Gå til innhold

E46 320CiA selges!


HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er som meg, godt utstyrt og med flott farge kombinasjon (lys brun med sort hår) =)

Jaja... Smaken er som baken :lol:

Føler meg godt utstyr selv for tiden jeg. Etter flere opphold i utlandet har jeg absolutt ingen mangel på godt tysk øl og mat som IKKE er av den magre sorten :roll: Her må noe gjøres slik at jeg ikke senker ytelsene til V12eren betraktelig... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var meget lekker, har hatt den fargen selv, orientblå er en av de desidert fineste fargene til BMW, den har nytt navn nå tror jeg, monacoblå.

Uansett, lekker bil, riktig fargekombinasjon og utstyr, alt er riktig på denne.

Ikke bil for meg pr idag, men lykke til med salget!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du til i Ålesund eller? Er ganske sikker på at jeg så den bilen der en dag utenfor jobben.. (Biltema)

Hvis det er den så var den utrolig flott iallefall!

Joda, Henrik holder til i Ålesundsområdet ;) Og bilen er UTROLIG pen, det kan jeg bekrefte. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvordan går det med 1. mai "tingene" vi snakket om på styremøtet forresten Kai?).

Joda, har snakket litt med Espen i Molde, men bana i Malmedalen er uaktuell. Biler er ikke tillatt på den banen. Er vel evt kun glattkjøringsbana som kan være ett alternativ. Jobber litt sammen med Espen for å finne et egnet område for autoslalom da, så får vi se.... Sendte forovrig mail en av dagene til medlemmene i styret ang dette, har du ikke fått den? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er i Ålesund jeg holder til som Kai sier (hvordan går det med 1. mai "tingene" vi snakket om på styremøtet forresten Kai?).

Servicehefte er fulgt til punkt og prikke :D Selvfølgelig!!!

Ja, jeg så deg tidligere i dag tror jeg, du var på Biltema i dag ikke sant? Johnny som fortalte meg at det var deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...