Nils Jørgen Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Nope, hele gatebil konseptet er noe tull med MASSE rot.. Misforstå meg rett, banekjøring er gøy, men sånn herjing er idioti. gatebil er jo rått å se på ,skikkelig showoff.. ingenting er som å se en breeed sladd med masse røyk og en rå motorlyd fra en 1000hk bil.. har en film av m5`En til vs motor..vis ikke det er gøy å høre se den spoler i langt over 100km\t så vet ikke jeg... Den spinner vel faktisk til over 200km\t Han "danser" jo over hele langstrekket om han vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Kul film Synes man dette er tull kan man vel bare la være og gjøre det selv, men la andre nyte bilene sine ordentlig! Finnes ikke noe som en god rykende breisladd Sliter ikke noe mer å spinne noen rundinger enn å kjøre bilen hardt på bane. Bakhjula sklir jo bare lett bortover oppå asfalten.. Ingen store sidekrefter som hærper så fælt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Gått å se biler med mange hk blir brukt! I stedet for alle som bare skal gå å gnikke på dem. Det er bare sundt å få blåst ut av dem av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvis dere synest det er dumt å kjøre fort og herje/spinne, kan dere jo for all del kjøpe dere en 316... Synest det er bra at folk som har motor til det, bruker den Såfremt det ikke går utover sikkerheten til seg selv og andre folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Vondt å se for de som ALDRI har tillatt seg å spinni en meter tydligvis..Fin bil:) Det er da forskjell på å spinne noen meter og 6 runder. Ingenting holder med slik kjøring i lengden for det om det er M-bil... Personlig synst eg ingenting om sånn herjing, og håper "onkel" ser på neste gang, da eg synst dette er idioti, verken vingen, eller m5´en blir behandla sånn. Hvordan bil kjører du? Norges mest dævkjørte 316 nedtrimmet til 50hk? Er vel ganske mye bedre at folk leker litt med bilene sine i kontrollerte forhold enn å burne rundt i tettbebyggde strøk... Om han ødelegger bilen sin fordi han burner så er det hans problem, jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg om det... Litt leking og herjing med bilene sine er bare sunt... Da kjenner man bilen sin om en situasjon skulle oppstå mens man kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvis dere synest det er dumt å kjøre fort og herje/spinne, kan dere jo for all del kjøpe dere en 316... Synest det er bra at folk som har motor til det, bruker den Såfremt det ikke går utover sikkerheten til seg selv og andre folk.. Er mye bedre å herje med en billig bil. Så den var litt dum synes jeg. Hadde jeg hatt en M3 hadde jeg vært mer forsiktig med den enn om det var en 316. Men det er kanskje fordi jeg ikke driter penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Rått Kristian! skulle kanskje ha girt om? Viko: hvorfor så negativ mot litt "leking"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Rå bil og heftig sledding. Men jeg har et spørsmål til dere, ville dere kjøpt en M5 som har blitt utsatt for herjing, hvordan kan man unngå et sånt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Personlig ville jeg ikke kjøpt denne bilen etter å ha sett den video'en, men samtidig så tror jeg neppe at jeg ville klart å holde meg, med slike krefter, vet av egen erfaring etter å ha eid et par 325, at man bruker de ekstra kreftene, gjør man det ikke, trenger man ikke en slik bil. Og det er faktisk bedre å herje løs på en tom parkerings plass enn å grise kjøre på vanlige veier... så vet ikke helt hva konklusjonen min blir her jeg, men skjønner hvor kult det må være å ha en M bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Idiotkjøring! Trist å se noen ødelegge en fin bil slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Synes ikke dette er herjing jeg heller. Tøft å se på. Forrestn en av de fineste bilene imolde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg ville ikke hatt problemer med å kjøpe M5'n til Kristian pga denne filmen .Er ikke mange M biler i Norge som ikke er herjet litt med, tørr jeg å påstå . Hadde ikke hatt noe mot det jeg heller.,De som tror at de har kjøpt, en m5,m3,535,525 osv som aldri er spinni med er en tanke naive seff det finnes biler ikke har blitt herja litt med men det er faen ikke mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Greit nok det at veldig mange biler med litt motor er spinni slik med, men den som tror at dette går greit i all fremtid bare fordi det er en m-bil er mest naiv av alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 kjør til det ryker har du gjort det mange nok ganger merker du hvor dyrt detblir og slutter og gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Flottens Kristian Må jo bare prøve dette med en m5 Fornøyd med nybilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå