BMW, så får vi se hva de kan skaffe til en grei penge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Dette lar seg fikse T.A.S som Viko skriver. Bruk god tid så får du bra resultat. Gleder meg til å se det ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15 PRIMED FRONT BUMPER TRIM M 51117899050 $530.10 +core Men kor og kva som følger med veit eg ikkje. Eg har gjort diverse jobber på diverse fangere, vingebil til en kompis, M3 fanger til kompis, fiksa (han som hadde den kløyvde en katt) og modifiserte en golf 2 90 fanger fremme og bak til golf 1´en min som eg hadde på slutten av 90tallet,blei meget bra det. Og tar du deg tid blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 nei, du tuller?. Nei det er helt sant, dette var vel i 2002, han fikk låne bilen til foreldra, mens dei var 14dg, i syden. Han måtte låne penger av alle vennene sine ink. 4500kr av meg, for å kjøpe ny og lakka den til dei kom hjem, for så at dei ikkje skulle få vite noe, men fikk dårleg samvittighet, og fortalte det, og faren klappa han på skulderen og sa ingen fare, godt du var ærlig, og tok 2/3 deler på sin kappe, pga diverse steinsprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Hehe... Den er lei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Viko: takk skal du ha. denne siden var meget nyttig og hadde masse interessant. denne må jeg ta en nærmere titt på. Mulig jeg er blind, men hvor holder de til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Snakka med en kompis på BMW Bergen. Komplett sett fremme, sideskjørt og bak fanger til E-60 M5 15768kr inkl. mva samme pris M/U PDC. Fremme, kun fanger ingenting mer 6453kr inkl. mva, fremme med infestning lykter og grill 8015kr inkl.mva Han va litt usikker på ka mer du trengte ang. klips osv. Men komplett sett med fanger fremme, sideskjørt og hekk til 15768kr var ikkje gale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Viko: takk skal du ha. denne siden var meget nyttig og hadde masse interessant. denne må jeg ta en nærmere titt på. Mulig jeg er blind, men hvor holder de til? Bare hyggeleg. se innlegget eit hakk opp der er priser eg fikk fra kompis som jobber på BMW Du er ikkje blind, for eg fant heller ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Nei, det var egentlig ikke så ille med tanke på hva M-Tech koster. ai, det var en dyr frontfanger. jeg hadde jo tenkt å fikse tåkelys selv om org. M5 ikke har det. så for 8k er det med tåkelys og grill? gitter også? får vel deale litt prosent jeg da + CCN rabatten.. takk skal du ha og jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Nei, det var egentlig ikke så ille med tanke på hva M-Tech koster. ai, det var en dyr frontfanger. jeg hadde jo tenkt å fikse tåkelys selv om org. M5 ikke har det. så for 8k er det med tåkelys og grill? gitter også? får vel deale litt prosent jeg da + CCN rabatten..takk skal du ha og jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å sjekke det. Ka har med BMW venner for.. forstod det var ca 8k var for grill, og feste til grøftelys, men litt usikker, var ivertfall grill, og noe infestninget til lys. Orginal M5 og M-Tech såg akkurat likt ut utvendig sa han, men litt andre fester innvendig på M5´en.. Eg sa at det skulle vera på en 520. Eg var første man som hadde spurt etter priser sa ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 M5 og M-Tech er da ikke like. M-tech har bredere gap, har en litt merkelig linje ved tåkelysene og har noe merkelig greie under frontlyktene og grill. M-Tech M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 Stemmer slik du sier det T.A.S... M-tech og original M er 2 helt forskjellige fangere. For det utrente øye kan det virke som samme ulla derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå