Gå til innhold

Prøvde en E34 520iaT i dag!

Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er en spesiell utgave, sjekk utstyrslisten! Men jeg fant denne på autodb http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1022252 som jo er et bedre kjøp.

Liker ihvertall motoren bedre. Vil ha E39 også, men da skal jeg ha 2001 modell eller nyere 530DaT og masse utstyr, så det får bli noen år til....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ville nok gått for dieselen fremfor bensinen der ja :) Synes det var godt med utstyr i begge og derfor ville nå ihvertfall jeg gått for 525'en tror jeg.

Og sånn ellers er E34 en flott bil :)

EDIT: Si ifra hvis du skal selge din slitne E28 da, er meget intressert i dette som et rest. objekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 520'n er jo nesten lik min, bare litt mer utstyrt. Helt enig i at den er en drøm å kjøre, men det er ALT for liten motor til den store bilen :? .

Hadde heller sjekket ut den diesel'en, så jo ikke ille ut den heller. Jeg mener du får mye mer igjen for pengene ved kjøp av den. Vil også tro at den kommer til å holde seg bedre i pris i fremtiden også :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som pene og velholdte biler.

Det jeg reagerte mest på var at det var "gammel front". Ble ikke den byttet i 1996 som første bilen er i fra?

Lyst på 5'er touring med allt utstyr ink. automatgear selv også. Men da med neste karroseriet 96<. Helst 2,5-3L TD eller til nød med V8 bensin (3-4 L). Men det blir nok ikke før cab sesongen er over i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her har E34 facelift front(altså V8 fronten på tidligere modeller).

Den er en av de siste utgavene av E34. E34 Sedan ble produsert frem til sommeren 1995, og ble avløst av E39 fra høsten det året. E34 Touring ble produsert til sommeren 1996, og erstattet av E39 Touring fra høsten dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...