Gå til innhold

litt spinning med m5`en

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man må bare teste, handle og håpe man aldri får se eller høre bevis på at bilen har blitt misbrukt tidligere

Så det er slik du handler bil ja..

"håper den holder"

Ja, er det ikke sånn man handler bruktbil a? Hva gjør du får å garantere deg at du slipper noe problemer med bilene dine? Etter min mening ser man over bilen som best man kan og deretter er det bare å håpe det holder, en bil som ikke gir en god følelse blir det jo ikke til at jeg kjøper i alle fall. Visst man er livredd for at bilen kan ha vært testa på denne måten før er det bare å glemme å kjøpe m-bil.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det M-bil du snakker om nå, eller biler generelt?

Når jeg handler bil, SKAL den gjennom NAF-test før jeg kjøper. Dette er en vane, som jeg tror mange bruker. Du får det ikke 100% da heller, men litt bedre innsyn enn å se over, og håpe rdet holder.

Når det gjelder bruktbiler i den billige klassen (15000-nedover) så blir det vel ikke så nøye lengre.

Sier ikke at spinning er galt, for nå sporer vel diskusjonen litt av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse naf testene trur eg en skal ta med ei klipe salt.

Eg har hatt naf tester på samtlige biler eg har kjøpt.

Finner jo altids noke småplukk, men det er jaggu masse dei ikkje klarer å finne.

Mykje bedre med en tilstandsrapport hos merkeverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se på... jeg personlig ville aldri gjort sånn med bilen min, men hva andre gjør med bilen sin er helt opp til dem :wink:

Hender det har kommet en sladd på vinteren, men da kan vel umulig sammenlignes med å spinne rundt på tørr asfalt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se på... jeg personlig ville aldri gjort sånn med bilen min, men hva andre gjør med bilen sin er helt opp til dem :wink:

Hender det har kommet en sladd på vinteren, men da kan vel umulig sammenlignes med å spinne rundt på tørr asfalt.....

Hehe, du ville aldri gjort sånn med din bil. Du hadde aldri klart å gjort slik som det der med en 118D allikevel :P *mobb**mobb* Hehe. Nei skjønner hva du mener. Du ville aldri gjort slik hvis du hadde hatt en M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...