Schnellfahren Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Verdens mest avanserte ostehøvel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 ren og pen var den også... prakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Denne type ombygging burde godkjennes hos biltilsynet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Denne type ombygging burde godkjennes hos biltilsynet! eller alle brukere her på forumet! Noen må få fatt i vedkommende som eier bilen å ta seg en alvorsprat me ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 det er Omar sin, fettern til lille-Hassan. HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 prakteksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 hmm. jeg skal ikke si direkte hva jeg mener da eier av bilen kan titte innom forumet, eller for den saks skyld være medlemm her. Jeg har sett en tilsvarende bil (om det ikke er denne) på Strømmen Storsenter en gang. Orange blinklys, Fjordgrå met og disse voldsomme spoilerne. bilen hadde ingen felger som stod i stil med stylingen og de var småe. jeg husker ikke om den bilen hadde 4 eksosrør eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Eneste bilen som kansje kan se grei ut med den type styling er Subaru Impreza. Men å ødelegge en E39 (som jeg vil ha neste gang) på den måten er en skam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Synes den var fin jeg. Skiller seg ut.. Kunne godt tenkt meg den. Er jo praktisk med lufting på panser og den vingen hjelper jo helt sikkert 520'n i å lette.. Evt da ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 JALLA JALLA KEBAB BIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Rå pen....... NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Ufattelig ubeskrivelig styyyyggggg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Verdens mest avanserte ostehøvel... , den støtter jeg! At noen kan gjøre sånn med en E39, det skjærer i mitt hjerte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Uff, så gruuusomt stygt! Men det er jo greit at folk har forskjellig smak. Men jeg hadde helst sett at han ødela en annen bil en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har ikke ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå