sassion99 Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Har endelig fått min nye bil. 1999 BMW 320ia Sport. 100'km Utstyr: Kjørekomputer, multi function sportsratt i skinn, ryggesensor, antispinn, antisladd, el.infellbare speil m.varme. aut. stabiliserende frontlykter, setevarme 18" felger. Senket m/BMW's orginale sportsunderstell. El. moderat sport seter i kremfarget skinn. El. Sol gardin i bakvindu. KOMMER: BMW M3 styling kit ligger til lakkering. Kompressor kit kommer til sommeren. Flere bilder kan sees i bruker galleriet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Pen bil Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Gratulerer. Fin kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Grattis med pen bil..hvilke 18" felger er det du har da? Rieger m3 styling som er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Godsak... finfin bil.. skal du ha den typegodkjennt med Komp eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 pen bil,men det er ikke sportseter du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Gratulerer med en fin BMW... E46 blir ganske luxen når interiøret har din sammensetning av farger og materialer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Utrolig pen bil du har nå savner jeg min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 pen bil,men det er ikke sportseter du har! Har vel heller ikke antisladd, men kun antispin? Min 2000 har hvertfall bare antispinn. Gikk det å få antisladd som tilleggsutstyr? [edit] Og pen bil selvfølgelig... Fredrikstadregistrert også! (AR) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvilket kompressorkit kommer du til å gå for? ESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Gratulerer. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Meget pen bil ! Eneste jeg har noe å utsette på er at det er kasset-spiller... Må si jeg liker den farge kombinasjonen i coupe'en ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Pen bil men som Sperre sier; kassettspiller? Trodde ikke så nye biler ble levert med det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Pen bil men som Sperre sier; kassettspiller? Trodde ikke så nye biler ble levert med det jeg! De gjør faktisk det, ihvertfall i Tyskland, de tviholder på kasett-spilleren ! Kan ikke skjønne hvorfor egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå