lindborg Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Litt informasjon om bilen: BIL: Bmw 318 is coupe 1994 mod Eier: Thomas lindborg Interiør: Orginalt blå stoff stoler, m-tech girkule planer om litt mer m-tech stuff.. Eksteriør: Seidl front/bak fanger med DTM spoiler og hella grøftelys, Chrome grill, Chrome m3-speil, Chrome angle eyes, Chrome sideblinkere rundt om, m3-baklykter, simons DTM eksosanlegg, Rieger bakrutespoiler, m3-lister, m3-vinge m/bremselys, Sidewings, e46 og bad look lister på lykter. Hjul Welin Chrome felger (cerberus) 225/40/18" Har sotet alle rutene mine med blå film, gjort av artsolution på gjøvik. Har lakkere dør håndtakene mine i samme farge som på bilen. Har sveist igjen bakluka mi! (ikke bildet av dette enda) Greide å kjøre på noen is klumper i vinter så fangeren ble ødelagt, men nå har jeg fiksa den og den skal lakkeres. skal ta bilde av den da med lakkerte dør håntak og med blå film på ruter! (BLE NICE!) Stereo: 900w Rockford Fosgate forsterker (Punch), 12" Rockford Fosgate bass element (Punch), 300w 3 veis pioneer front høytalere, DEH-P8600MP Pioneer spiller. Motor: ganske orginal 318 is men 140 hk, men har K&N filter. Understell: H&R senkesett (fjører og dempere) Fremtidige planer: Kjøpe meg M3!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Oioi..se dær jaa fet bil, meget pent stereo? spelar det bra? men likte ikkje heilt "stilen" dvs. felgane, cromespeglane og fronten..men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Fremtidige planer: Sveise igjenn bakluke Hmm, hva er tanken her..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 spare vekt? ta vekk 2 hengsler veit du spare vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 meget pen bil! ikke la deg mobbe av crome haterne hær på forumet! speilene var fine de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 tøøøf bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Endelig noen med litt styling! PEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 hører jeg månedens bil februar 2006? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 det er tros alt en 318 is så må prøve å spare den vekta jeg kan spare vettu! håper på månedens bil da! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindborg Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Oioi..se dær jaa fet bil, meget pent stereo? spelar det bra? men likte ikkje heilt "stilen" dvs. felgane, cromespeglane og fronten..men pen bil [/quote det spiller veldig bra egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Bare elsker den seidl fronten der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 spare vekt? ta vekk 2 hengsler veit du spare vekt Hmmm...spare vekt... vet du egentlig hvor mye skikkelig stereo veier ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hører jeg månedens bil februar 2006? :) Nuvel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Sier bare to ord: SORT NETTING!! Gjør seg utrolig mye bedre.... Og de felgene fikk det ikke akkurat til å "røre seg i buksa" ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Feit bil det der! Men synest det ser finare ut når du har styling uten gitter, men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå