HenrikE30+ Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Tja... Kan jo prøve å legge ut annonsen her òg Ved interesse er det bare å ta kontakt! Henrik Bergmann - 928 99 650 Her er forøvrig annonsen på autodb. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1033888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 bilen er som meg, godt utstyrt og med flott farge kombinasjon (lys brun med sort hår) =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 bilen er som meg, godt utstyrt og med flott farge kombinasjon (lys brun med sort hår) =) Jaja... Smaken er som baken Føler meg godt utstyr selv for tiden jeg. Etter flere opphold i utlandet har jeg absolutt ingen mangel på godt tysk øl og mat som IKKE er av den magre sorten Her må noe gjøres slik at jeg ikke senker ytelsene til V12eren betraktelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Bilen var meget lekker, har hatt den fargen selv, orientblå er en av de desidert fineste fargene til BMW, den har nytt navn nå tror jeg, monacoblå. Uansett, lekker bil, riktig fargekombinasjon og utstyr, alt er riktig på denne. Ikke bil for meg pr idag, men lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Holder du til i Ålesund eller? Er ganske sikker på at jeg så den bilen der en dag utenfor jobben.. (Biltema) Hvis det er den så var den utrolig flott iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Skikkelig lekker fargekombinasjon! Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Holder du til i Ålesund eller? Er ganske sikker på at jeg så den bilen der en dag utenfor jobben.. (Biltema) Hvis det er den så var den utrolig flott iallefall! Joda, Henrik holder til i Ålesundsområdet Og bilen er UTROLIG pen, det kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 veldig lekker bil... nydelig... hva med service hefte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 Jepp! Det er i Ålesund jeg holder til som Kai sier (hvordan går det med 1. mai "tingene" vi snakket om på styremøtet forresten Kai?). Servicehefte er fulgt til punkt og prikke Selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 (hvordan går det med 1. mai "tingene" vi snakket om på styremøtet forresten Kai?). Joda, har snakket litt med Espen i Molde, men bana i Malmedalen er uaktuell. Biler er ikke tillatt på den banen. Er vel evt kun glattkjøringsbana som kan være ett alternativ. Jobber litt sammen med Espen for å finne et egnet område for autoslalom da, så får vi se.... Sendte forovrig mail en av dagene til medlemmene i styret ang dette, har du ikke fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Jepp! Det er i Ålesund jeg holder til som Kai sier (hvordan går det med 1. mai "tingene" vi snakket om på styremøtet forresten Kai?).Servicehefte er fulgt til punkt og prikke Selvfølgelig!!! Ja, jeg så deg tidligere i dag tror jeg, du var på Biltema i dag ikke sant? Johnny som fortalte meg at det var deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 ...flott bil! og fin fargekombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Helt niiice interiør! Nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Pris på vidunderet da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Det står i annonsen på Autodb som det er linket til nederst i posten hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg