Gå til innhold

Hvilken pris?

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk med noen 15" orginale Bmw felger til bilen med 240/45 ZR 15 Michelin dekk på, men de tenkte jeg skulle selge da jeg har 18 tommere, noen som vet sånn ca hva man kan få for noe sånn?`felgene er ikke stygge men man ser at de har vært brukt, dekkene er som nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser ut som regummierte dekk.

Det er i allfall ikke 45 profil.

Tviler også på at de er 240 mm brede, da det er engelske mål på den som ikke stemmer.

Måler du bredden fra ytterkant av ytterste knasten i dekkmønsteret på begge sider, tipper jeg det ikke er mere enn 20,5 cm.

Det vil da si at det ev. er et 205 dekk.

Dimmensjon til din bil er nok enten 205/60R15 eller 195/65R15, men det finner du i vognkortet ditt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser ut som regummierte dekk.

Det er i allfall ikke 45 profil.

Tviler også på at de er 240 mm brede, da det er engelske mål på den som ikke stemmer.

Måler du bredden fra ytterkant av ytterste knasten i dekkmønsteret på begge sider, tipper jeg det ikke er mere enn 20,5 cm.

Det vil da si at det ev. er et 205 dekk.

Dimmensjon til din bil er nok enten 205/60R15 eller 195/65R15, men det finner du i vognkortet ditt. :wink:

Nå har ikke jeg målt dekkene men det er ikke 205, jeg fikk med noen 205/60R15 dekk og disse er bredere enn dem, mye bredere, vil tippe de er like brede som mine 225/40R18 dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv de felgene på sjøen! Eller bruk de til å henge hageslangen på. Det er metriske felger,de er midt mellom 16 å 17 tomma, stort sett kun michelin som lager dekk til de. Ser du etter så står der 415... ikkje 15. altså 415 mm.

kan stemme det med 415 ja, synes det var litt merkelig dekk dimensjon. Tror jeg prøver å selge de lokalt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er det der metriske felger, eller TRX-felger som de egentlig heter. Jeg hadde et sånt sett som fulgte med min, sammen med noen utslitte Michelindekk på. Dekkene er steindyre og har ikke vært utviklet siden ca 1990. Felgene er egentlig ikke verdt en dritt, men kan ha en viss samleverdi om du finner rette personen. Jeg ga vekk mine. Alternativet var å skrape de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...