///Magnus Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Det ble jo knallbra! Utrolig hvor mye forskjell det gjør. Hvor mye kostet herligheten da? Lurer på M-fanger(e) selv. Du har bare skiftet fronten? Trenger man egentlig mer? Jeg mener, det blir ikke usammenhengende med sideskjørtene og bakfanger? Er jo bare fronten som ser noe særlig anneledes ut...
Patrick B Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Meget pent! Trodde ikke du nøyde deg med m-tech når man ser på gamlebilen din Uansett meget pen E46!
John H Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Takker alle sammen, ble rimelig fornøyd selv kan du si ja den M-tech II fangeren er en sikker investering Ja angrer ikkje et sekund på den Det ble jo knallbra! Utrolig hvor mye forskjell det gjør. Hvor mye kostet herligheten da? Lurer på M-fanger(e) selv. Du har bare skiftet fronten? Trenger man egentlig mer? Jeg mener, det blir ikke usammenhengende med sideskjørtene og bakfanger? Er jo bare fronten som ser noe særlig anneledes ut... Takk skal du ha, kjøpte fronten hos paulsen brother for 3200kr med alt..nye linselykter og netting osv..den var jo litt skadet, men det fikset eg, så tok lakkereren finpussen på den og lakket den for 1500kr.. Syns ikke det ble usammenhengende på noen måte..er faktisk litt usikker på om eg egentlig liker hekken på m tech.. Meget pent! Trodde ikke du nøyde deg med m-tech når man ser på gamlebilen din Uansett meget pen E46! Hehe, nei en skulle vel ikke tro det Den var vel litt voldsom den andre bilen..har helller ikke råd til å legge ut så mye penger som på den Så eg bestemmte meg for å kjøre en "clean" stil på denne, syns eg har klart det greit til nå vertfall
marius paulsen Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 blei dritbra! var det mye jobb eller? angrer litt nå ja!
John H Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Takker paulsen nja, litt arbeid var det jomen det gikk fint..i sprekken blei det frest ut et spor og lagt skikkelig forsterkning som gikk gjennom, på den delen der det bulte ble det varmet opp litt og presst litt på plass, etterpå litt sparkling..ble bra det..er virkelig fornøyd
marius paulsen Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 blei kjempeflott!flott at du ble fornøyd da!
Steffan C Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Ai ai ai John H, dette ser jo kjempe flott ut . Men er det pent med bakrutespoiler på E46 sedan . Er ikke helt sikker på hvordan det ser ut på den BMW'n, legg ut noen bilder av en hvis du har . Ihvertfall blitt nydelig den bilen din .
John H Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 Takk for det steffan c..lånte et bilde av ole fredrik her på forumet med bakrutespoiler, syns det ser bra ut altså.
magnus1982 Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Fin bil:) Hvor kjøpte du interiøret? Angrer så grenseløst på at jeg kjøpte bmw uten sportsstoler. Så de må byttes. Savner stolene jeg hadde i e36
John H Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 Takker magnus1982! Eg kjøpte mitt interiør i sverige, fant det på autopower.se, har sett flere til salgs der og i senere tid.. Ellers er har det blitt lite oppdateringer i det siste, har akkurat giftet meg og dermed har det blitt lite penger til bilen Men i morgengave av fruen fikk eg meg GPS fra Tomtom, ONE heter den, flere som har den kanskje? Har fungert bra til nå hvertfall så kan vel kalle det en liten oppgradering? Får håpe det kommer litt mer snart, vil ha meg slike alu. ringer til instrumentene og går også i tanker om å lakke listene innvendig i bilen. Kan jo legge inn et par nye bilder imens..
John H Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Får vel hive inn litt ny info da..lenge siden sist oppdatering! Får vel begynne med et nytt KN filter da Har laget et stag som holder filteret oppe nå slik at det ikkje "henger" Kjøpte Girkule og Håndbrekk av Tage her på forumet (meget hyggelig kar) Og så til det beste : Multifunksjonssportsratt! Herlig forandring til det gamle eg hadde som var av gummi? og var slitt og løsnet fra rattkransen, har ikkje fått tastene igang enda men håper det løser seg i løpet av uka.. Betalte 3000kr med frakt og toll av rattet fra sverige, syns ikke det var så gærnt?? Strøkent ratt da.. Vurderer å kjøpe øyelokk, men klarer ikke bestemme meg om det er tøffest med eller uten? Noen som har en formening om dette? Comments????
E46Hazey Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Hold deg unna øyelokk på bilen din, og for guds skyld ikke sett på noe bakrutespoiler. Synes bilen ser meget bra ut, om jeg skulle gjort noe måtte det helt klart vært M3 speil. Kanskje svart grill også, mest fordi jeg hater krom
GtiGtr Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 pen bil! hvor mye måtte du ut med for interiøret?
Lars Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 NÅ ble jeg sikker på at klarglass blinklys og m-techfront skal på bilen min så fort jeg har penger
|Andreas| Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Nei, øyelokk er ikke så bra på E46. hehe Ble det noe bedre lyd i 4'eren med det luftfilteret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå