///M Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 lol må kaste opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 gruuusomt.. norske skilt og jo.. huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Det udyret har jeg sett her i Oslo et par ganger! Første gangen fikk jeg whiplash, mens andre gangen var jeg nesten på gråten... Maken til jallamekk skal man se lenge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 fikk nesten lyst til å sette fyr på skjermen min da jeg så det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 lurer noen ganger på om folka har fått plassert hjernen feil sted, hvordan i all verden kan man tenke på å gjøre sånn med en stakar E39..huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Har møtt den der opptil flere ganger i oslo-området. Hver gang lurer jeg på hva i Svarte han tenkte på når han satte på denne stylingen!! Det er jo bare rot, og noe som ikke hører hjemme på en E39 at all.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 har sett den i oslo selv 2 ganger, og begge gangene fikk jeg hjerteinfarkt og måtte innlegges på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 klipp skiltene! fy den der var skikkelig Ufin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Ble helt dårlig her jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Dette er tragisk,håper han kjøper seg en Auda neste gang, dette var rett og slett deprimerende! En orgie i dårlig smak, er han uttiss tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Meget gjennomført stygg! Prikken over i`en er sotinga på vinduene. (Les: ikke helt frem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Meget pen! Skiller seg fint ut fra alle de vanlige kjedelige E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Meget pen! Skiller seg fint ut fra alle de vanlige kjedelige E39. aner jeg ett snev av ironi her..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 gruuusomt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 aner jeg ett snev av ironi her..? Neeei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå