steffen_sandnes Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 tror E60 M5en blir hakke for dyr igjen..? akkuratt nå heller jeg og egentlig mot M3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Disse tallen er for blandet kjøring!1,39 på langkjøring? Tenk litt da folkens. Det stemmer nok ganske bra det.. tror ikke jeg får M5`n min under det samme å fint jeg kjører med den.. kansje opp i mot 1.5 også... jevla tørst det svinet altså. 3.2liter M3`n jeg hadde kjørte du fint under literen på.. men den går jo som en DASS i forhold også da.. bensinforbruket følger som oftest effekt viss alt er som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 en DASS faktissk... morsomt at du sier det... har ikke du 440 hester i din M5 ? man merker vel en viss forskjell der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 E39 M5 blir jo et monster iforhold til en M3.. Værtfall på landveien og strekkene (som man oftest er på) M3ene bruker generelt lite bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 en DASS faktissk... morsomt at du sier det... har ikke du 440 hester i din M5 ? man merker vel en viss forskjell der ja.. Jeg syns nå det er forskjell i allefall.. betraktlig mye bedre drag i v8`n,spesielt fra bunnen av.. var bremsa til 467hk da jeg kjøpte den.. en M3 med den effekt kurva den har er litt mere slitsom å kjøre.. må jo ligge på 7-8000 o/min får att det skal sje noe av den artige typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 8)Det var godt skrevet E-30 Big. Fin beskrivelse av V8'n Selv har jeg lyst til å anskaffe meg en M5 E-39 synes den bilen er helt sjef, og det er jo for at jeg har kjørt den. vil ikke si at det er bare å løpe å kjøpe en E-60 M5 som noen skrev her, at E-39 er gammeldags og "treig" i forhold til E60'n er jo vissvas. Det er da for pokker en bil med orginalt 400hk og det skal jo holde for de fleste eller? Det med bensinforbruket er jo så som så, en bil med det volumet er jo tørst uansett men det som ingen tok opp her er jo servicen den koster på slike biler! Kos deg med bilen din du! sikle !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg syns du burde velge E46 M3. Det er den kuleste coupe'n som ruller på fire hjul Og hvis du kjøper en som kommer med SMG er ikke det og forakte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg holder vel en knapp på e46'en. De er jo nydelige! Ikke det at m5'en er no værre egentlig... Drømmebiler begge to! m3 til deg og m5 til dama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg syns du burde velge E46 M3. Det er den kuleste coupe'n som ruller på fire hjul Og hvis du kjøper en som kommer med SMG er ikke det og forakte! SMG er største dritten som BMW har mont. i noen bil ever! var det i min også... skrap! nå har jeg ikke fått verken prøvd eller sittet på i nye 7trinns`n i nye M5 men har en dårlig følelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg syns du burde velge E46 M3. Det er den kuleste coupe'n som ruller på fire hjul Og hvis du kjøper en som kommer med SMG er ikke det og forakte! SMG er største dritten som BMW har mont. i noen bil ever! var det i min også... skrap! nå har jeg ikke fått verken prøvd eller sittet på i nye 7trinns`n i nye M5 men har en dårlig følelse.. Var? Ny girkasse eller ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg syns du burde velge E46 M3. Det er den kuleste coupe'n som ruller på fire hjul Og hvis du kjøper en som kommer med SMG er ikke det og forakte! SMG er største dritten som BMW har mont. i noen bil ever! var det i min også... skrap! nå har jeg ikke fått verken prøvd eller sittet på i nye 7trinns`n i nye M5 men har en dårlig følelse.. Var? Ny girkasse eller ny bil? Han hadde E46 M3 SMG, men kjøpte E39 M5 istedenfor, derfor var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 ":ba5mglvi]Jeg holder vel en knapp på e46'en. De er jo nydelige!Ikke det at m5'en er no værre egentlig... Drømmebiler begge to! m3 til deg og m5 til dama? dama vil ikke ha m5`n hu vil bare ha m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 da er vel saken grei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Du hadde vel SMG1 i din M3 3,2? At den er dårlig er ikke noe nyhet akkurat. Men SMG2 som sitter i E46 M3 er en drøm visstnok. Girer på 0,08 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det bare jeg som ikke skjønner en dritt her eller?!? Forbruket på en bil som koster deg over en halv en... hvis dette er avgjørende for deg da har du ikke råd til disse bilene, tør jeg påstå. E30 M3 bruker sikkert mindre bensin enn E39 M5 og E46 M3, hint hint... Seriøst, kjøp deg E46 cab'en, men velg heller 330i, hvis det blir for tregt, kjøp deg en ESS komp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå