Gå til innhold

Si deres mening

Skar
 Share

Anbefalte innlegg

....for å seie det på ein anna måte....trur ikkje eigaren går 30.000 under sin antydning! Altså trur ikkje DEN bilen går for 90.000......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for å seie det på ein anna måte....trur ikkje eigaren går 30.000 under sin antydning! Altså trur ikkje DEN bilen går for 90.000......

Trur ikkje eg heller, men lov å prøve, synst det er veldig mye forskjellige priser på bilene, trass i noe lunde lik km, utstyr osv. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....dette handlar mykje om følelsar! Min bil er verdt!!... osv.

Dersom ein tek ein titt på bilar som er like på spec og km, så er det likevell store forskjelar på kva bil eg ville kjøpe ol. ....så det er nokon bilar som berre er inner-tier, og toler nokon tusen meir på prislappen enn andre. (utan at eg har sagt at denne bilen var ein slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å selge en E36 318tds billig...fornuftige dieselbiler selger godt for tiden. Min 2003 E46 318dT med 72000 Km på telleren kan stadig selges for ca. dkr. 335000,- her i Danmark...eller små 15% mindre enn hva jeg ga for den for over 2 år siden... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å selge en E36 318tds billig...fornuftige dieselbiler selger godt for tiden. Min 2003 E46 318dT med 72000 Km på telleren kan stadig selges for ca. dkr. 335000,- her i Danmark...eller små 15% mindre enn hva jeg ga for den for over 2 år siden... :lol:

...då går det an å selge og då! Ikkje rart du skal ha ny til hausten.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...då går det an å selge og då! Ikkje rart du skal ha ny til hausten.... ;)

Klart, men mitt problem er at jeg umulig kan gjenta fidusen med en E91 325i... :?

...du MÅ ikkje kjøpe ein E91 325i, kan investere i ein "d" denne gongen og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...