Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som litt frisk kjøring ja!

innibilen.jpg

Du styrer + gass/brems med venstre hånd på joysticken?

Hva er de knappene på "brettet" til høyre til?

En var vel girskifting fikk jeg med meg.

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja må si det var gøy på løpet.. vi to bmw gutta sto og lot bilene banke på turtallssperra i plata.. hehe var kick det.. :wink: hehe

men vi får kjøre sammen neste løp også.. bare dumt det ikke bra Eriksplassen.. :cry:

Skrevet

R E S P E K T !!!

sitter på jobb nå, å her får jeg ikke sett bildene pga noe strenge sensur greier.. men jeg skal rett hjem i morra tidlig å sette meg forran datan å glo på bilder vet jeg.. utroli kult at du får levd ut drømmen din. altfor mange som har drømmer uten å gjøre noe med dem tror jeg..

kult, kult og atter kult!!!

Skrevet

dette er jo helt rått.. skulle ønske jeg var så full av pågangsmot:D

vet du at hvis du får tak i den rette 325i toppen til din motor kan du faktisk snuse på rett over 200hk, og det kun med rette toppen, da kan du ræse fra alt som er :D

stå på!

Skrevet
":3p2i3rkn]Ser ut som litt frisk kjøring ja!

Du styrer + gass/brems med venstre hånd på joysticken?

Hva er de knappene på "brettet" til høyre til?

En var vel girskifting fikk jeg med meg.

Jeg gasser og bremser med joysticken på venstre =) gass bakover og brems framover! på høyrehånda styrer jeg skuta :wink: Å knappene på brettet er til: Starter, Hovedstrøm, Spyler, Visker, Vifte og 3 brytere til å slå av/på gass/brems og Styring!!

Kjørte litt på ett jorde her om dagen, og prøvde å sladde 8) Det var driiitkult, og det funka faktisk veldig bra, styringa var kjapp nok til å ta igjen en sladd :D !! Snurra bare 4 ganger :P hehe...

Ja har hørt no greier me at det blir nesten 200hk med 325i topp 8) Det er tøøft!! Må nok få på det etterhvert når jeg får kjøretrening :)

Skrevet

Gratulerer... dette var hyggelige nyheter... :D ... og prosjektet kan jo ikke sies å være noe annet enn utrolig vellykket så langt... 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

RESPECT :headbang:

siden du styrer med joystikk, så kan du jo tørrtrene som du vil med diverse bilspill på PS2/Xbox :lol:

det som er fint nå er jo at alt går bedre for hver gang du er på banen og trener. snart så må du handle stooort premieskap :clap:

Skrevet

Hehe, er ikke helt det samma og kjøre bil på PS2/Xbox som å kjøre på ekte da men :P hehe.. Kjørte 3 dagers løp i Uvdal i helga, og det gikk bare fortere å fortere :) Endte på delt 30 plass av 40, så er fornøyd jeg, siden det bare er andre løpet :wink: Gleder meg til Lørdagen igjen nå, for da skal jeg kjøre på Sigdal! 8)

Her kommer foresten to bilder til fra første løpet på Gol:

845_4529.jpg

845_4528.jpg

Og ett fra i helgen, var en journalist for Drammens Tidene som tok det:

850_5056.jpg

Stakkar bimmer`n er møkkete :lol::P

Skrevet

Har følgt med på denne tråden nå fra byggeprosess til løp, og må si jeg er imponert!

Ser utrolig gøy ut å kjøre slike løp, og du som er handicapet, så må jo dette vere ubeskriveli gøy? :D

Trening gjør mester! Stå på! :)

Skrevet

Jo tusen takk :) ja det er ubeskrivelig gøy, der stiller jeg på lik linje med alle andre!! Å se att alle er like blide og positive, og kommer med masse skryt te meg er utrulig gøy :) på løpa så sitter alle og klapper når jeg kommer i mål!! Hehe

Skrevet

tenker med litt trening så er det ikke lenge til du gjør det bra, og du beviser det jeg prøver å leve etter: ALT går hvis man bare vil nok! lykke til med Ræsinga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...