Gå til innhold

Stjålet bil !!

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

det kjøres jo nye bmw og mb ut av norge hvert år

En kamerat av meg hadde en 330xd touring som skulle selge privat. Så en gang på våren 2005 kom det en kar som ville prøvekjøre bilen. Det hadde visst gått skikkelig for seg. Så etter en tur på ca 45 min skulle de stoppe på en lokal bensinstasjon for å diskutere pris. Kameraten min gikk først ut av bilen med interriserte vedkommede hakk i hel. Men plutselig bråsnudde mannen løp mot bilen fikk startet og kjørt av sted. Bilen ble aldri funnet, men det er spådd at den nå tilhører en lykkelig Boris i østen. Maken til frekkhet. Leste en artikkel om dette også i Autofil nå i vinterferien. Rart at folk får seg til sånt. Jeg får være glad så lenge jeg ikke blir utsatt for noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Da er bilen komme til rette :) Ble funnet natt til mandag i Møllergata.

Ikke noe store skader bortsett fra dørløs og tenningslås + speil. Var ellers skikkelig bedriten innvendig med masse søppel. Det fulgte også med parkeringsbot.. noe jeg må ordne opp i med dokumentasjon etc etc. :twisted:

Vurderer uansett ny nr 2 bil (håpløst å ha tyverimagnet..) , kona har e90 leiebil. den blir for dyr men kan tenke meg en 3 serie compakt eller noe i den duren. Noen som har noen forslag til pris under 100.000 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg sa at nesten alle E30'er kan du dirke opp med nøkler fra andre E30'er...

Det må ha vært noe i det, for han låste opp min E30 med sin nøkkel!

Sier ikke at du kan låse den rett opp uten problemer, men han sto en liten stund og rotet med sin nøkkel i min lås og "Vips" så var den oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å kjøp deg sånn rattlås da! den jeg kjøpte på biltema har litt kjip lås -nøkkelen passer liksom ikke 100% og irriterer litt. den jeg hadde før var bra,men mista nøkkelene så brannvesenet måtte klippe den i 2 for meg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...