ovex Skrevet Mars 14, 2006 Skrevet Mars 14, 2006 Som topic seier; er det nokon som har tips ang demontereing av dørtrekk på E46. Må av med dørtrekka (trur eg) for å montere M3 speil. Fikk speila igjen frå lakking i dag og vil montere kjapt, men er litt usikker på demonteringa av dørtrekket (med Airbag) Takk!! Mvh Ove.
marius paulsen Skrevet Mars 14, 2006 Skrevet Mars 14, 2006 finner du ut noe så må du legge ut! skal bytte høytalere og speil så det hadde vært fint og vist hvordan man tar av dørtrekket!
ovex Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Skrevet Mars 14, 2006 finner du ut noe så må du legge ut! skal bytte høytalere og speil så det hadde vært fint og vist hvordan man tar av dørtrekket! Skal få hjelp av ein lakkerar og bilopprettar i morgon (dei er alltid gode på slikt), men tenkte eg kunne ha nokon tips i bagasjen. du skal få vite det eg finn ut!
P.I.B Skrevet Mars 14, 2006 Skrevet Mars 14, 2006 Du må av med dørtrekkene ja. Var litt mere "knot" å få på M3 speil på E46'n, enn hva det var på E36'n i hvertfall. Du kan se litt på denne linken : http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... adid=65239 Om du ikke forstår språket, så er nå i hvertfall bildene til god hjelp. Lykke til
marius paulsen Skrevet Mars 14, 2006 Skrevet Mars 14, 2006 flott,nå skal det gå lett!! hvor kjøpte dere speil? pris? passform?
ovex Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Skrevet Mars 14, 2006 meget bra!!!...men ser at døra ikkje er i prinsippet lik på caben, men her var det nok tips til at eg ikkje skal stå fast!!! Takk P.I.B!
StigJ Skrevet Mars 14, 2006 Skrevet Mars 14, 2006 Se her Ovex. Cab og coupedører skal vel egentlig være ganske likt. http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... howto_id=6
ovex Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Skrevet Mars 15, 2006 Se her Ovex. Cab og coupedører skal vel egentlig være ganske likt.http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... howto_id=6 Demonterte i dag, gjekk greit det....ser først no posten frå deg, og dette er same døra som eg har ja. Trur einaste skilnaden på Cab/Coupe og vanleg dør er at me ikkje har lista frå dørutløysar og bak. På cab/coupe så er det ei skrue bak "airbag"-merket. Ellers så er det ei skrue inne i dørutløysaren, tre skruar i armlenet og resten er klips som skal trekkast rett ut. M3 speil var tingen
|Andreas| Skrevet Mars 15, 2006 Skrevet Mars 15, 2006 M3 speil var tingen Det tror jeg Har også tenkt til å sette på M3 speil, men de er så veldig dyre. Tror koed.dk skulle ha 5.000 for høyre og venstre. Helt nye da og uten lakkering.
ovex Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 ...jepp folkens, skal få teke bilder i morgon! Men eg har møtt på eit problem ang kobling av speila. Motoren styrest ikkje likt på nye og orginal speil. Dei nye har 4 kablar der ein byttar pluss og minus for å veksle mellom opp og ned og det same for å veksla mellom inn og ut, medan orginal har ein felles minus og ein kabel for kvar av sidene og opp/ned. Så eg får ta ein tur til butikken å sjekke kva eg skal gjere. hmmm...
P.I.B Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Samme "problemet" med koblinga til meg også. Har ikke sett så nøye på det enda...
ovex Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 Samme "problemet" med koblinga til meg også. Har ikke sett så nøye på det enda... ....det ser ut til at me har same speil. Er det adapter på dine??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå